Rennie89 schreef:Geen idee hoe dramatisch dat plein ismaar zo te horen een drama... hier in Den Haag is het voor veel mensen ook wennen dat er trams enzo zijn waar je rekening mee moet houden, heb het vaak genoeg bijna fout zien gaan
Ik ben in Den Haag wel eens over een trambaan gereden
moest een plein over maar had geen idee welke route te volgen. Toen ik dacht de ‘baan’ gevonden te hebben; bleek het de trambaan haha. Gelukkig zag ik op dat moment ook direct waar ik wel moest rijden.Over lichten: ik reed laatst na zonsondergang en kwam een auto tegen met alleen stadsverlichting aan. Mensen waren al aan het seinen; zelfs met handen uit het raam. Bij het stoplicht even toeteren maar niets hoor... ze had geen flauw idee en bleef stoïcijns voor zich uitkijken. Bij het volgende stoplicht wilde ik nog mijn raam open doen om de aandacht te trekken maar ik ging linksaf. Zij naar rechts en er zaten twee (lege) banen rechtdoor tussen waardoor er teveel ruimte zat om daadwerkelijk haar aandacht te trekken.

apart gevalletje lol.
heb nu voor zekerheid gemengd met winter ruitenvloeistof zodat het minder snel vast vriest. Had overigens 550 km gereden sinds het vroor dus dan mag je verwachten dat het wel ontdooid zou zijn nadat de motor goed warm is.. niet dus

en als je op je teller 80 rijd, rijd je in de praktijk ca 75-76 en kan je dus nog gas bijgeven gezien de 4 km correctie die er nog vanaf gaat (dus 85 op je teller is nog safe) . Ik rijd op traject controles altijd 10 km harder dan toegestaan op mijn teller en nog nooit (klopt af) een bekeuring gehad