Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Amandavd schreef:
Dikke knuf. Die van mij is vorige week gesteriliseerd.
Thanks! Ik heb jouw topic inderdaad stilletjes gevolgd!
Amandavd schreef:Het komt helemaal goed maar daar kom je pas tegen die tijd achter vrees ikMensen kunnen zeggen wat ze willen maar die zenuwen en zorgen blijf je toch houden helaas. Maar weet dat er genoeg fijne bokkers zijn waar je met zorgen terecht kan. Ik heb zoveel gehad aan de lieve mensen in mijn topic. Je bent niet alleen is alles wat ik wil zeggen
Love_Laugh schreef:Ben nu nog het huishouden aan het doen en mn vriend kan niet ff meehelpen. Gamen is belangrijker. En dan nog stomme opmerkingen gaan maken.
xDenies schreef:Amandavd schreef:Het komt helemaal goed maar daar kom je pas tegen die tijd achter vrees ikMensen kunnen zeggen wat ze willen maar die zenuwen en zorgen blijf je toch houden helaas. Maar weet dat er genoeg fijne bokkers zijn waar je met zorgen terecht kan. Ik heb zoveel gehad aan de lieve mensen in mijn topic. Je bent niet alleen is alles wat ik wil zeggen
Oprecht dankjewel!
Love_Laugh schreef:Ben nu nog het huishouden aan het doen en mn vriend kan niet ff meehelpen. Gamen is belangrijker. En dan nog stomme opmerkingen gaan maken.
Zebrastreep schreef:Dat er net een kat in mijn kamer zat en nee dat beest is niet eens van mijmaar hij bezorgde mij wel een enorme schrikreactie zag opeens 2 oogjes
MarlindeRooz schreef:Morgen 9,5 uur werken in 33 graden (36/37 binnen) en heb nu al koppijn.
Hoop maar dat het druk wordt dan gaat de tijd snel.