Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SavannahNx schreef:Kan je ipv Bepanthen ook vaseline op een net gezette tattoo doen?
bruintje123 schreef:Nee PostNL echt zeer slechte ervaringen mee.
En ik denk door het buitengebied het tijdvak van de hele dag.
Al komt hij meestal rond een uur of 11.
Maar dan kan het nog bij de buren in de bus zitten, wat je dan op je track en trace leest want in je eigen bus zit geen briefje.
En ook al ben je dan thuis, dat maakt niet uit hoor.
Waardeloze zaak daar.
Jolien87 schreef:Vraag: ik hoor zo vaak van mensen dat ze 'hun' advocaat inschakelen. Hebben die mensen serieus standaard een advocaat in dienst om hun zaakjes op te lossen?
Anoniem schreef:Riddershow schreef:en belangrijk is het om je cookies te wissen. Want als je een 2e keer op een site komt zijn de tickets bijna altijd duurder, omdat ze inspelen op het feit dat je dus ook ziet dat de prijzen langzaam stijgen...
Dit is zo een onzin. Dan zou je op het ene aparaat een andere prijs krijgen dan op het andere.
Leuk fabeltje, maar echt niet waar.
geerte schreef:Waar kan je goedkope vliegtickets kopen? Wat is nu de beste / goedkoopste website. Ik zie door de bomen het bos niet meer
Anoniem schreef:Riddershow schreef:en belangrijk is het om je cookies te wissen. Want als je een 2e keer op een site komt zijn de tickets bijna altijd duurder, omdat ze inspelen op het feit dat je dus ook ziet dat de prijzen langzaam stijgen...
Dit is zo een onzin. Dan zou je op het ene aparaat een andere prijs krijgen dan op het andere.
Leuk fabeltje, maar echt niet waar.
Blijheid schreef:Ik zoek voor bij een nette mouwloze jurk (bruiloft eind van de zomer) iets om er overheen te dragen voor de avond. Ik heb gezocht naar korte jasjes, maar ik vind het eigenlijk jammer dat er vaak een deel van het voorpand over de jurk heen valt.
Eigenlijk zoek ik dus een (kort!) vestje/jasje zonder 'voorkant', alleen mouwen en achterkant. Weet iemand hoe zo'n kledingstuk heet? Ik dacht een bolero, maar dan vind ik vooral korte vestjes met voorkant.
edit; Gevonden, hier heet het gewoon een vestTe moeilijk gedacht dus. Alleen jammer dat ze de goeie kleur niet meer hebben in mijn maat
![]()
https://www.zalando.nl/esprit-collectio ... 05184822:s