Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
odilia schreef:A3a1 schreef:Ik heb enkele malen oudere tweedehands gekochte wandel/bergschoenen, geen probleem.
Ook later zelf nieuwe schoenen, soms "staan ze langere tijd stil" maar heb dit probleem nooit gehad.
Lijkt me een erg goede smoes, bovendien als je weet dat je schoenen niet "tegen stilstaan kunnen" kun je ze beter goed controleren voordat je ze verkoopt.
Bij deze 2 was het geen smoes, heb netjes al het geld terug gekregen nadat ik foto's toegestuurd had. Ik heb ze toegestuurd gekregen en zagen er echt goed en stevig uit voordat ik ze aandeed, dat is het vreemde eraan.
Nu maar wachten tot een aanbieding in de winkel voor echte nieuwe....
xMercury schreef:Zou er iemand mee willen denken met mij?
Ik heb vorige week woensdag een brief op de post gedaan met daarin een boek, maar deze is helaas nog steeds niet aangekomen. Zou dit kunnen? Wat moet ik doen als de brief nooit aan komt? Het volledige bedrag terug overmaken? Vind het zo erg..
Eilish schreef:xMercury schreef:Zou er iemand mee willen denken met mij?
Ik heb vorige week woensdag een brief op de post gedaan met daarin een boek, maar deze is helaas nog steeds niet aangekomen. Zou dit kunnen? Wat moet ik doen als de brief nooit aan komt? Het volledige bedrag terug overmaken? Vind het zo erg..
Bij mij is brievenbuspost al een paar keer laat bezorgd, pas drie weken na de verzenddatum. Dus het is een mogelijkheid. Het kan ook kwijt geraakt zijn of de ontvanger liegt. Lastig. Ik zou het nog max. 2 a 3 weken aankijken. En je kan proberen om contact op te nemen met postnl. Ik denk dat het weinig zin heeft, maar misschien weten ze of er bezorgproblemen zijn in die wijk oid.