sporten.Maar ivm vakantie een week of 9 niet gesport, maar nu weer lekker bezig

Bijna niemand vindt Maple Butter lekker, maar ik vind hem heerlijk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sporten.

Lisitano schreef:Raja schreef:Ik ben 6.1 kilo kwijt
Nog 4,5/5 te gaan!
Die Irish Cream vindt jij denk ik ook heerlijk Anc!
Ik ging zowat over mn nek
De marshmallow chicks vond ik ook vies
Echt?? Maar als jij het vies vindt, is er dikke kans dat ik dat ook vind! Wat was er vies aan?

Raja schreef:Lisitano, krijg je geen uitleg van iemand dan? Op de sportschool??
Er is een hoge drempel daar ofzo.
Raja schreef:Er zit een net iets te veel bak geurtje aan ofzo
Normaal vind ik marshmallow echt heerlijk, maar dit was echt niet lekker
De Easter Egg Hunt was wel lekker!!
Die ruikt een beetje naar van die gekleurde paaseitjes van suiker..
http://www.roeldijkstra.nl/img/foto/stk013.jpg

hou ik van sporten
komt omdat ik hypermobiel ben, dan is overbelasting echt een bitch. Daarom ga ik helaas niet meer naar de sportschool, vorig jaar 2 maanden geweest onder begeleiding (zeer kundig dus not bij een fysio praktijk)en vervolgens 30 x naar de fysio omdat mijn rug zo in puin lag
bijwerking van medicijnen remt mijn eetlust/hongerprikkel, heel fijn!

Raja schreef:
Ik ging samenwonen en toen was ik ineens 10kg zwaarder
En ik werk nog wel fulltime in een sportschool...
Hier is samenwonen ook de boosdoener. Mijn ex was professioneel sporter, dan voelde ik ergens nog de druk om fit te blijven. Nu is de druk vooral om chips op de bank weg te snaaien samen

Lisitano schreef:Ik niet![]()
Gelukkig blijf ik redelijk gemakkelijk slank. Ik wil ook wel naar de sportschool maar ik weet echt helemaal niet hoe die apparaten werken en sta ik weer voor banketstaaf. Ik denk wel dat ik er echt aan moet maar ik begin eerst maar weer eens met hardlopen.
Spannend Skessa! Ben benieuwd wat je ervan gaat brouwen
WME, niet? Ik had verwacht dat je het gisteren al zou hebben!
Kom er wel sowieso elke week voor de fysio, maar mag nu gelukkig gewoon alles doen van de orthopeed
Moet wel zeggen dat ik ook vaak met een vriendinnetje ga en zodra mijn bankrekening gereanimeerd en weer stabiel is app ik mn personal trainer weer.
. Vind hardlopen of wandelen met dogs wel heerlijk maar er moeten gewoon meer uren in een dag. Red t echt niet
. Geluk is dat als ik me ff een paar weken druk maak met hardlopen ofzo, het er ook zo wel weer af is. Mja nu geen tijd, svoneren heel "gezond" onderweg halen.. Ik plof
.