Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lisitano

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 17:10

Wat ben jij irritant knap zeg, jeetje! Jouw gezicht is gewoon perfectie.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 17:15

Jij bent ook al zo mooi Fenrir :oo

Ik ben zo’n sukkel met randjes om de foto’s :+ Maar laatst zat ik er naar te kijken en dacht ‘goh, eigenlijk ziet dit er dus echt niet uit’. Ga ik niet meer doen dus. Alleen wil ik niet alles in een keer verwijderen, want er zitten gewoon leuke foto’s tussen en dan heb ik ineens nog maar 1 foto. Vind ik ook stom, dus ik laat het maar zo en post voortaan zonder randjes.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-17 17:17

Ik ben eigenlijk zeer tevreden met hoe mijn feed er nu uitziet vind het een mooie samenhang. Jet was eerst echt een rommel.
Afbeelding

Dit was het eerst:

Afbeelding

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 17:21

Dit is de mijne. Laatst alles verwijderd, nu weer een rotzooi :')
Afbeelding

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 17:22

Ik vind vooral de foto's maken heel lastig :') vaak 50 foto's en nog geen goede.
Met mijn privé account heb ik (vind ik zelf) een redelijke feed (allemaal dezelfde filter, daardoor past alles mooi in elkaar), maar op mijn openbare... poeh, vreselijk. Ik probeer steeds drie foto's die op elkaar lijken te posten maar heb er nooit drie dus dat is altijd twee met een andere ertussenin :D

Ik wil ook graag groeien met mijn account (heb nu 1930 volgers ongeveer) maar het lijkt wel of er helemaal geen bij komen. Ik doe het ook niet voor de volgers maar omdat ik het leuk vind maar het wordt toch minder leuk als ik nul reacties en +/- 70-80 likes. Ik heb veel spookvolgers maar het begint echt ontzettend irritant te worden.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 17:25

Lisitano schreef:

Um bedankt, denk ik :') Perfectie bestaat gelukkig niet :P

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 17:26

Fenrir schreef:
Lisitano schreef:

Um bedankt, denk ik :') Perfectie bestaat gelukkig niet :P

Haha ja dat is een compliment. Ik hoef 'm niet uit te leggen denk ik. Jouw gezicht komt er goed bij in de buurt, mooi!
En die sprinkhaan! Nooit gedacht dat ik een sprinkhaan schattig kon vinden.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 17:31

Gave foto's Fenrir, ik ga je volgen.

Lau ik vind de afwisseling in jouw feed erg mooi inderdaad :j (ik probeer beetje hetzelfde te doen met mijn feed, die afwisseling).

Afbeelding

Afbeelding

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 17:35

Fenrir wat heb jij een gigantisch bijzonder gezicht! Echt heel tof zeg! Ik ga volgen :p
Laatst bijgewerkt door Sterre98 op 24-10-17 17:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 17:37

Bedankt!
En Lisitano ja bidsprinkhanen hebben een verrassend hoog schattigheidsgehalte :P

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 17:43

Frummels schreef:
xU_Blinghx schreef:
Mijn bio ziet er als volgt uit:

[ [url=m/hPZFTG.png]Afbeelding[/url] ]

Best tevreden over :D

Alleen mijn feed is echt een rommel :o

[ [url=m/yTfxh3.png]Afbeelding[/url] ]

Iemand misschien tips om het meer een geheel te laten worden?
Ik vind het lastig omdat ik zoveel verschillende dingen doe. En omdat Ik vaak een filmpje post wordt mijn feed er ook niet echt beter op :o

Je kunt bij de filmpjes zelf een "still" kiezen he, voor op je feed. :j misschien dat dat helpt om het wat minder rommelig te krijgen? Dan kun je zelf een mooi moment uit het filmpje kiezen.

Oh echt? Dat zou inderdaad al heel veel schelen := Ik ga daar ook maar eens op letten :D

Schoentje schreef:
Is een opgeruimde feed echt zo belangrijk?
Ik let daar helemaal niet op, ook niet bij anderen. Het gaat toch om de foto's zelf?
Als ik daar ook nog op moet gaan letten, dan gaat er toch heel het spontane af?

Ik vind het zelf gewoon mooier staan. Voelt dan of iemand er echt tijd insteekt .

Schoentje schreef:
Ah ja, als fotograaf is dat natuurlijk wel belangrijk.
Mijn insta wordt gevolgd omdat iemand het leuk vindt om mij als ruiter te volgen. Niet voor de mooie plaatjes. Mijn bio beschrijft dan ook gewoon wie en wat ik ben en mijn feed is ronduit een rommel, als ik het zo bekijk :')
[ [url=m/smpDN5.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6YsU4q.png]Afbeelding[/url] ]

Ik vind je feed niet eens zo rommelig := Komt ook deels door dat je fotos goed belicht zijn dus vind ik het al mooier om naar te kijken.

Fenrir schreef:
Waar ik me wel aan kan ergeren is mensen die een rand om hun foto's heen hebben, dat vind ik zo lelijk :') snij hem dan gewoon bij :+

Mooie feed!
Wat voor randjes bedoel je ? :o?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 17:45

Als mensen zo'n witte of zwarte rand om een foto hebben zodat hij niet bijgesneden hoeft te worden. Wat je bijv hierboven bij Lau ziet (sorry Lau, jij staat toevallig op deze pagina :P )

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 17:56

Dit is mijn feed, ik vind hem wel prima eigenlijk :D

Afbeelding

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 18:00

Mijne is ook een rommeltje, maar ik let er eerlijk gezegd nooit zo op, daar heb ik echt geen kracht voor :') Vind het bij anderen wel mooi als het een beetje samenhangend is.

Afbeelding

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-17 18:02

Fenrir schreef:
Als mensen zo'n witte of zwarte rand om een foto hebben zodat hij niet bijgesneden hoeft te worden. Wat je bijv hierboven bij Lau ziet (sorry Lau, jij staat toevallig op deze pagina :P )

Ik vind het heel erg van de foto afhangen. Als jet een sterke foto is vind ik het wel kunnen. Zoals die 2 foto’s van mij zouden echt heel lelijk zijn ingezoomd.
Maar bij de meeste foto’s vind ik het ook niet mooi.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 18:07

Bij mij is het wel veel verschillend maar ik vind het niet storend genoeg. Nog niet.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 18:13

Zoals Lau heb ik het ook een tijdje gedaan, om-en-om zwart-wit/kleur. Maar dan baalde ik als een stekker als ik een foto had met hele mooie kleuren en deze in zwart-wit moest dus daar ben ik weer mee gekapt :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-17 18:21

Anoniem schreef:
Zoals Lau heb ik het ook een tijdje gedaan, om-en-om zwart-wit/kleur. Maar dan baalde ik als een stekker als ik een foto had met hele mooie kleuren en deze in zwart-wit moest dus daar ben ik weer mee gekapt :')

Dat doe ik dan anders, als hij perfect is in kleir kies ik een andere die ik zw doe :')

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 18:27

Ik probeer er ook afwisseling in te steken en dan bedoel ik niet 5 keer een zonsondergang achter elkaar.. ik blijf denk ik nog gedurende een paar maand foto’s gebruiken van mijn reis :')
Vinden jullie het niet ge kleurrijk? :') (probeer er daarom ook af en toe ZW te gebruiken)

Afbeelding

Afbeelding

Af en toe een filmpje vind ik ook wel leuk

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 18:34

Lau schreef:
Anoniem schreef:

Dat doe ik dan anders, als hij perfect is in kleir kies ik een andere die ik zw doe :')
Haha same here!

@xTitanic ik vind je feed prachtig zo qua kleuren en warmte en balans! Gave foto's ook :wow:

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 18:36

Wauw Fenrir!! Heb je een volgverzoek gestuurd!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 18:42

Ik ga over een paar maanden als ik handiger ben met fotograferen een tweede insta openen. Maar eerst een database opbouwen zodat ik elke dag kan posten. :))

Wil mijn persoonlijke insta gewoon niet openbaar maken. Maar wil wel echt meer fotograferen. Fotoomeetings, gave modellen benaderen etc. (Honden vooral :)) )
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 24-10-17 18:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 18:43

xTitanic schreef:
Ik probeer er ook afwisseling in te steken en dan bedoel ik niet 5 keer een zonsondergang achter elkaar.. ik blijf denk ik nog gedurende een paar maand foto’s gebruiken van mijn reis :')
Vinden jullie het niet ge kleurrijk? :') (probeer er daarom ook af en toe ZW te gebruiken)

[ [url=m/VkstDZ.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/x81KMj.png]Afbeelding[/url] ]

Af en toe een filmpje vind ik ook wel leuk

Ik vind het gaaf, echt mooie foto's <3

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 18:48

MarlindeRooz schreef:
Ik ga over een paar maanden als ik handiger ben met fotograferen een tweede insta openen. Maar eerst een database opbouwen zodat ik elke dag kan posten. :))

Wil mijn persoonlijke insta gewoon niet openbaar maken. Maar wil wel echt meer fotograferen. Fotoomeetings, gave modellen benaderen etc. (Honden vooral :)) )

Ik weet niet waar je woont, maar ik bied mijn draakje maar al te graag aan O:)
Afbeelding

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 18:51

Ik heb maak me dus helemaal niet druk over hoe mijn pagina er zelf iit ziet. Ik post een foto van de dag. Iets wat mij boeide, wat leuk vond of wat ik deed.