Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fenrir schreef:Lisitano schreef:Wat ben jij irritant knap zeg, jeetje! Jouw gezicht is gewoon perfectie.
Um bedankt, denk ikPerfectie bestaat gelukkig niet
Frummels schreef:xU_Blinghx schreef:Mijn bio ziet er als volgt uit:
[ [url=m/hPZFTG.png]Afbeelding[/url] ]
Best tevreden over![]()
Alleen mijn feed is echt een rommel![]()
[ [url=m/yTfxh3.png]Afbeelding[/url] ]
Iemand misschien tips om het meer een geheel te laten worden?
Ik vind het lastig omdat ik zoveel verschillende dingen doe. En omdat Ik vaak een filmpje post wordt mijn feed er ook niet echt beter op
Je kunt bij de filmpjes zelf een "still" kiezen he, voor op je feed.misschien dat dat helpt om het wat minder rommelig te krijgen? Dan kun je zelf een mooi moment uit het filmpje kiezen.
Schoentje schreef:Is een opgeruimde feed echt zo belangrijk?
Ik let daar helemaal niet op, ook niet bij anderen. Het gaat toch om de foto's zelf?
Als ik daar ook nog op moet gaan letten, dan gaat er toch heel het spontane af?
Schoentje schreef:Ah ja, als fotograaf is dat natuurlijk wel belangrijk.
Mijn insta wordt gevolgd omdat iemand het leuk vindt om mij als ruiter te volgen. Niet voor de mooie plaatjes. Mijn bio beschrijft dan ook gewoon wie en wat ik ben en mijn feed is ronduit een rommel, als ik het zo bekijk
[ [url=m/smpDN5.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6YsU4q.png]Afbeelding[/url] ]
Fenrir schreef:Waar ik me wel aan kan ergeren is mensen die een rand om hun foto's heen hebben, dat vind ik zo lelijksnij hem dan gewoon bij
Fenrir schreef:Als mensen zo'n witte of zwarte rand om een foto hebben zodat hij niet bijgesneden hoeft te worden. Wat je bijv hierboven bij Lau ziet (sorry Lau, jij staat toevallig op deze pagina)
Anoniem schreef:Zoals Lau heb ik het ook een tijdje gedaan, om-en-om zwart-wit/kleur. Maar dan baalde ik als een stekker als ik een foto had met hele mooie kleuren en deze in zwart-wit moest dus daar ben ik weer mee gekapt
Lau schreef:Haha same here!Anoniem schreef:Zoals Lau heb ik het ook een tijdje gedaan, om-en-om zwart-wit/kleur. Maar dan baalde ik als een stekker als ik een foto had met hele mooie kleuren en deze in zwart-wit moest dus daar ben ik weer mee gekapt
Dat doe ik dan anders, als hij perfect is in kleir kies ik een andere die ik zw doe
xTitanic schreef:Ik probeer er ook afwisseling in te steken en dan bedoel ik niet 5 keer een zonsondergang achter elkaar.. ik blijf denk ik nog gedurende een paar maand foto’s gebruiken van mijn reis![]()
Vinden jullie het niet ge kleurrijk?(probeer er daarom ook af en toe ZW te gebruiken)
[ [url=m/VkstDZ.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/x81KMj.png]Afbeelding[/url] ]
Af en toe een filmpje vind ik ook wel leuk
MarlindeRooz schreef:Ik ga over een paar maanden als ik handiger ben met fotograferen een tweede insta openen. Maar eerst een database opbouwen zodat ik elke dag kan posten.
Wil mijn persoonlijke insta gewoon niet openbaar maken. Maar wil wel echt meer fotograferen. Fotoomeetings, gave modellen benaderen etc. (Honden vooral)