Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 18:23

Dat ik vanmiddag een van de katten kwijt was, maar deze uiteindelijk prins heerlijk lag te pitten achter de bank. En ja toen ik mijn pannenkoeken wilde gaan eten direct voor mijn neus stond. En normaal met roepen wel reageer met een piepje en nu dus doodstil bleef. :') :roll: >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 18:45

Whale schreef:
https://www.vcoins.com/

Mag.geen.geld.uitgeven :')

“Ik houd niet van numismatiek. Ik houd niet can numismatiek. Ik houd niet van numismatie- er zijn ook Keltische munten! :wow:

:')

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 18:54

Mkango schreef:
Whale schreef:
https://www.vcoins.com/

Mag.geen.geld.uitgeven :')

“Ik houd niet van numismatiek. Ik houd niet can numismatiek. Ik houd niet van numismatie- er zijn ook Keltische munten! :wow:

:')

Er zit een hele mooie tussen van Septimius Severus maar mag. geen. geld. uitgeven. nu ik zonder baan zit, dus laat die 2 sollicitatiegesprekken van morgen goed gaan en ik een baan krijgen zodat ik m'n geld eraan kan verspillen :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 18:59

Heb ik een baan voor 32 uur.

Krijg alleen de uren betaald die ik ook werk en laat ik nu nog niet zoveel uren maken. Waarom een contact van 32 uur als je die uren toch niet kan geven......

Blij maken met een dode mus....raak zo niet echt uit de problemen, maar eerder dieper in de problemen. -O- :o

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 19:01

Marcella schreef:

Krijg alleen de uren betaald die ik ook werk en laat ik nu nog niet zoveel uren maken. Waarom een contact van 32 uur als je die uren toch niet kan geven......

Blij maken met een dode mus....raak zo niet echt uit de problemen, maar eerder dieper in de problemen. -O- :o

Maar uh, als op je contract staat dat je 32 uur in dienst bent dan moeten ze gewoon 32 uur uit betalen?? Bij een 0 uren contract betalen ze uit wat je werkt. Of zit hier weer een kronkel?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 19:01

Marcella schreef:

Zij moeten jou toch betalen naar je contract? Als zij je niet meer kunnen bieden is niet jouw probleem, jouw contract staat voor 32 uur, daar hoor je dan ook naar betaald te worden. Anders had jouw baas je een 0-uren contract moeten laten tekenen.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 19:03

Marcella schreef:

Heb je een urencontract waarin staat dat je 32 uur werkt? Naar mijn weten (dus weet niet of dat voor iedere sector geldt) moeten ze je dan ook voor 32 uur uitbetalen, als het hun fout is dat ze niet voldoende kunnen inroosteren.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 19:06

Beveiliging en het is een contract waar 32 uur in staat. Zal vast wel een kronkel in staan en iets om die nieuwe wetgeving te omzeilen.

Kronkel gevonden 32 uur per periode. :')

Maar gaat nakijken geloof nooit dat ik vorige periode 16 uur betaald heb gehad. :=
Laatst bijgewerkt door Marcella op 21-01-20 19:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 19:10

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 19:19

Whale schreef:
Ik had nooit op een website terecht mogen komen waar je op Romeinse munten kunt bieden.

Mag. geen. geld. uitgeven. |o

Metaaldetector kopen en zelf gaan zoeken!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 19:31

Marcella schreef:
Beveiliging en het is een contract waar 32 uur in staat. Zal vast wel een kronkel in staan en iets om die nieuwe wetgeving te omzeilen.

Kronkel gevonden 32 uur per periode. :')

Maar gaat nakijken geloof nooit dat ik vorige periode 16 uur betaald heb gehad. :=

Wat is hun definitie van een periode?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 19:32

4 weken is een periode dus deze week is de laatste week van een periode.

En ze zijn wel verrekt snel met betalen. :oo

Mandarijn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 19:38

Dus je werkt 32 over 4 weken ipv per week? Dat is nogal een verschil inderdaad in je salaris. :\

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 19:45

Ik wil zo mijn paard een dikkere deken op doen, want het is veel te koud. :evaw:
Van 200 naar 300 gram. Maar vraag me nu af, is het voor het paard niet een stuk warmer als ik een 100grams onderdeken + 200grams winterdeken er op leg ipv één winterdeken van 300?

Nou heb ik geen onderdeken, maar kan wel een zweetdeken met hals doen, of een 100gram winter(outdoor)deken. Wat is m'n beste optie? 2winterdekens op elkaar lijkt me niet zo comfortabel Maargoed, ik ben geen paard :+

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 20:35

Ik erger mij aan Natuurmonumenten en aan Staatsbosbeheer die hier zo ontiegelijk veel aan het kappen zijn. Je zou denken dat zij de bossen willen beschermen, maar niets lijkt minder waar. Alles moet anders, en ze noemen het ‘herstel’.
Wij hebben juist bomen nodig om CO2 op te nemen, en tegen de opwarming van de aarde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 20:46

Hier werden de bossen vroeger onderhouden door een man met 2 trekpaarden, om geen/weinig schade aan te richten. Van de een op de andere dag is hij ontslaan. Ze gingen alles met tractoren gaan doen. Toen die man vroeg waarom, want op deze manier ging er veel meer schade zijn was het antwoord: Het is goedkoper, dan moeten er maar wat extra bomen sneuvelen.

Man heeft zijn 2 paarden moeten verkopen. Hij verdiende op zijn nieuw werk niet meer genoeg om ze te kunnen onderhouden :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 20:47

casperzazoe schreef:
Ik wil zo mijn paard een dikkere deken op doen, want het is veel te koud. :evaw:
Van 200 naar 300 gram. Maar vraag me nu af, is het voor het paard niet een stuk warmer als ik een 100grams onderdeken + 200grams winterdeken er op leg ipv één winterdeken van 300?

Nou heb ik geen onderdeken, maar kan wel een zweetdeken met hals doen, of een 100gram winter(outdoor)deken. Wat is m'n beste optie? 2winterdekens op elkaar lijkt me niet zo comfortabel Maargoed, ik ben geen paard :+
Zolang het allemaal past, denk ik niet dat je paard het verschil merkt tussen een onderdeken en een winterdeken, en twee winterdekens. Hier staan sommigen ook onder twee winterdekens in plaats van een winterdeken en een onderdeken. :) Mijn voorkeur zou zijn 100gr+200gr, aangezien je dan een extra luchtlaag hebt en dat isoleert beter dan één luchtlaag.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 20:48

Dat ik met longeren ben gevallen omdat ik over mijn eigen voeten struikelde ( oké er waren ook wat kuilen in de bak dus dat zal er mee te maken hebben :o )

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 20:49

sterregoud schreef:
Ik erger mij aan Natuurmonumenten en aan Staatsbosbeheer die hier zo ontiegelijk veel aan het kappen zijn. Je zou denken dat zij de bossen willen beschermen, maar niets lijkt minder waar. Alles moet anders, en ze noemen het ‘herstel’.
Wij hebben juist bomen nodig om CO2 op te nemen, en tegen de opwarming van de aarde.

Als dit sparren zijn zou ik even op de letterzetter gaan zoeken.
Bepaalde naaldbomen zijn volledig kapot aan het gaan door dit klein kevertje ten gevolge van de droogte.
50km rond Keulen moeten letterlijk alle naaldbomen gewoon weg hierdoor. Alle bomen zijn aangetast en sterven af.
Komt door de droogte.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 20:50

Dat ik suuuuuuuper graag naar het concert van Harry Styles wil maar niemand wilt mee en ik wil ook niet alleen :(

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 20:53

Klote middag/avond. Late middag minder goed nieuws mbt m'n vader. Even gaan tanken en banden oppompen, loopt één band gewoon leeg ipv dat er lucht in komt. ANWB gebeld voor advies, dat kan blijkbaar alleen tijdens kantooruren, dus pechlijn gebeld en die komen met een uur. Toen toch maar het huisadres opgegeven want mooi niet dat ik daar in mijn trainingsbroek met baarmoederkrampen een uur ga staan wachten...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 21:10

GUSTIxBILL schreef:
sterregoud schreef:

Als dit sparren zijn zou ik even op de letterzetter gaan zoeken.
Bepaalde naaldbomen zijn volledig kapot aan het gaan door dit klein kevertje ten gevolge van de droogte.
50km rond Keulen moeten letterlijk alle naaldbomen gewoon weg hierdoor. Alle bomen zijn aangetast en sterven af.
Komt door de droogte.

Google maar eens op bomen lemelerberg... Niet om aan te zien.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 21:19

Iemand die een zinlose discussie met mij wou houden tot wanneer een pup een pup is.
Echt ze is net 15 ofzo nu |o
Zinlose discussie.... Ik heb gelijk en jij niet. Een pup is een pup tot 12 maanden oud

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 21:25

De belastingdienst, de voorlopige aanslag die kant noch wal raakt en de brieven die blijkbaar al lang en breed verzonden zijn, maar met een dagtekening in de toekomst. En anders of ik eventjes 1800 wil voorschieten. Tuurlijk, doe ik wel eventjes hoor. -:(- -:(-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 21:28

M'n moeder die een osteopaat die vitamines meegeeft raar vind. Vind et niet zo gek dat die met vitamine tekort kwam. Want dat is gwn zo anders voel ik me niet beroerd (en ook echt al jaren hoor)