IMANDRA schreef:Met iemand die zo ongeïnformeerd is over de situatie omtrent klimaat & milieu ga ik niet verder in discussie.
Unpopular opinion: kinderen/siblings/ouder en kind/vrienden die elkaar op de mond kussen, dat is raar.
Wat een dooddoener

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Whale schreef:IMANDRA schreef:Unpopular opinion: kinderen/siblings/ouder en kind/vrienden die elkaar op de mond kussen, dat is raar.
Dat vind ik ook. Moet er niet aan denken om moeder, broer of vader een kus op de mond te gaan, Blegh.
Riddershow schreef:@imandra:
Dat ben ik het dus niet mee eens. Binnen de familie is een kus op de (gesloten) mond een normaal teken van affectie. Daar zit geen erotische lading achter.
Bij vrienden en aangetrouwde familie heb ik er geen behoefte aan, het is echt iets intiems voor binnen de familie...
Sanet schreef:Ik ben dat altijd benieuwd bij mensen waarbij het wel normaal is om ouders op de mond te kussen. Of een ander op de mond kussen dan al gezien wordt als vreemdgaan.
Of dat dat dan gewoon mag, want dat doe ik ook bij mijn ouders...
Niobe schreef:Sanet schreef:Ik ben dat altijd benieuwd bij mensen waarbij het wel normaal is om ouders op de mond te kussen. Of een ander op de mond kussen dan al gezien wordt als vreemdgaan.
Ik vind het apart dat zoveel mensen dat raar vinden. Ik geef mijn ouders regelmatig een kus op de mond. Het zijn mijn ouders! Ik vind daar echt niets raars aan.
Niobe schreef:Sanet schreef:Ik ben dat altijd benieuwd bij mensen waarbij het wel normaal is om ouders op de mond te kussen. Of een ander op de mond kussen dan al gezien wordt als vreemdgaan.
Ik vind het apart dat zoveel mensen dat raar vinden. Ik geef mijn ouders regelmatig een kus op de mond. Het zijn mijn ouders! Ik vind daar echt niets raars aan.
Sanet schreef:Maar dan juist voor jou. Is als je een relatie hebt, iemand anders op de mond zoenen (geen familie) vreemd gaan of niet?
Ik ben overigens meer een knuffelaar. Dus als je een enorme knuffel (niet beer) krijgt, dan mag ik je heel graag. Zoenen op de wang vind ik niet fijn (vreselijk ook met verjaardagen en oud en nieuw... met alle collega’s.. nah, niet voor mij). En zoenen op de mond is voor mijn partner.