Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Hier met hooikoorts en allergie klachten. Zijn altijd aanwezig zo ongeveer maar ik mag niet naar de tandarts voor controle. Daar mag ik alleen klachtenvrij heen.en dat ben ik eigenlijk nooit.hoe ik dat kan gaan oplossen heb ik nog niet uitgevonden. Als iemand een idee heeft hoor ik het graag
![]()
Afgelopen periode wel meerdere keren getest, negatief bevonden en wel thuis gebleven, niemand zien tot de verhoging en keelpijn en hoofd vol snot weg waren weer. en nu is duidelijk dat Deze klachten toch door de allergie komen. Normaal hoesterig en niezerig alleen. En kennelijk komt er nu soms koorts keelpijn en snot bij.
Maar toch de volgende koortsvlaag moet ik weer getest worden, huisarts wil geen enkel risico nemen. Ondanks de negatieve test en de melding van de ggd dat ik weer alles mag doen denkt de huisarts daar anders over, niet leuk omdat ik nu ongeveer een week per maand in afzondering doorbreng maar ja wat moet dat moet. Ik mag vooral blij zijn dat er geen werkgever is. Die zou denk ik horendol worden.
Zebrastreep schreef:Met de klachten wat ik nu heb zou ik elke dag wel heen kunnen voor een test
friezenfan2 schreef:Zijn die antistoffen niet maar kort in het lichaam. Dus na een tijdje zie je die niet meer en dan ook niet meer te testen.
Shadow0 schreef:Ik geloof dat ik dan eigenlijk liever de wattenstaafjes heb...
veerledec schreef:Dat is toch niet raar? NL kan niets zeggen of beoordelen over de binnenlandse situatie. Als daar geen reisbeperking geldt, is het hele gebied risicovoller. Daarnaast blijven het adviezen, wie een vakantiehuis ergens achteraf heeft en nergens heen gaat, kan zelf inschatten dat er minder risico is. Maar daar heeft de toeristensector in Spanje ook weinig aan natuurlijk.
purny schreef:Shadow0 schreef:Ik geloof dat ik dan eigenlijk liever de wattenstaafjes heb...
Maar als ik moet kiezen tussen een paar hersencellen uit laten harken(want volgens mij gaat dat ding echt zo diep als ik de beelden kijk)en even diep zuchten... zucht ik toch liever extra als ik de dag ervoor geen Chili heb gegeten