Baby en kinderkleding #2

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pantykous

Berichten: 10514
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 13:27

Oh die vind ik leuk Tita!

Urbanus

Berichten: 44994
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 13:57

Heel leuk!

Sinds ik zwanger ben draag ik de glittertrainingsbroeken van Summum met Docs, maar normaal gesproken altijd mijn Juffrouw Jansen jurkjes. Kun je me echt in uittekenen. Paar mooie laarzen eronder.

caro29
Berichten: 8083
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 14:12

Ik heb niet echt een stijl maar hier komt er geen Disney Mickey mouse of schreeuwende teksten. Vale kleuren vind ik niet zo mooi. Vindt kleur wel mooi staan maar zwart staat mijn zoon ook leuk. Ik heb z8, Zara, h&m, zeeman, Hema, vingino, Tommy hilfiger, o’chillies en name it. Had gehoopt dat ik een set van name it in de sale kon scoren maar helaas niet afgeprijsd. Deze set wil ik. Ik denk dat de maat die ik nu heb te klein is
Afbeelding

MaritB

Berichten: 8649
Geregistreerd: 18-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 14:15

Ik vrijwel altijd een spijkerbroek met een truitje of een tshirt soms een jasje erbij.

B loopt er vrijwel altijd beter bij dan ik. En geniet van leuke kleding voor hem kopen.

Voor mijzelf geef ik nooit veel geld uit en vind het ook heel moeilijk om mijzelf goed te kleden. Ik houd sowieso van lekker zittende kleding.

Kaka

Berichten: 4828
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Camping 4, 2e straat rechts

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 14:17

Moet ik toch een keer naar het oosten van het land om te winkelen :j

Vind beide wel echt heel erg leuk Tita!

Ik kleed me naar ambtenarenmaatstaf (ben ambtenaar) vrij hysterisch. Kleurrijk, veel prints, veel 'gestructureerde' kleding (vandaag bijvoorbeeld een stevige paperbagrok van gevilte wol) en opvallende schoenen. Maar altijd natuurlijke materialen en vrijwel altijd 2e hands. Groot fan van Humanoid, Studio Ruig, Anecdote en Baum und Pferdgarten en Franse merken als Leon&Harper en Swildens.

Ik denk dat kindlief in dezelfde strekking gekleed wordt, misschien wat minder hysterisch.

caro29
Berichten: 8083
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 14:51

@ kaka. Ik ben ook ambtenaar maar wist niet dat er een ambtenarenmaatstaf is. Hahaha. Bij ons is het allemaal niet zo hysterisch maar zit in het noordoosten van het land. Misschien ligt het daar aan

Kaka

Berichten: 4828
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Camping 4, 2e straat rechts

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 14:54

Als ik nu om mee heen kijk (zit ook nog bij IT) loopt het hier niet over van fantasie qua kleding. Geen beoordelingscriterium hoor, trouwens, eenieder moet doen waar hij of zij zich fijn bij voelt.

Cemlys

Berichten: 14983
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 16:22

litilaura schreef:
Mijn dochterlief loopt er meestal als een kabouter bij al la kleine schobbejak enzo, denk dat niet dat de meeste moeders hier daar perse voor gaan.

Zo een heb ik ook een beetje :') ik vind het gewoon erg leuk

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 19:11

Ik vind het wel heel leuk om de verschillende stijlen te zien. Voor ik in dit topic kwam had ik echt nog nooit van MR, tinycottons, LH, TAO etc gehoord :D

Ik heb niet echt een stijl maar hou heel erg van felle kleuren, vrolijke kleuren, maar bv zwart ook leuk. Pastel ben ik niet zo van maar komt misschien ook wel dat ik er zelf in pastel uit zie als een wandelend lijk :')
Ik heb nu vooral Z8, Funky XS, nik & nik, retour, Quapi, en name it broeken.

Quapi en Bnosy zomer tot nu toe mijn smaak niet, Z8 kan ik denk de halve collectie wel kopen zo tof, maar Z8 vorige winter vond ik bv weer niet zo geweldig.

simongek

Berichten: 5352
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 19:23

Bayja schreef:
Ik vind het wel heel leuk om de verschillende stijlen te zien. Voor ik in dit topic kwam had ik echt nog nooit van MR, tinycottons, LH, TAO etc gehoord :D

Ik heb niet echt een stijl maar hou heel erg van felle kleuren, vrolijke kleuren, maar bv zwart ook leuk. Pastel ben ik niet zo van maar komt misschien ook wel dat ik er zelf in pastel uit zie als een wandelend lijk :')
Ik heb nu vooral Z8, Funky XS, nik & nik, retour, Quapi, en name it broeken.

Quapi en Bnosy zomer tot nu toe mijn smaak niet, Z8 kan ik denk de halve collectie wel kopen zo tof, maar Z8 vorige winter vond ik bv weer niet zo geweldig.



Ik zie hier ook merken waar ik nog nooit van gehoord heb.

Ook voor volwassenen trouwens. :+

Ik heb het even opgezocht. :D


Ik baal ook echt. Wil nieuwe collectie kopen maar ben er niet weg van.

Alleen z8 tot nu toe. Ga dus 8 februari helemaal los.

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 20:02

Ik hou ook niet van heel klassiek hoor! Maar ik volg vooral mijn kind. Uiteraard ga ook iets niet aanbieden wat ik niet leuk vind maar ik laat haar kiezen. Dat zijn vaak jurkjes of rokjes met truitje iig bloesje. 2 jaar terug vond ik quapi voor meisjes best leuk. Vorig jaar zag ik niets. Vond ik h&m leuk

Ik heb van alles wat. Hema, h&m, Flo, Bnosy, Zara, quapi.. nu heeft ze wat aan van prenatal met een effen fleece legging van de lidl.
Ze draagt graag maillotjes en jurkjes. Op school zie ik vooral meiden in trui met spijkerbroek. Ach.. Ik vind het vooral leuk om te zien wat iedereen leuk vindt!

tita

Berichten: 19765
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 20:06

Ik heb eerste jaar wel veel kleding gekocht wat ik niet leuk vond..... als maar flink afgeprijsd was.

Nog heb ik moeite met de prijzen..... bobo bijna onbetaalbaar.

Urbanus

Berichten: 44994
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 20:09

Ach, als onze bloedjes straks 16 zijn kunnen wij de ziekte krijgen. Met een beetje pech verven ze hun haar zwart, nemen ze een neusring, dragen ze alleen nog spullen van de Dump en mag je op internet over jezelf lezen dat je ze niet begrijpt en alles fout doet.

Kinderen, ze zijn een zegen.

Balou_k

Berichten: 14118
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 20:19

lieveli schreef:
Ach, als onze bloedjes straks 16 zijn kunnen wij de ziekte krijgen. Met een beetje pech verven ze hun haar zwart, nemen ze een neusring, dragen ze alleen nog spullen van de Dump en mag je op internet over jezelf lezen dat je ze niet begrijpt en alles fout doet.

Kinderen, ze zijn een zegen.


-O-

tita

Berichten: 19765
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 20:28

Ik maak een homo’tje van Sam ...die zijn lief voor hun moeders <3

Dragqueen heb ik al in da house, vanmorgen had ze zelf outfit gepakt en mijn lipstift.....wangen, mond en ogen geschilderd.
Vervolgens komt ze naar benee pakt oranje stift en tekent wenkbrauwen.... :Y)

Pantykous

Berichten: 10514
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 21:41

lieveli schreef:
Ach, als onze bloedjes straks 16 zijn kunnen wij de ziekte krijgen. Met een beetje pech verven ze hun haar zwart, nemen ze een neusring, dragen ze alleen nog spullen van de Dump en mag je op internet over jezelf lezen dat je ze niet begrijpt en alles fout doet.

Kinderen, ze zijn een zegen.


Ik hoop het, kisten erbij en gaan *\o/*

_lautje_

Berichten: 9317
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-19 21:55

Omschrijving van jezelf Lie?? :P

Tita: hier ook een dame die vanmorgen mijn hele mooie doos Chanel heeft geplunderd :+
Kon wel janken.

Urbanus

Berichten: 44994
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 22:09

Beetje :')

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 22:24

simongek schreef:
Ik zie hier ook merken waar ik nog nooit van gehoord heb.

Ook voor volwassenen trouwens. :+

Ik heb het even opgezocht. :D


Ik baal ook echt. Wil nieuwe collectie kopen maar ben er niet weg van.

Alleen z8 tot nu toe. Ga dus 8 februari helemaal los.


Nee niet leuk hè, kan ook nog niks leuks vinden! Wel hele serie verkocht van vorig jaar.

Ik heb 9 februari op de planning staan :D Hopelijk is alles dan gelijk uitgeleverd!

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 22:39

Hier even totaal blut. We hebben natuurlijk de woonkamer deels gerestyled met 2 grote nieuwe lampen, grote vitrinekast, hoekje voor Synne, nu afgelopen week nieuw topmatras van Swiss Sense icm mijn constante koopjesjacht....

Dus even alleen dingen die echt nodig zijn.


Zoals een buggy _O- _O-

Tamara

Berichten: 10449
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 09:10

Oh oeps Laura := En bij tita ook een clowntje dus :')

Ik ben ook dankzij dit topic merken gaan googelen :+ Moet vaak ff wennen en heb het echt even de tijd gegeven maar felle kleuren en grote prints a la MR zijn gewoon echt mijn smaak niet :o Vind voor baby’s joggingbroekjes met een printje wel heel leuk, begin nu te leren om ook wat effen shirts te kopen zodat ik ook wat te combineren heb :+ Maar als ze iets groter worden ben ik toch meer van de spijkerbroeken en de shirts en truien met een simpele opdruk. Nu wel een CarlijnQ shirt met vogels binnen voor de oudste, ben benieuwd hoe dat staat. Vind de bloementruien van de WE wel heel leuk en vrolijk dus daar nu ook een paar van. Ligt vooral veel Tumble in de kast van de oudste, verder wat Stones and Bones, Z8, Cars, Vingino (de rustigere outfits)... Jongste heeft meer variatie. Zelf ben ik uit te tekenen in spijkerbroek, shirt en jasje, ook weinig spannend :+

Beuh ik baal weer, voor de verandering eens online geshopt bij zalando voor schoenen voor de oudste, normaal heb ik wel een paar in het vooruit staan maar nu niet en nu zijn ineens zn schoenen te klein := Maar letterlijk alles is echt centimeters te groot, beetje groter kan wel maar 2-4 is toch wel teveel van het goede. Dus alles kan weer terug en dan toch maar maatje (of 2) kleiner bestellen -O- Toch wel gek, hij heeft nu schoenen maat 26 maar alle maat 27 zijn dus echt enórm dus ga haast twijfelen of deze schoenen de maat wel klopt >;)

pmarena

Berichten: 48498
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 10:34

Had ik toevallig ook Tamara! De ene maat 27 is gewoon makkelijk 2 cm langer dan de andere maat 27. Gelukkig heb ik wel voorraad staan, maarja die voorraad moet je ook aanvullen natuurlijk :D

Nu net gymschoentjes aan het bestellen want die zijn nodig voor school blijkbaar :P

litilaura

Berichten: 1635
Geregistreerd: 21-08-11
Woonplaats: ergens in limburg

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 10:53

Hier ook hoor, geen peil op te trekken die schoenmaten

_Dora_
Berichten: 51
Geregistreerd: 29-10-09

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 11:04

Hoi,

Mag ik me hier ook melden?
Ik heb een dochter van 10 maand en ben op zoek naar een leuke muts/sjaal/handschoentjes. Het liefst een muts met van die flappen over de oren. Kleur maakt niet heel veel uit, maar roze is toch wel favoriet :D Het kan aan mij liggen, maar kan niks leuks vinden. Iemand nog ideeën waar ik kan kijken/zoeken?

_Jitske_

Berichten: 5542
Geregistreerd: 30-05-05
Woonplaats: Gelderland

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 11:12

Wij zijn daarvoor laatst geslaagd bij de C&A Dora, maar dan wel bij een groot filiaal in Zwolle. Bij ons in de stad is er ongeveer niks te verkrijgen voor die kleintjes qua mutsen/sjaals/handschoenen :+.