Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 10:18

Ik doe het zelfs bij beste vriendinnen... Soms heb ik gewoon echt even geen tijd, probeer dan ook de app niet te openen maar dat mislukt wel eens. Bij mij dus echt geen onwil of not that into you. Maar ik geef ook wel gewoon aan dat ik soms even geen tijd heb.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 10:19

Neverland schreef:
Eulogy schreef:
Mwah, bij m'n ex was ik ook oprecht vergeten te reageren omdat er was tussendoor kwam. Toen stuurde hij nog een berichtje, dat ik wel weer zag, en uiteindelijk hebben we 4 jaar een relatie gehad :+

Ik vind het weer anders als je een relatie hebt.

Hier hetzelfde als de rest: vind ik iemand leuk probeer ik direct te reageren. Vind ik iemand mehhh, dan kan het zijn dat je een dag niks hoort.

Ze had toen toch nog geen relatie? Ze zegt doordat hij nogmaals contact opnam zag ze zijn bericht en vanuit daar kwam het ander :P

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 10:29

Oh, dat lees ik er niet in.

Gewoon de vinkjes en laatst gezien uitzetten, scheelt zo veel stress. :Y) Ik kan gewoon rustig alles lezen zonder dat ik '????' gestuurd krijg of de vraag waarom ik niet antwoord. Dat ('??') moeten ze sowieso niet sturen want dat vind ik kinderachtig. :=

MyWishMax

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 10:31

Ik ben dan wel zo kinderachtig/nieuwsgierig dat ik wel van de ander de vinkjes en laatst gezien wil zien, Neverland :')

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 10:33

Had ik bij het begin ook, maar uiteindelijk boeit je dat ook niet meer.

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 10:38

Laatst gezien staat ook uit, vinkjes heb ik wel aan gewoon omdat ik dat wel fijn vind om te weten als het belangrijk is dat het gelezen is. Ik wacht het vandaag nog even af, als hij niet reageert dan is het thank you,next

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 10:46

Neverland schreef:
Eulogy schreef:
Mwah, bij m'n ex was ik ook oprecht vergeten te reageren omdat er was tussendoor kwam. Toen stuurde hij nog een berichtje, dat ik wel weer zag, en uiteindelijk hebben we 4 jaar een relatie gehad :+

Ik vind het weer anders als je een relatie hebt.

Hier hetzelfde als de rest: vind ik iemand leuk probeer ik direct te reageren. Vind ik iemand mehhh, dan kan het zijn dat je een dag niks hoort.
Dat was dan ook ons eerste gesprek op Tinder destijds :)

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 10:53

Ik heb die vinkjes ook uitgezet, scheelt echt een hoop stress... Niet meer zien dat iemand nog online is geweest maar niet op jou heeft gereageerd.. Vaak hebben mensen wel een goede reden, en anders is het toch 'not that into you'.

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 11:35

Nou ik heb gevraagd of we een keer zouden afspreken. Zijn antwoord:
"Ja dat moet kunnen"
Dus ik: wanneer?
Hij "ik wist dat die vraag zou komen. Dat moet ik ff kijken, dit weekend heb ik in ieder geval kermis."

Heb nu dus maar aangegeven wanneer ik kan en dan ligt de bal bij hem. Maar krijg nog niet een hele enthousiaste indruk van m :')

Dan maar jongen nr. 2 proberen of hij misschien dit weekend nog kan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 11:37

Nou serieus, dat is idd een reactie van niks, hoezo "Ik wist dat die vraag zou komen" :')

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 11:39

Berryz schreef:
Heb maar naar rechts geswiped, gewoon voor de banketstaaf. Toch wel vreemd dat iemand waar ik vroeger zo vaak mee optrak ineens begint te flirten. Vooral dan omdat we eigenlijk al jaren nog maar heel af en toe spreken.

Ik zou er niet direct teveel achter zoeken. Ik like eigenlijk ook altijd bekenden, gewoon om weer bij te kletsen. Een keer heeft dat geleid tot een nogal vreemd voorstel van de andere kant :') daar heb ik maar voor bedankt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 11:43

Haha nee ik zou dat ook niet als een flirt zien, kan ook gewoon een geintje zijn om weer in gesprek te raken en even bij te kletsen.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 11:48

Laurahh schreef:
"Ja dat moet kunnen"
Hij "ik wist dat die vraag zou komen. Dat moet ik ff kijken, dit weekend heb ik in ieder geval kermis."

Heb nu dus maar aangegeven wanneer ik kan en dan ligt de bal bij hem. Maar krijg nog niet een hele enthousiaste indruk van m :')

Wat een enthousiasme... :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 11:52

Laurahh schreef:
"Ja dat moet kunnen"

Weg ermee! Zonde van je tijd! :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 11:53

En hieruit kunnen we concluderen dat omdat mijn date van maandag sinds maandagavond niks meer heeft gezged we hem ook wel af kunnen schrijven. :')

Maar dat vermoeden had ik al.
Dat ík twijfels had ok maar hij deed van te voren zo debiel enthousiast dat ik nu wel een beetje verbaasd ben. _O-

Laura: NEXT! Zo eentje is niet enthousiast genoeg. _O-

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 12:00

Captain schreef:
Laurahh schreef:
"Ja dat moet kunnen"

Weg ermee! Zonde van je tijd! :')

Gewoon antwoorden: graag of niet,doei dus! Slappe hap zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 12:05

Ja Nummus, maar jij was ook niet enthousiast, dus dat heeft hij vast ook aangevoeld. Prima toch? :)

Haha Forumster, zoiets had ik idd ook gestuurd hoor. Ik kan dan echt mijn b*k niet houden :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 12:10

Nou inderdaad ik had na zijn eerste antwoord al gereageerd graag of niet! Tenzij het sarcastisch van hem was omdat hij al duidelijk enthousiast was, maar dat weet je dan zelf wel.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 12:20

daffodil schreef:
[ [url=m/6FoJHp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maagverkleining, verschil van ruim 50 kilo :D en ook van jarenlang kort haar nu naar halflang. Maakt blijkbaar ook nog verschil.

Super knap!

Ik ben recent 25 kilo afgevallen en ik heb 1 oudere foto op mn profiel, omdat mn hond er op staat, maar die is voor mijzelf helemaal niet representatief. Ik lijk er gewoon neiteens meer op.

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 13:12

Hahaha jullie zijn echt hard.
Of ik ben te soft :')

Ik wacht even af tot hij met een voorstel komt hoor. Nu heb ik het hem toch makkelijk genoeg gemaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 14:04

Niet hard, gewoon niet zoveel geduld meer en na een paar jaar daten weet je een beetje wat je kan verwachten. Zoals hij reageert hoef je niets te verwachten, ik denk eerlijk gezegd dat hij niet met een datum gaat komen. Maar misschien valt het mee :')

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 14:34

Hij zei: Ja, doordeweeks savonds kan denk ik ook wel een keer..

Toen zei ik dus niks, was er even klaar mee En dan stuurt ie een uur later weer een selfie met de tekst: wat ben je aan het doen?
Interesse is er dus wel :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 14:43

Relaxed schreef:
Ja Nummus, maar jij was ook niet enthousiast, dus dat heeft hij vast ook aangevoeld. Prima toch? :)

Haha Forumster, zoiets had ik idd ook gestuurd hoor. Ik kan dan echt mijn b*k niet houden :')

Ja het komt mij eigenlijk wel goed uit inderdaad. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 14:52

Laurahh schreef:
Hij zei: Ja, doordeweeks savonds kan denk ik ook wel een keer..

Toen zei ik dus niks, was er even klaar mee En dan stuurt ie een uur later weer een selfie met de tekst: wat ben je aan het doen?
Interesse is er dus wel :')

Nou nee, want dat pakt ie zijn agenda en kijkt wanneer hij kan en plannen jullie iets ;) Nu houdt ie het vaag, hij wil gewoon een beetje appen, maar meer niet ben ik bang..

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 14:54

Lijkt me inderdaad ook geen wederzijdse interesse, hij wil gewoon aandacht als hij daar zin in heeft. :+