Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Whale schreef:
“Ik houd niet van numismatiek. Ik houd niet can numismatiek. Ik houd niet van numismatie- er zijn ook Keltische munten!“
Marcella schreef:Heb ik een baan voor 32 uur.
Krijg alleen de uren betaald die ik ook werk en laat ik nu nog niet zoveel uren maken. Waarom een contact van 32 uur als je die uren toch niet kan geven......
Blij maken met een dode mus....raak zo niet echt uit de problemen, maar eerder dieper in de problemen.![]()
Krijg alleen de uren betaald die ik ook werk en laat ik nu nog niet zoveel uren maken. Waarom een contact van 32 uur als je die uren toch niet kan geven......
Blij maken met een dode mus....raak zo niet echt uit de problemen, maar eerder dieper in de problemen.![]()
Marcella schreef:Beveiliging en het is een contract waar 32 uur in staat. Zal vast wel een kronkel in staan en iets om die nieuwe wetgeving te omzeilen.
Marcella schreef:Beveiliging en het is een contract waar 32 uur in staat. Zal vast wel een kronkel in staan en iets om die nieuwe wetgeving te omzeilen.
Kronkel gevonden 32 uur per periode.![]()
Maar gaat nakijken geloof nooit dat ik vorige periode 16 uur betaald heb gehad.
casperzazoe schreef:Zolang het allemaal past, denk ik niet dat je paard het verschil merkt tussen een onderdeken en een winterdeken, en twee winterdekens. Hier staan sommigen ook onder twee winterdekens in plaats van een winterdeken en een onderdeken.Ik wil zo mijn paard een dikkere deken op doen, want het is veel te koud.
Van 200 naar 300 gram. Maar vraag me nu af, is het voor het paard niet een stuk warmer als ik een 100grams onderdeken + 200grams winterdeken er op leg ipv één winterdeken van 300?
Nou heb ik geen onderdeken, maar kan wel een zweetdeken met hals doen, of een 100gram winter(outdoor)deken. Wat is m'n beste optie? 2winterdekens op elkaar lijkt me niet zo comfortabel Maargoed, ik ben geen paard
sterregoud schreef:Ik erger mij aan Natuurmonumenten en aan Staatsbosbeheer die hier zo ontiegelijk veel aan het kappen zijn. Je zou denken dat zij de bossen willen beschermen, maar niets lijkt minder waar. Alles moet anders, en ze noemen het ‘herstel’.
Wij hebben juist bomen nodig om CO2 op te nemen, en tegen de opwarming van de aarde.
GUSTIxBILL schreef:sterregoud schreef:Ik erger mij aan Natuurmonumenten en aan Staatsbosbeheer die hier zo ontiegelijk veel aan het kappen zijn. Je zou denken dat zij de bossen willen beschermen, maar niets lijkt minder waar. Alles moet anders, en ze noemen het ‘herstel’.
Wij hebben juist bomen nodig om CO2 op te nemen, en tegen de opwarming van de aarde.
Als dit sparren zijn zou ik even op de letterzetter gaan zoeken.
Bepaalde naaldbomen zijn volledig kapot aan het gaan door dit klein kevertje ten gevolge van de droogte.
50km rond Keulen moeten letterlijk alle naaldbomen gewoon weg hierdoor. Alle bomen zijn aangetast en sterven af.
Komt door de droogte.