Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 21:42

Marcella schreef:
Mocht anders alsnog zo'n 1800 gulden (excl. boeken en de rest) ophoesten en mocht ook niks lenen van mijn ouders. Moest maar gewoon gaan werken naast opleiding. :')

Ik erger me aan mensen die zulke dooddoeners gooien. Ik werk naast mijn opleiding, 3 banen om precies te zijn, heb weinig vrije tijd want ik geef elke avond bijles, vakanties geef ik extra bijlessen, werk ik een bijbaantje en geef ik examentrainingen, maar ik betaal nu ruim 2000 euro collegeld (even, 1800 gulden is zo'n 815 euro), excl boeken en de rest, betaal zelf verder alles behalve eten omdat ik nog thuis woon. Ik leen bij omdat ik al het geld wat ik verdien gebruik voor mijn zorgverzekering (even op google gekeken: in 2005 was een basisverzekering zo'n 20 euro, nu betaal ik bijna 100). Daarnaast heb ik een rugblessure en knieblessure en daarvoor fysio nodig dus ook nog flinke aanvullende verzekering. Dus nee, niet echt vergelijkbaar imo.

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 21:45

dwangstoornis..fiets off

Steeph

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 21:53

Dat het maarliefst nog geen twee hele pagina's heeft geduurd voor we weer op (negatief) op elkaar reageren :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 22:01

Arethe schreef:
xDenies schreef:
Ik erger mij aan huisartsen en doktoren. Nu ben ik eindelijk bij de neuroloog geweest vandaag en heb een doorverwijzing voor een MRI scan (was het advies van de fysio, drie maanden terug).

De huisarts had mij juist naar een Orthopeed doorgestuurd om naar mijn botten te kijken. En nu gaan ze eindelijk kijken naar de spieren/zenuwen. Maar ik heb wel een botscan en alles gehad en blijf met pijn lopen en kan steeds minder ….

Wáárom niet gelijk die stomme MRI!?
Nu is er ineens haast en hebben ze het over Posttraumatische dystrofie .....

Is dit nog steeds van dat auto ongeluk? Sterkte ermee!

Jaaa |( |( |( |( |( |( |(

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 22:02

theadora99 schreef:
Marcella schreef:
Mocht anders alsnog zo'n 1800 gulden (excl. boeken en de rest) ophoesten en mocht ook niks lenen van mijn ouders. Moest maar gewoon gaan werken naast opleiding. :')

Ik erger me aan mensen die zulke dooddoeners gooien. Ik werk naast mijn opleiding, 3 banen om precies te zijn, heb weinig vrije tijd want ik geef elke avond bijles, vakanties geef ik extra bijlessen, werk ik een bijbaantje en geef ik examentrainingen, maar ik betaal nu ruim 2000 euro collegeld (even, 1800 gulden is zo'n 815 euro), excl boeken en de rest, betaal zelf verder alles behalve eten omdat ik nog thuis woon. Ik leen bij omdat ik al het geld wat ik verdien gebruik voor mijn zorgverzekering (even op google gekeken: in 2005 was een basisverzekering zo'n 20 euro, nu betaal ik bijna 100). Daarnaast heb ik een rugblessure en knieblessure en daarvoor fysio nodig dus ook nog flinke aanvullende verzekering. Dus nee, niet echt vergelijkbaar imo.

Dit dus.

Nogmaals, niet banketstaaf bedoeld. Maar je kan het echt niet vergelijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 22:06

Aan het onweer in de lucht waardoor room direct schift. 2 x slagroom proberen maken en 2 keer direct geschift. Had zo een zin in een italian coffee.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 22:07

Hoe komt dat dan :o?

Kaulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 22:29

Dat ik elke keer als mn ouders op vakantie gaan de hele keet kan poetsen, zwijnen zijn het.. kan niet wachten om op mezelf te gaan en het huis gewoon aan kant heb elke dag *\%/*

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 22:42

Boompje1985 schreef:
Ik erger me aan mn vriend, hij zou om 16.30 thuis zijn. Nu nog niet thuis en krijg ik net een berichtje dat hij met collega's wat is gaan drinken. Heb ik zijn favoriete gerecht op tafel gezet en vriend nergens te bekennen...

Die mocht van mij de rest van de week zelf koken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 22:50

Britta31 schreef:
Hoe komt dat dan :o?

Zou te maken hebben met de elektrische lading of zoiets? Weet er ook het fijne niet van, maar bij dergelijk weer mislukt slagroom altijd.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 22:54

Kaulitz schreef:
Dat ik elke keer als mn ouders op vakantie gaan de hele keet kan poetsen, zwijnen zijn het.. kan niet wachten om op mezelf te gaan en het huis gewoon aan kant heb elke dag *\%/*

I feel you :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 22:58

Kaulitz schreef:

Misschien gaan ze wel op vakantie omdat ze een schoon huis willen.

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 23:03

Cheeseburger besteld bij mcdonalds, zonder augurk

Wat zijn ze vergeten? Juist ja. De kaas. Wat zit er tussen? FCKING AUGURK

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 23:03

Hooooofdpijn %)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 23:28

jumpyhorse schreef:
Cheeseburger besteld bij mcdonalds, zonder augurk

Wat zijn ze vergeten? Juist ja. De kaas. Wat zit er tussen? FCKING AUGURK

Ow, dat herken ik zooooo erg!

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 23:33

Dat ik niet kan slapen en de wekker over 5 uur weer gaat 8)7

Lize92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 23:44

Aan Canva. Aardig wat werk gehad aan een flyer, ben ik uiteindelijk tevreden, sla ik hem op, zijn al de tekstvakken versprongen. ;( -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-19 07:51

Dat Eneco nog even €79,99 extra kosten bovenop mijn opzegboete van €100,- gooit en dat doodleuk op dezelfde datum gaat afschrijven.

Geld groeit verdomme niet op m'n rug.

Had een appartement van 35m2 en een voorschotnota van €85,- per maand waarmee ze zeiden dat ik op €0,- zou uitkomen op mijn eindnota. Dat was ook maar gezwam dan, blijkt wel. Bah

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 08:02

theadora99 schreef:
Marcella schreef:

Afgezien ervan dat 815 euro netto eind jaren 80/begin jaren 90 bijna een gemiddeld maandsalaris was en Euro 2.000 dat nu ook is bedoel je dan? https://www.gemiddeld-inkomen.nl/inkomens-vanaf-1970/

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 08:13

Ik irriteer me aan iedereen die zich constant geroepen voelt om wat te vinden van een ander zijn ergenis :o

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 08:20

Dat Outlook op mijn laptop het vertikt om emails te sturen wanneer ik een eerder gebruikt emailadres aanklik. Nee, hij doet het alleen als ik elke keer letter voor letter het hele adres opnieuw intik. Tuurlijk joh, heb ik echt tijd voor de hele dag.
De oplossing die Google aandraagt, snap ik echt geen snars van... zucht...

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 08:22

Migraine door stress.... alweer -O-

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 08:22

Ik erger me aan mn verkoudheid. Loop al vanaf oktober met een verkoudheid die niet doorzet en nu eindelijk zet ie door, maar word helemaal gestoord van mn jeukende neus, constant droge hoest die gewoon pijn doet in mn borstkas en dat heerlijke gesnotter. En dan uiteraard wanneer ik dit weekend een weekendje weg ga.

Oh en aan school die het blijkbaar normaal vinden om je van 9 tot 5 in te roosteren zonder pauze. Precies zo gepland dat we les hebben tijdens de ingeroosterde pauzes. Het wordt niet echt geapprecieerd wanneer er in de les gegeten wordt, maar nu hebben ze maar even heel erg pech.

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 08:29

Sheehan schreef:
Ik irriteer me aan iedereen die zich constant geroepen voelt om wat te vinden van een ander zijn ergenis :o

Dit, bloedirritant |o

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 09:00

Dat je graag blij voor persoon A moet zijn, maar datgene waar je blij over zou moeten zijn brengt persoon B juist heel veel verdriet en is confronterend.