Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadir schreef:Ja ja, het is wel weer eens tijd voor een update
Anne_GTI schreef:Dat is geen wasplaats. Zoiets noem je een wellness... prachtig!
Mooie kleuren bakletters. Prachtige foto's, echt een paradijs.
Mer1980 schreef:Wauw wauw en nog eens wauw, wat veel gedaan! Wat knap van Valegro en die waspl... Ehhhh wellness prachtig!
Autumnn schreef:Anne_GTI schreef:Dat is geen wasplaats. Zoiets noem je een wellness... prachtig!
Mooie kleuren bakletters. Prachtige foto's, echt een paradijs.
Nou inderdaad. De Veluwse bron is er niks bij. Prachtig!!
zippora schreef:ziet er superchique uit, maar ik vroeg me wel af of je niet bang bent dat het hout snel gaat rotten ondanks de verf (onderste helft) omdat het de wasplaats is en het dus zeker vaak nat gaat worden.
Nadir schreef:Wat doet Valegra het braaf
Mooi uitzicht vanuit Space Needle, wel mazzel met het weer inderdaad!
Mooie welness voor de paarden
uxgranta schreef:Mooie foto’s Van Seattle en leuk dat jullie een oorkonde krijgen bij het sterpredicaat. In NL kom je niet verder dan een oranje roset/lintje. En aan het klussen geweest in en om de stallen. Ziet er weer perfect uit. Ben gewoon een betjent jaloers. Niet op die sneeuw overigens, die mag je daar houden.
xXutopiaXx schreef:Wat een brave paarden allemaal, en prachtig die poetsplaats zo!!Heel gaaf gedaan!!
Autumnn schreef:Ik weet niet of ik deze jaloersmakende aankan hoor.. pfff.... fantastische plaatjes![]()
![]()
gaaf de tin mijn, snap dat je er niet in durft haha! Loopt het ergens heen of loopt het dood?
thequeensmum schreef:Wat een leuke update weer. Natuurfoto’s zijn ook echt om te likkebaarden.
En wat wordt Sadie groot!! Dat gaat wel enorm hard, hoe oud is ze nu?
Muga schreef:Leuke update weer!!
Maar ehm 'de merries STONDEN op knappen'...
Zijn er dan al veulens?
Mer1980 schreef:Echt zo super super super VET!
Nadir schreef:De horse wellness is echt prachtig
Heerlijk zo de paarden zonder deken. Het is straks een feestje om te longeren tussen de bloemetjes!
Hoe is het nu met de merries?
Prairy schreef:Ik ben toch zo blij dat ik in Frankrijk een koopovereenkomst getekend heb, zodat ik niet meer in verleiding kom om toch naar Amerika te willen emigreren met deze plaatjes
Prachtige natuur daar!
Nadir schreef:Oeh dat klinkt goed van Raven en Idaza!
Prairy, als het emigreren naar de VS makkelijk zou gaan dan was ik er al geweest. Ik ben erg fan van de natuurVoor nu houden we het maar bij vakanties.
Fitzroy schreef:Bestaat de lottery voor een green card eigenlijk nog? Niet dat ik er zou willen wonen nu met Trump. Sterker nog, ik mijd de USA tot er weer een normale regering zit.
uxgranta schreef:Mooi weer die Wellness voor de paarde. Ik wil ook zo’n handige man. Als je hem beu bent dan geef maar een gil.
Mooie natuur plaatjes weer. Idd echt jammer van de huidige regering met aanhang, anders dan ging ik er meteen naar toe. Alleen voor vakantie hoor. Dat gezegd hebbende, onze regering is ook niet alles…….
En nog van harte gefeliciteerd met je veulen(s)!
koetje28 schreef:Bellatrix schreef:
Ik wacht op de foto update met veulen.
Ik quote mijzelf maar even.