Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Inney schreef:Snap ikLigt helemaal aan de jongen die ik tegen kom. Ik wil graag veel van de wereld zien en misschien wel op verschillende plekken wonen. Een jongen die dat ook wil heeft zeker pluspunten.
Ailill schreef:Inney schreef:Absoluut doen, als het kan en lukt is het zo'n toffe aanvulling en verrijking op je leven.Ik wil na mijn opleiding heel graag voor onbepaalde tijd naar het buitenland. Lijkt me geweldig.
Ik zeg overigens niet dat dit in Nederland niet kan hoor, al denk ik wel dat je dan sneller in patronen zult vervallen.
ReadTheRulez schreef:Je kunt toch eens een weekendje ergens in een Europese stad boeken? Hoeft niet gelijk voor lange tijd en aan de andere kant v.d. wereld te zijn.Ik zou wel willen, ik weet dat er zoveel moois te ontdekken valt. Maar ik ben het van huis uit niet gewend om op reis te gaan en heb ook geen reisbuddy om mee samen te gaan
Wat dat betreft zou een vriend die wel wil reizen juist mooi zijn
lieveli schreef:Nice, da's ook redelijk centraal.Clapham Common, zone 2. Was echt zo fijn, we willen na de zomer weer heen. Een grote bak Chinees voor 5 pond halen en die in het park opeten.
Inney schreef:Ach, je kunt altijd nog naar Texel emigrerenAilill schreef:Absoluut doen, als het kan en lukt is het zo'n toffe aanvulling en verrijking op je leven.
Ik zeg overigens niet dat dit in Nederland niet kan hoor, al denk ik wel dat je dan sneller in patronen zult vervallen.
Het kan vast in Nederland. Maar het is denk ik niet te vergelijken.
Een andere cultuur, een andere omgeving: gewoon een andere manier van leven.
Robijntjah schreef:20 keer? Binnen Nederland? Da's veel, vanwege je werk/relaties?Ik ben zeker niet honkvast, meer dan 20 keer verhuisd inmiddels maar wel altijd binnen nl.
Nu voor het eerst dat ik me echt thuis voel in een woning ook maar dat ligt ook een stukje aan mijn persoonlijke ontwikkeling.
Ik ben voor het eerst vorig jaar met vriendinnen op vakantie geweest, heel leuk gehad.
Ik ben ook meer van het ongeorganiseerde en impulsieve en dat maakt het denk ik soms wel eens lastig voor partners.
Zit eraan te denken om vriendlief voor te stellen samen een lang weekend weg te pakken.
Merk wel dat ik lang uit de relatie sfeer ben geweest zeg
Ailill schreef:Je kunt toch eens een weekendje ergens in een Europese stad boeken? Hoeft niet gelijk voor lange tijd en aan de andere kant v.d. wereld te zijn.ReadTheRulez schreef:Ik zou wel willen, ik weet dat er zoveel moois te ontdekken valt. Maar ik ben het van huis uit niet gewend om op reis te gaan en heb ook geen reisbuddy om mee samen te gaan
Wat dat betreft zou een vriend die wel wil reizen juist mooi zijn
lieveli schreef:Heerlijk! Jep, een heel aparte stad, maar oh wat hangt er een goede sfeer en is het er dynamisch. Terwijl je ook zo ergens in een afgelegen veld terecht kunt komen, of een afgelegen steegjeJa bij de tube dus was overal zo. Rare stad maar wel prima. Zou nu niet meer willen emigreren met baby denk ik. Maar reizen moet wel lukken, even id kaartje aanvragen en dan kunnen we boeken.
Inney schreef:Maar je was, denk ik, wel erg op jezelf aangewezen en daar gaat het denk ik om.Hahaha texel heb ik al drie maand gehad inderdaad. Prachtig eiland maar nog steeds Nederland
Nieuw Zeeland lijkt me geweldig
ReadTheRulez schreef:Ook een bruggenbouwer dus, herkenbaar (alhoewel, lol).Ik ben eigenwijs maar kan ook goed overleggen, overreden en compromieën ? Bedenkenen de persoon waar je mee gaat moet idd wel bij je passen.
Robijntjah schreef:Hahaha ja behoorlijk veel. Iets met een roerig verleden waar ik uiteindelijk mijn werk van heb gemaakt (dit kun je ook heeeeel verkeerd oppakken).
Wij zijn naar porto geweest, echt een hele mooie stad, super leuk gehad!
Nouja ik ben nog een beetje wiebelig in dit hele ding geloof ik hahaha, ook wel omdat we elkaar nu ruim een week niet gezien hebben en ik ben op de app niet zo sterk als ik face to face ben. Dus fijn als ik hem weer zie.
Ga het volgende week maar eens voorstellen
Zinzi_jewel schreef:Zou juist nu wel.emigreren lieveli
Baby merkt er niks van .
Wordt lastiger als ze net als de mijne 9 en bijna 11 zijn .
Anders was ik al vertrokken
Portugal ofzo
Lekker zuidelijk
Ik houdt van de gastvrijheid van de Portugezen en hun paarden zijn tof en t land is prachtig ( denk ik )
Heb er een zwak voor ...
Maar voorlopig nog België hopelijk binnenkort terug NL .
lieveli schreef:Ik ben blij dat ik in Londen heb gewoond, goed v ontwikkeling. En nu bestaat er een kans dat we naar India gaan, gemengde gevoelens over.
Berdien schreef:Klinkt als een geslaagde avond Wendy![]()
'het buitenland' kan heel tof zijn, maar wordt denk ik ook wel vaak geromantiseerd. Er wonen is natuurlijk heel wat anders dan op vakantie gaan. Zelf heb ik in Ierland gewoond. Suuuuupertof en heb heel lang heimwee gehad, maar om nou te zeggen dat m'n koffers startklaar bij de deur staan? Bij de juiste kans en/of de juiste persoon zou ik het nog wel willen overwegen. Heb jaren terug een baan bij Google in Dublin afgeslagen, voelde niet goed genoeg om alles er voor op te geven.
MarcoBorsato schreef:Zinzi_jewel schreef:Zou juist nu wel.emigreren lieveli
Baby merkt er niks van .
Wordt lastiger als ze net als de mijne 9 en bijna 11 zijn .
Anders was ik al vertrokken
Portugal ofzo
Lekker zuidelijk
Ik houdt van de gastvrijheid van de Portugezen en hun paarden zijn tof en t land is prachtig ( denk ik )
Heb er een zwak voor ...
Maar voorlopig nog België hopelijk binnenkort terug NL .
Maar ik zou mijn ouders niet willen missen en ze hun kleinzoon ontnemen. Als we moeten, dan gaan we maar liever toch niet.