Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flying_Angel schreef:Jaa ik zoek ook iets. Namelijk dit. Dit is een lenzenhouder voor harde lenzen.
[ [url=m/8RIcHT.jpg]Afbeelding[/url] ]
lovelyfiefy schreef:Flying_Angel schreef:Jaa ik zoek ook iets. Namelijk dit. Dit is een lenzenhouder voor harde lenzen.
[ [url=m/8RIcHT.jpg]Afbeelding[/url] ]
ik heb geen idee wat dit is
maar ik krijg bij me lenzenvloeistof altijd 3 doosjes om me lenzen in te bewaren.
Daar staat ook L en R op of de ene dop is blauw en de andere wit bijv.
siskeh schreef:Ik zoek iets waarvan ik dacht, dat ga ik makkelijk zo online vinden! Maar nee...
Een steen(tje) waarop staat; Nothing is written in stone
Liefst dat je het makkelijk in je hand kan houden dus 5/6 cm is prima. (nu is de afbeelding heel strak, het mag wat meer zwerfkei/steen idee zijn, maar op dit moment ben ik met alles blij![]()
[ Afbeelding ]
mvdbijl schreef:Veulen84 schreef:Ik ben opzoek naar een partytent die ik in m'n uppie kan opzetten. Voor een betaalbaar bedrag.
Die simpele witte met stokken kan ik makkelijk alleen opzetten, eerst rechts dan links en klaar..
Die harmonica modellen zijn alleen niet te doen..
mvdbijl schreef:siskeh schreef:Ik zoek iets waarvan ik dacht, dat ga ik makkelijk zo online vinden! Maar nee...
Een steen(tje) waarop staat; Nothing is written in stone
Liefst dat je het makkelijk in je hand kan houden dus 5/6 cm is prima. (nu is de afbeelding heel strak, het mag wat meer zwerfkei/steen idee zijn, maar op dit moment ben ik met alles blij![]()
[ Afbeelding ]
In van die eurowinkels heb ik ze wel eens gezien maar online geen idee!?