Wat een geweldig leuk kastje!! Zo een zou ik graag tegen het lijf lopen! Vorige week is hier in het dorp een nieuwe kringloop geopend. Binnenkort maar eens binnen wippen. We zijn bijna zo ver om ons nieuwe huis in te gaan richten dus het is bijna kringloop tijd
Ik ben vandaag naar de tweedehands verkoop van de Paardenkamp in Soest geweest. Een mooie score van een longeersingel, longe, dubbele longe, biothane teugels en een lederen kentaur singel met schapenbont. Totaal €50,- Waarvan de longeersingel van €25,- uit de gewone tweedehands winkel van ze kwam en de rest uit de speciale verkoop van dit weekend. Naar dekjes en kleding heb ik expres niet gekeken. Daar zou ik onnodig geld aan uit hebben gegeven.
Ik had ook nog bijna een paar bruine ariat laarzen voor €10,- maar helaas waren die net een halve maat te klein dus ik heb ze laten staan voor iemand anders.
Vorige week een met de prijskaartjes er nog aan: mouwloos shirtje van Esprit, Prijskaartje 35 euro, kringloop 3 euro. Nieuw Only vest à 50 euro, 3.50 kringloop. Nieuwe tommy hilfiger broek, 7.50 euro. En van de week een shirt, geen idee welk merk, Prijskaartje 29 euro, kringloop, €2.50. Paar grote mokken, gebruik ik voor cappuccino, 0.75 ct per stuk. Ohja en nieuwe slippers van Mag's, nog in de verpakking, voor 1 euro.
Fitzroy
Geplaatst: 23-04-22 23:33
Nielojram schreef:
Was in de war met een ander boek van haar..'De persoonlijkheid van uw paard'.
Is dat geld waard, ja? Ik vond hem tussen mijn verhuisdozen.
Bestaan er ook kringloopwinkels waar je spullen nog wat opbrengen of geef je het altijd weg?
deksel
Geplaatst: 24-04-22 08:22
zigranta schreef:
Wat stil hier, geen leuke koopjes meer?
Ik ben gisteren naar de kringloop in Cuijk geweest. Veel kleding maar allemaal niet mijn smaak. En ook nog eens duur. Ik ga geen €6 voor een kringloopshirt betalen. Mensen geven dat gratis aan een kringloop en dan gaat een kringloop zoveel er voor vragen. Dat vind ik een beetje gek?
Fitzroy, dat boekje is geld waard ja. En bij de normale kringloopwinkel krijg je niks voor je spullen. Bij Used Products bijvoorbeeld wel. Maar daar zijn ze heel selectief. Dan zou ik gewoon marktplaats gebruiken of op een rommelmarkt gaan zitten.
[ [url=m/FeFUxD.jpg]Afbeelding[/url] ] Gisteren nog 2 plastic glazen voor mijn smoothies
Oeh die zijn leuk!
Kaplaars
Geplaatst: 24-04-22 16:32
zigranta schreef:
Ik probeer een beetje te minimaliseren in huis, dus ik ga nog maar heel weinig naar de kringloop. Tegenwoordig breng ik er vaker heen, dan dat ik iets meeneem.
Mijn man zocht een tafel voor in zijn werkkamer. Ik zou de tafel voor hem schuren en schilderen. Hij vond in de kringloop voor maar 10 euro een mooie, grote ovale tafel die hiervoor perfect was. Ben ik lekker aan het schuren en schilderen, zie ik opeens een label van een Frans meubelatelier. Toch maar eens gekeken op internet, blijkt het een tafel van 3000 euro te zijn waar 2e hands nog 800 a 1000 euro voor gevraagd wordt. Staat nu dus helemaal kaal geschuurd en in de grondverf op zolder
zigranta
Geplaatst: 24-04-22 18:41
Kaplaars schreef:
zigranta schreef:
Ik probeer een beetje te minimaliseren in huis, dus ik ga nog maar heel weinig naar de kringloop. Tegenwoordig breng ik er vaker heen, dan dat ik iets meeneem.