Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vooral in de metro.
Hhilde schreef:eenitraM schreef:Ik durfde voorheen nooit alleen naar de mac. Nu rijd ik eens per maand langs Door de mac drive en maak ik de bestelling zo dat het lijkt alsof ik voor twee mensen haal en ik vraag altijd expliciet om het bonnetje
Dit doe ik ookDan maar twee kleine porties eten in plaats van één grotere omdat ik niet wil dat ze daar denken dat ik alleen ga eten
Ik heb zelfs een keer gezegd dat mijn vriend thuis op me zat te wachten dus dat ik een beetje haast moest maken. Ik heb niet eens een vriend
![]()
C_estmoi schreef:Ik ben vandaag jarig en hoewel ik een hoop felicitaties heb gehad, heb ik eigenlijk van al mn beste vrienden nog niks gehoord. Ik heb helemaal niet zoveel met verjaardagen maar stiekem voel ik me nu wel ontzettend ondergewaardeerd
C_estmoi schreef:Ik ben vandaag jarig en hoewel ik een hoop felicitaties heb gehad, heb ik eigenlijk van al mn beste vrienden nog niks gehoord. Ik heb helemaal niet zoveel met verjaardagen maar stiekem voel ik me nu wel ontzettend ondergewaardeerd

__Sannne schreef:Ik vind het heerlijk om hier in Engeland in het Nederlands over mensen te praten waar ze bij staan.Vooral in de metro.
EskeGirl schreef:Ik was m'n handen lang niet altijd als ik na mesten, rijden en poetsen even snel wat eet

Dannon schreef:__Sannne schreef:Ik vind het heerlijk om hier in Engeland in het Nederlands over mensen te praten waar ze bij staan.Vooral in de metro.
Ah, ik weet nog op schoolreis naar Engeland, in de metro, meeluisteren naar een stel nederlanders die dachten, "ach niemand verstaat wat wij zeggen", en die waren de boel lekker aan het afkraken. Euh-huh
Hhilde schreef:Ik weet ook niet waaromAlsof die mensen bij de Mac anders denken 'Tjee... Gaat ze nu alléén eten? Wat errug!'. Die boeit het vast amper
Maar toch

Maar sommige krijgen wat ze verdienen.