Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

__YSB__

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 16:08

Ik heb verdomd enge nachtmerries en durf dan niet meer uit bed als ik moet plassen.
Soms doe ik De Grond Is Lava, in het openbaar. Ik ben 36 jaar.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 16:27

Ik vind het heerlijk om hier in Engeland in het Nederlands over mensen te praten waar ze bij staan. :o Vooral in de metro. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 16:38

paardenfluisteraar topic is weer open *\o/*

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 16:40

Believe schreef:
paardenfluisteraar topic is weer open *\o/*

Dacht net hetzelfde :') word waarschijnlijk niet meer in gereld... (Of is het gerelt?)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 16:41

Hhilde schreef:
eenitraM schreef:
Ik durfde voorheen nooit alleen naar de mac. Nu rijd ik eens per maand langs Door de mac drive en maak ik de bestelling zo dat het lijkt alsof ik voor twee mensen haal en ik vraag altijd expliciet om het bonnetje :=

Dit doe ik ook :') Dan maar twee kleine porties eten in plaats van één grotere omdat ik niet wil dat ze daar denken dat ik alleen ga eten :') Ik heb zelfs een keer gezegd dat mijn vriend thuis op me zat te wachten dus dat ik een beetje haast moest maken. Ik heb niet eens een vriend _O- _O-

Ah joh, ik had afgelopen weekend sushi voor mezelf besteld en dat was blijkbaar zoveel dat ik er 3 setjes eetstokjes bij kreeg. O:)

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 17:02

ik heb serieus gereageerd op dat topic ... weet nog steeds niet waarom :')

maar god wat geniet ik van al die rel reacties :D

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 17:15

Nou na al die discussies een confession van mij:
College is net 1 dag begonnen en ik heb mij er niet kunnen zetten om me voor te bereiden voor morgen. Dus ga ik vanavond sporten en zie ik het morgen wel weer. Ook al zit ik in mijn afstudeerjaar..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 18:09

CharlotteJay schreef:
ik heb serieus gereageerd op dat topic ... weet nog steeds niet waarom :')

maar god wat geniet ik van al die rel reacties :D

Ik ben stiekem wel benieuwd naar dit topic :o

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 18:38

Gewoon in de zoekbalk ''paardenfluisteraar'' typen.
Alleen zijn de reacties na het slotje niet leuk meer

C_estmoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 19:55

Ik ben vandaag jarig en hoewel ik een hoop felicitaties heb gehad, heb ik eigenlijk van al mn beste vrienden nog niks gehoord. Ik heb helemaal niet zoveel met verjaardagen maar stiekem voel ik me nu wel ontzettend ondergewaardeerd -O-

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 20:04

C_estmoi schreef:
Ik ben vandaag jarig en hoewel ik een hoop felicitaties heb gehad, heb ik eigenlijk van al mn beste vrienden nog niks gehoord. Ik heb helemaal niet zoveel met verjaardagen maar stiekem voel ik me nu wel ontzettend ondergewaardeerd -O-

Oh god,dat had ik laatst ook -O-
Zeker omdat je verwacht dat een bepaald iemand, waar je erg veel om gaat en om geeft, dat diegene wel je even feliciteerd. Want dat doet echt pijn als dat niet gebeurt..

Edit; gefeliciteerd! Y)(^)

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 20:05

C_estmoi schreef:

Ik snap het gevoel wel een beetje, misschien komt het nog wel ;)

Gefeliciteerd! Y)(^)

C_estmoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 20:08

Dank jullie voor de felicitaties! :)

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 20:12

Gefeliciteeeeeeerd! *\o/*

Dat is echt super banketstaaf..

Lutha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 20:55

Ik confess... Ik negeer sommige mensen op whatsapp echt heel lang (Als ik je echt niet mag reageer ik gewoon nooit) :o
Gewoon geen zin in sommige zeikverhalen altijd, alsof mij het wat kan schelen wat je broers buurmans tante gisteravond heeft gegeten. :=

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 21:07

Jolien87 schreef:
Ah joh, ik had afgelopen weekend sushi voor mezelf besteld en dat was blijkbaar zoveel dat ik er 3 setjes eetstokjes bij kreeg. O:)

Ja dit! Ik bestel altijd online en haal af, zeg er dan altijd bij dat ik geen stokjes erbij hoef, heb er nog zat liggen van de vorige keren

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 21:10

__Sannne schreef:
Ik vind het heerlijk om hier in Engeland in het Nederlands over mensen te praten waar ze bij staan. :o Vooral in de metro. :))

Ah, ik weet nog op schoolreis naar Engeland, in de metro, meeluisteren naar een stel nederlanders die dachten, "ach niemand verstaat wat wij zeggen", en die waren de boel lekker aan het afkraken. Euh-huh :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 21:15

Ik was m'n handen lang niet altijd als ik na mesten, rijden en poetsen even snel wat eet :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 21:22

EskeGirl schreef:
Ik was m'n handen lang niet altijd als ik na mesten, rijden en poetsen even snel wat eet :o

Ik ook niet. Ik vergeet dat meestal gewoon :o :=, terwijl ik wel altijd mijn handen even afspoel na het poetsen voor ik mijn rijhandschoentjes aan doe, zodat ze niet smerig worden van binnen :')

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 21:23

EskeGirl schreef:

Ik ook niet :oo

Om het nog bonter te maken, als ik een schaap heb verlost 's avonds laat was ik alleen mijn handen en armen even onder de kraan en duik dan mijn bed weer in. Ik ga echt niet na elk schaap onder de douche staan, soms komen er wel 4 achter elkaar..

Daar in tegen was ik mijn bed dan wel wat vaker :+

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 21:27

Dannon schreef:
__Sannne schreef:

Ah, ik weet nog op schoolreis naar Engeland, in de metro, meeluisteren naar een stel nederlanders die dachten, "ach niemand verstaat wat wij zeggen", en die waren de boel lekker aan het afkraken. Euh-huh :')

Tja, als er dan af en toe wel iemand tussen zit die me verstaat, jammer dan :')

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 22:05

Mijn confession:
Al mijn dagen bestaan uit structuur en vaste dingen,omdat ik anders te druk wordt in mijn hoofd en er dan van alles bij me misgaat.
Normaal kan ik streng zijn voor mezelf maar vandaag heb ik als een debiel heel chaotisch allerlei dingen door elkaar gedaan *\%/*
Ik mocht van mezelf even toegeven aan alle hyperactieve onlogische impulsen die voorbij kwamen. Dat resulteerde in:
Vlees aanbraden,ondertussen beginnen met een keukenkastje opnieuw indelen,even de stofzuiger erbij pakken, oliebol! Het vlees %)
Een doekje pakken voor het schoonmaken van dat keukenkastje en ondertussen langs een volle wasmand lopen,oh,eerst nog even snel een wasje aanzetten. Weer het vlees!
Drie minuten later sta ik de woonkamer te stofzuigen omdat ik niet alleen de keuken kan doen _O-
Uiteindelijk heb ik mezelf 5 uur lang uitgeput met iets wat ik in 2 uur had kunnen doen,maar wat ben ik voldaan dat alles nu op mijn manier weer goed is -:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 22:25

Hier nog een confession van mij.
Als ik inde trein zit kan ik echt naar mensen staren. Kijken wat ze doen, luisteren naar wat ze zeggen. Als ze dan opkijken snel wegkijken of op de telefoon.

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 11:57

Hhilde schreef:
Ik weet ook niet waarom := Alsof die mensen bij de Mac anders denken 'Tjee... Gaat ze nu alléén eten? Wat errug!'. Die boeit het vast amper :') Maar toch :P

Die boeit het niet en ze denken ook niet na. Wij ging met drie man een keer voor 8 ofzo mac halen. Kregen we de vraag, is het voor hier of om mee te nemen :')

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 12:00

Confession: Een vriendin van me vertelt net zwaar teleurgesteld dat ze niet mag gaan werken omdat ze is afgekeurd. Afgelopen jaren heeft ze mega dr best gedaan om afgekeurd te blijven (lees overdrijven etc etc.) En nu wil ze zelf weer wat doen, keuren ze dr waarschijnlijk niet, zelfs niet gedeeltelijk goed. Mag ik dan even zeggen.... Net goed! :=

Ik ben een slechte vriendin, I know.. :') Maar sommige krijgen wat ze verdienen.