Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 00:54

Ik zou wel willen, ik weet dat er zoveel moois te ontdekken valt. Maar ik ben het van huis uit niet gewend om op reis te gaan en heb ook geen reisbuddy om mee samen te gaan
Wat dat betreft zou een vriend die wel wil reizen juist mooi zijn

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 00:55

Clapham Common, zone 2. Was echt zo fijn, we willen na de zomer weer heen. Een grote bak Chinees voor 5 pond halen en die in het park opeten.

Ailill

Inney schreef:
Ligt helemaal aan de jongen die ik tegen kom. Ik wil graag veel van de wereld zien en misschien wel op verschillende plekken wonen. Een jongen die dat ook wil heeft zeker pluspunten.
Snap ik :j

Is bij mij ook wel een soft spot op Tinder, als ik zie dat ze buitenlands zijn/daar wonen, hebben ze gelijk wat streepjes voor en ik zie dan al helemaal voor me hoe we daar gaan wonen. Uiteraard niet in Nederland :')

Inney

Ailill schreef:
Inney schreef:
Ik wil na mijn opleiding heel graag voor onbepaalde tijd naar het buitenland. Lijkt me geweldig.
Absoluut doen, als het kan en lukt is het zo'n toffe aanvulling en verrijking op je leven.

Ik zeg overigens niet dat dit in Nederland niet kan hoor, al denk ik wel dat je dan sneller in patronen zult vervallen.

Het kan vast in Nederland. Maar het is denk ik niet te vergelijken.
Een andere cultuur, een andere omgeving: gewoon een andere manier van leven.

Anoniem

Ik ben zeker niet honkvast, meer dan 20 keer verhuisd inmiddels maar wel altijd binnen nl.
Nu voor het eerst dat ik me echt thuis voel in een woning ook maar dat ligt ook een stukje aan mijn persoonlijke ontwikkeling.

Ik ben voor het eerst vorig jaar met vriendinnen op vakantie geweest, heel leuk gehad.

Ik ben ook meer van het ongeorganiseerde en impulsieve en dat maakt het denk ik soms wel eens lastig voor partners.

Zit eraan te denken om vriendlief voor te stellen samen een lang weekend weg te pakken.

Merk wel dat ik lang uit de relatie sfeer ben geweest zeg :+

Inney

Hahaha ailill precies dat. Ik zie mogelijkheden dan :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 00:58

ReadTheRulez schreef:
Ik zou wel willen, ik weet dat er zoveel moois te ontdekken valt. Maar ik ben het van huis uit niet gewend om op reis te gaan en heb ook geen reisbuddy om mee samen te gaan
Je kunt toch eens een weekendje ergens in een Europese stad boeken? Hoeft niet gelijk voor lange tijd en aan de andere kant v.d. wereld te zijn.

Reisbuddy lijkt me dan weer niet zo leuk, tenzij je echt op een lijn zit/elkaar de ruimte kunt geven, iets met eigenwijs O:)

lieveli schreef:
Clapham Common, zone 2. Was echt zo fijn, we willen na de zomer weer heen. Een grote bak Chinees voor 5 pond halen en die in het park opeten.
Nice, da's ook redelijk centraal.

Ik zat in King's Cross, vlakbij het station. Ideaal. En inderdaad Chinees. Al mis ik them curry chips nog veel meer :))

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 01:01

Inney schreef:
Ailill schreef:
Absoluut doen, als het kan en lukt is het zo'n toffe aanvulling en verrijking op je leven.

Ik zeg overigens niet dat dit in Nederland niet kan hoor, al denk ik wel dat je dan sneller in patronen zult vervallen.

Het kan vast in Nederland. Maar het is denk ik niet te vergelijken.
Een andere cultuur, een andere omgeving: gewoon een andere manier van leven.
Ach, je kunt altijd nog naar Texel emigreren :P

Dat inderdaad en het feit dat je echt op jezelf bent aangewezen. Je moet natuurlijk niets, maar als je het een beetje leuk wilt hebben zul je dat toch zelf moeten organiseren en je leert jezelf echt goed kennen.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 01:03

Robijntjah schreef:
Ik ben zeker niet honkvast, meer dan 20 keer verhuisd inmiddels maar wel altijd binnen nl.
Nu voor het eerst dat ik me echt thuis voel in een woning ook maar dat ligt ook een stukje aan mijn persoonlijke ontwikkeling.

Ik ben voor het eerst vorig jaar met vriendinnen op vakantie geweest, heel leuk gehad.

Ik ben ook meer van het ongeorganiseerde en impulsieve en dat maakt het denk ik soms wel eens lastig voor partners.

Zit eraan te denken om vriendlief voor te stellen samen een lang weekend weg te pakken.

Merk wel dat ik lang uit de relatie sfeer ben geweest zeg :+
20 keer? Binnen Nederland? Da's veel, vanwege je werk/relaties?

Waar zijn jullie naartoe geweest?

Gewoon doen, je hebt toch niets te verliezen en zo te lezen zit het wel goed tussen jullie, go for it!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 01:05

Ja bij de tube dus was overal zo. Rare stad maar wel prima. Zou nu niet meer willen emigreren met baby denk ik. Maar reizen moet wel lukken, even id kaartje aanvragen en dan kunnen we boeken.

Inney

Hahaha texel heb ik al drie maand gehad inderdaad. Prachtig eiland maar nog steeds Nederland :+

Nieuw Zeeland lijkt me geweldig <3

ReadTheRulez

Ailill schreef:
ReadTheRulez schreef:
Je kunt toch eens een weekendje ergens in een Europese stad boeken? Hoeft niet gelijk voor lange tijd en aan de andere kant v.d. wereld te zijn.

Reisbuddy lijkt me dan weer niet zo leuk, tenzij je echt op een lijn zit/elkaar de ruimte kunt geven, iets met eigenwijs O:)
[quote=

Ik ben eigenwijs maar kan ook goed overleggen, overreden en compromieën ? Bedenken :D en de persoon waar je mee gaat moet idd wel bij je passen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 01:08

Hahaha ja behoorlijk veel. Iets met een roerig verleden waar ik uiteindelijk mijn werk van heb gemaakt (dit kun je ook heeeeel verkeerd oppakken :+ ).

Wij zijn naar porto geweest, echt een hele mooie stad, super leuk gehad!

Nouja ik ben nog een beetje wiebelig in dit hele ding geloof ik hahaha, ook wel omdat we elkaar nu ruim een week niet gezien hebben en ik ben op de app niet zo sterk als ik face to face ben. Dus fijn als ik hem weer zie.
Ga het volgende week maar eens voorstellen :)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 01:20

lieveli schreef:
Ja bij de tube dus was overal zo. Rare stad maar wel prima. Zou nu niet meer willen emigreren met baby denk ik. Maar reizen moet wel lukken, even id kaartje aanvragen en dan kunnen we boeken.
Heerlijk! Jep, een heel aparte stad, maar oh wat hangt er een goede sfeer en is het er dynamisch. Terwijl je ook zo ergens in een afgelegen veld terecht kunt komen, of een afgelegen steegje :P

Waarom niet met de kleine? Ik snap dat je meer zorgen/verantwoordelijkheden hebt, maar juist als ze nog zo klein zijn moet de impact toch te overzien zijn? Of denk ik nu verkeerd?

Inney schreef:
Hahaha texel heb ik al drie maand gehad inderdaad. Prachtig eiland maar nog steeds Nederland :+

Nieuw Zeeland lijkt me geweldig <3
Maar je was, denk ik, wel erg op jezelf aangewezen en daar gaat het denk ik om.

Nieuw Zeeland is enorm gaaf, al moet je het wel treffen met het seizoen/weer. Ben er niet veel geweest, familie zit meer in Australië.

ReadTheRulez schreef:
Ik ben eigenwijs maar kan ook goed overleggen, overreden en compromieën ? Bedenken :D en de persoon waar je mee gaat moet idd wel bij je passen.
Ook een bruggenbouwer dus, herkenbaar (alhoewel, lol).

Klopt, een beetje hetzelfde type is met reizen wel handig :j

Robijntjah schreef:
Hahaha ja behoorlijk veel. Iets met een roerig verleden waar ik uiteindelijk mijn werk van heb gemaakt (dit kun je ook heeeeel verkeerd oppakken :+ ).

Wij zijn naar porto geweest, echt een hele mooie stad, super leuk gehad!

Nouja ik ben nog een beetje wiebelig in dit hele ding geloof ik hahaha, ook wel omdat we elkaar nu ruim een week niet gezien hebben en ik ben op de app niet zo sterk als ik face to face ben. Dus fijn als ik hem weer zie.
Ga het volgende week maar eens voorstellen :)

Lol, ik moest inderdaad even 2 keer lezen, haha! Klinkt wel interessant en volgens mij uiteindelijk ook wel goed voor je, al is dat een aanname.

Porto ben ik nog nooit geweest, Portugal staat sowieso hoog op mijn lijstje. Aanrader dus?

Gewoon rustig aan, jullie kunnen met elkaar praten, het vertrouwen is er en jullie willen beide. Beter kun je het nu niet treffen denk ik.

Ben benieuwd, samen een leuk Valentijns weekend is altijd leuk!

Ailill

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 01:21

Zo en nu ga ik echt slapen, afgelopen nacht werd het rond half 3 en 4 uur later ging de wekker weer :')

Truste!

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 01:23

Trusten iedereen :wave:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 01:23

Heel goed voor me inderdaad en help er andere mensen mee, dat vind ik het belangrijkste!

Porto was echt zo ontzettend mooi, wil er zeker nog eens heen.

Ja rustig aan sowieso, vind het echt heel eng maar als ik het met iemand doe dan wel met hem <3

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 01:34

Zou juist nu wel.emigreren lieveli
Baby merkt er niks van .
Wordt lastiger als ze net als de mijne 9 en bijna 11 zijn .

Anders was ik al vertrokken
Portugal ofzo
Lekker zuidelijk
Ik houdt van de gastvrijheid van de Portugezen en hun paarden zijn tof en t land is prachtig ( denk ik )
Heb er een zwak voor ...

Maar voorlopig nog België hopelijk binnenkort terug NL .

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 02:07

Portugal is leuk! :j hele gastvrije mensen ook.

Ik ging om half 9 "ff" een wijntje drinken bij de nieuwe buurvrouw. Kom net thuis 2 flessen wijn verder :') morgen half 8 wekkertje. Werken tot 6, paarden en hardlopen met vriendin. Was het maar vast weekend :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 04:55

Zinzi_jewel schreef:
Baby merkt er niks van .

Portugal ofzo
Lekker zuidelijk
Ik houdt van de gastvrijheid van de Portugezen en hun paarden zijn tof en t land is prachtig ( denk ik )
Heb er een zwak voor ...

Maar ik zou mijn ouders niet willen missen en ze hun kleinzoon ontnemen. Als we moeten, dan gaan we maar liever toch niet.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 04:57

Wendy15 schreef:
Portugal is leuk! :j hele gastvrije mensen ook.

Ik ging om half 9 "ff" een wijntje drinken bij de nieuwe buurvrouw. Kom net thuis 2 flessen wijn verder :') morgen half 8 wekkertje. Werken tot 6, paarden en hardlopen met vriendin. Was het maar vast weekend :')

_O-

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 07:57

Klinkt als een geslaagde avond Wendy :))

'het buitenland' kan heel tof zijn, maar wordt denk ik ook wel vaak geromantiseerd. Er wonen is natuurlijk heel wat anders dan op vakantie gaan. Zelf heb ik in Ierland gewoond. Suuuuupertof en heb heel lang heimwee gehad, maar om nou te zeggen dat m'n koffers startklaar bij de deur staan? Bij de juiste kans en/of de juiste persoon zou ik het nog wel willen overwegen. Heb jaren terug een baan bij Google in Dublin afgeslagen, voelde niet goed genoeg om alles er voor op te geven.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 09:18

lieveli schreef:
Ik ben blij dat ik in Londen heb gewoond, goed v ontwikkeling. En nu bestaat er een kans dat we naar India gaan, gemengde gevoelens over.

:oo

Mijn buitenlandavontuur was geen succes. Ging voor een half jaar naar Australië, maar kwam na een week al terug omdat mijn moeder ernstig ziek was.
Reizen hou ik nog wel van hoor. En zou best voor een man naar het buitenland verhuizen, alleen niet meer richting Limburg _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 09:32

Berdien schreef:
Klinkt als een geslaagde avond Wendy :))

'het buitenland' kan heel tof zijn, maar wordt denk ik ook wel vaak geromantiseerd. Er wonen is natuurlijk heel wat anders dan op vakantie gaan. Zelf heb ik in Ierland gewoond. Suuuuupertof en heb heel lang heimwee gehad, maar om nou te zeggen dat m'n koffers startklaar bij de deur staan? Bij de juiste kans en/of de juiste persoon zou ik het nog wel willen overwegen. Heb jaren terug een baan bij Google in Dublin afgeslagen, voelde niet goed genoeg om alles er voor op te geven.

Idd.. Vorig jaar een poos gedate met iemand die nu op Curaçao woont, maar wel met zijn (hele goede) Nederlandse baan.. Dan is het heel goed te doen, maar daar werken en wonen dan ga je er financieel flink op achteruit.. Is voor een jaar misschien leuk, maar niet echt om er een toekomst op te bouwen denk ik.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 09:54

MarcoBorsato schreef:
Zinzi_jewel schreef:
Baby merkt er niks van .

Portugal ofzo
Lekker zuidelijk
Heb er een zwak voor ...

Maar ik zou mijn ouders niet willen missen en ze hun kleinzoon ontnemen. Als we moeten, dan gaan we maar liever toch niet.

Daar heb je een punt .
Ik zou dat mijn ouders ook niet aan willen doen .
Anderzijds met een vliegtuig ben je overal zo ..
Mits je niet naar de ander kant van aardbol gaat .
Maar zuid europa is met vliegtuig nog sneller als met de auto van Brabant naar Friesland ofzo