Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neverland schreef:Eulogy schreef:Mwah, bij m'n ex was ik ook oprecht vergeten te reageren omdat er was tussendoor kwam. Toen stuurde hij nog een berichtje, dat ik wel weer zag, en uiteindelijk hebben we 4 jaar een relatie gehad
Ik vind het weer anders als je een relatie hebt.
Hier hetzelfde als de rest: vind ik iemand leuk probeer ik direct te reageren. Vind ik iemand mehhh, dan kan het zijn dat je een dag niks hoort.
Neverland schreef:Dat was dan ook ons eerste gesprek op Tinder destijdsEulogy schreef:Mwah, bij m'n ex was ik ook oprecht vergeten te reageren omdat er was tussendoor kwam. Toen stuurde hij nog een berichtje, dat ik wel weer zag, en uiteindelijk hebben we 4 jaar een relatie gehad
Ik vind het weer anders als je een relatie hebt.
Hier hetzelfde als de rest: vind ik iemand leuk probeer ik direct te reageren. Vind ik iemand mehhh, dan kan het zijn dat je een dag niks hoort.
Berryz schreef:Heb maar naar rechts geswiped, gewoon voor de banketstaaf. Toch wel vreemd dat iemand waar ik vroeger zo vaak mee optrak ineens begint te flirten. Vooral dan omdat we eigenlijk al jaren nog maar heel af en toe spreken.
Laurahh schreef:Nou ik heb gevraagd of we een keer zouden afspreken. Zijn antwoord:
"Ja dat moet kunnen"
Dus ik: wanneer?
Hij "ik wist dat die vraag zou komen. Dat moet ik ff kijken, dit weekend heb ik in ieder geval kermis."
Heb nu dus maar aangegeven wanneer ik kan en dan ligt de bal bij hem. Maar krijg nog niet een hele enthousiaste indruk van m![]()
Dan maar jongen nr. 2 proberen of hij misschien dit weekend nog kan
Laurahh schreef:Nou ik heb gevraagd of we een keer zouden afspreken. Zijn antwoord:
"Ja dat moet kunnen"
Hij "ik wist dat die vraag zou komen. Dat moet ik ff kijken, dit weekend heb ik in ieder geval kermis."
Heb nu dus maar aangegeven wanneer ik kan en dan ligt de bal bij hem. Maar krijg nog niet een hele enthousiaste indruk van m![]()
Captain schreef:Laurahh schreef:Nou ik heb gevraagd of we een keer zouden afspreken. Zijn antwoord:
"Ja dat moet kunnen"
Weg ermee! Zonde van je tijd!
daffodil schreef:[ [url=m/6FoJHp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maagverkleining, verschil van ruim 50 kiloen ook van jarenlang kort haar nu naar halflang. Maakt blijkbaar ook nog verschil.
Laurahh schreef:Hij zei: Ja, doordeweeks savonds kan denk ik ook wel een keer..
Toen zei ik dus niks, was er even klaar mee En dan stuurt ie een uur later weer een selfie met de tekst: wat ben je aan het doen?
Interesse is er dus wel