Waren voelen veel mensen zich genoodzaakt om bij een net zadelmakke 3 jarige hengst te vermelden “ivm leeftijd niet geschikt voor beginners”? Omdat er toch vaak wat minder snuggere mensen op deze wereld rondlopen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
theadora99 schreef:Ik heb een kast gekocht via Marktplaats en ze zou het buiten zetten om op te halen en ik zou geld overmaken. Alleen ik heb al meermaals om een rekeningnummer gevraagd en ik krijg het niet en de kast is al opgehaald (hebben kennissen gedaan omdat het met een busje moest). Maar die persoon reageert niet meer en ik wil eigenlijk wel mijn kast betalen want anders voel ik me banketstaaf. Gaat niet om veel (20 euro) maar dan nog. Iemand dit wel eens meegemaakt?
theadora99 schreef:Ik heb een kast gekocht via Marktplaats en ze zou het buiten zetten om op te halen en ik zou geld overmaken. Alleen ik heb al meermaals om een rekeningnummer gevraagd en ik krijg het niet en de kast is al opgehaald (hebben kennissen gedaan omdat het met een busje moest). Maar die persoon reageert niet meer en ik wil eigenlijk wel mijn kast betalen want anders voel ik me banketstaaf. Gaat niet om veel (20 euro) maar dan nog. Iemand dit wel eens meegemaakt?
Citaat:Verzekerd je brief versturen binnen Nederland
Handig als je bijvoorbeeld geld of een aantal paspoorten verstuurt. Kies voor verzekerd versturen als de waarde van de inhoud hoger is dan € 50. Minder dan € 50? Verstuur je brief aangetekend.
Cayenne schreef:Ineke2 schreef:Nee, geld per post niet opsturen hoor, het mag niet en kan alsnog niet aankomen.
Als ze niet reageren na aandringen tja...
Dat het niet handig is snap ik, maar dat het niet mag wist ik niet?
Het is dan toch op eigen risico?