Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Evenals ik het onsmakelijk vind als mensen met echt flink overgewicht een strakke legging dragen. Ik vind dat gewoon niet mooi met zo'n lichaam, no disrespect maar ben daar gewoon eerlijk in. Ieders moet zelf weten wat ze willen dragen en fijn bij voelen. Ik ben erg dun en vind het ook niet leuk om een legging te dragen omdat mijn benen dan vaak nog dunner lijken en voel me daar ook erg onzeker bij. En dat is echt niet leuk, maar als ik het wil dragen doe ik dat natuurlijk wel. Nooit anderen jou smaak of stijl laten beïnvloeden.

Dan is het nog wel te doen bij meiden, maar bij vrouwen/dames vind ik het persoonlijk gewoon niet staan, hoe goed ze er ook uitzien
( maat 52) , buik flubbert er onder uit
PrizTwir schreef:Vandaag ook weer veel te veel modeblunders gezien. Een jongetje van een jaar of 8 met sandalen aan met sokken erin en een afritsbroek. En dan denk ik: moeders trek dat kind eens wat leukers aan, zo wordt hij toch hartstikke gepest. Zijn moeder liep er ook wel zeer antiek bij, maar zijn zusje daarentegen had een leuk jurkje met spijkerjasje aan.
Of een man met trainingsbroek en slobbershirt, als 'gewone' kleding aan. Vreselijk.
LadyMadonna schreef:PrizTwir schreef:Vandaag ook weer veel te veel modeblunders gezien. Een jongetje van een jaar of 8 met sandalen aan met sokken erin en een afritsbroek. En dan denk ik: moeders trek dat kind eens wat leukers aan, zo wordt hij toch hartstikke gepest. Zijn moeder liep er ook wel zeer antiek bij, maar zijn zusje daarentegen had een leuk jurkje met spijkerjasje aan.
Of een man met trainingsbroek en slobbershirt, als 'gewone' kleding aan. Vreselijk.
Maar is dat de fout van de moeder of de fout van de pesters? Want imo is er nooit een excuus voor pesten.
Toen ik kind was kwamen de Nikes en Levi's net in. Wij hadden daar geen geld voor dus ik liep in sportschoenen van de Schoenenreus enspijkerbroeken van c&a of Hans textiel....
Tja, dat kon natuurlijk niet...
LadyMadonna schreef:PrizTwir schreef:Vandaag ook weer veel te veel modeblunders gezien. Een jongetje van een jaar of 8 met sandalen aan met sokken erin en een afritsbroek. En dan denk ik: moeders trek dat kind eens wat leukers aan, zo wordt hij toch hartstikke gepest. Zijn moeder liep er ook wel zeer antiek bij, maar zijn zusje daarentegen had een leuk jurkje met spijkerjasje aan.
Maar is dat de fout van de moeder of de fout van de pesters? Want imo is er nooit een excuus voor pesten.
Toen ik kind was kwamen de Nikes en Levi's net in. Wij hadden daar geen geld voor dus ik liep in sportschoenen van de Schoenenreus enspijkerbroeken van c&a of Hans textiel....
Tja, dat kon natuurlijk niet...
Lous schreef:Om terug te komen op een eerder bericht.
Waarom ineens wat voorheen altijd zo genoemd word tegenwoordig in het Engels? Klinkt modieuzer?
Naveltruitje= Croptop
Tattooketting= Tattoochoker
Sportrug= Racerback
Marjoow schreef:Lous schreef:Om terug te komen op een eerder bericht.
Waarom ineens wat voorheen altijd zo genoemd word tegenwoordig in het Engels? Klinkt modieuzer?
Naveltruitje= Croptop
Sportrug= Racerback
Nouja een choker is wel een andere soort dan een ketting. Dus daar snap ik m wel.
De andere 2 weet ik idd niet.
Marjoow schreef:Lous schreef:Om terug te komen op een eerder bericht.
Naveltruitje= Croptop
Sportrug= Racerback
Nouja een choker is wel een andere soort dan een ketting. Dus daar snap ik m wel.
bruintje123 schreef:Komt een beetje overeen met dat tegenwoordig alle beroepen ook in het engels moeten.
Staat om de een of andere wazige reden beter. Of vooral interessanter.
Mavelle schreef:Marjoow schreef:
Vroeger heetten ze toch echt gewoon tattookettingen.
Wat betreft crop tops bij volwassenen, de gemiddelde vrouw staat het inderdaad niet, maar kijk eens naar Kim Feenstra. Die kan dat echt wel hebben hoor!

Judass schreef:bruintje123 schreef:Komt een beetje overeen met dat tegenwoordig alle beroepen ook in het engels moeten.
Staat om de een of andere wazige reden beter. Of vooral interessanter.
Misschien omdat met de komst van het internet de grenzen meer 'vervagen'? Ik als 20 jarige lees, hoor en zie heel veel in het Engels. Mijn vriend praat elke dag met Engelse en Amerikaanse gasten. Dan is het ook logisch dat er veel termen worden overgenomen. Ik zie niet in wat daar erg aan is..
Een choker heeft uiteraard verschillende uitvoeringen. Net als de ketting. Alleen vroeger heette een choker gewoon een strakke ketting. Dit specifieke model heette een tattoo ketting en als je echt hip was had je ook minimaal twee van die armbandjes erbij. Waarom dat je ze weer ziet zal ik nooit begrijpen en dan zeker niet in de leeftijd 12+.
ik vind het echt heel kinderachtig wanneer ik nu mensen ermee zie lopen, wat mij betreft hoort de tattoo ketting thuis op de basisschool. Net als zelfgemaakte vriendschapsarmbandjes die tegenwoordig kant en klaar in de winkel liggen ook weer anders heten (ook een engelse term dacht ik, ik kom er even niet op)
zo herkenbaar Nies_ schreef:EigenwijsEen choker heeft uiteraard verschillende uitvoeringen. Net als de ketting. Alleen vroeger heette een choker gewoon een strakke ketting. Dit specifieke model heette een tattoo ketting en als je echt hip was had je ook minimaal twee van die armbandjes erbij. Waarom dat je ze weer ziet zal ik nooit begrijpen en dan zeker niet in de leeftijd 12+.
Nies_ schreef:Alleen vroeger heette een choker gewoon een strakke ketting. Dit specifieke model heette een tattoo ketting en als je echt hip was had je ook minimaal twee van die armbandjes erbij. Waarom dat je ze weer ziet zal ik nooit begrijpen en dan zeker niet in de leeftijd 12+.