tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 23:11

:(:) denies kl ote zeg. Maar dat het je zoveel raakt geeft wel aan dat je kennelijk toch hoop houdt. Maar nu is wel gebleken dat het gewoon een ogelooflijke eikelige zak is. Die je niet waard is. Daarin is het gedicht dat splash schrijft zo erg waar en waardevol ook. :j

Probeer hem nu echt los te laten en in te zien dat hij je zo helemaal kapot maakt. En je verdient veel beter dan dit gedoe. Er is steeds eenzelfde patroon, hij doet alsof ie veel spijt heeft, jij krijgt daar door hoop op betere tijden en dan blijkt opeens weer het tegendeel.

Ik ben nu een heel eind verder en kom langzaam beter in mijn vel te zitten geestelijk. Ja ik heb nog steeds buien van kwaadheid omdat mijn leven helemaal overhoop is gegooid en alle zekerheid weg is en echt alles anders wordt inclusief woning. Maar denk ook, ik red me ook wel in mijn eentje.convenant is eindelijk getekend afgelopen dinsdag na drie kwart jaar bijna worstelen,

Net een top festivalweekend achter de rug, hetzelfde festival waar ik vorig jaar 2 dagen ervoor er achter kwam dat ex iets had met het kreng die dus al twee jaar liep te klo ien om hem te krijgen. Dat is nu twee maanden eerder gehouden. En veel mensen gesproken inclusief een aantal mannen die er toen ook waren,die meherkenden en waar ik veel mee opgetrokken heb dit jaar. Zowel vrijgezel als met hele gezin of alleen zonder gezin. Gewoon gezellig zonder bijbedoelingen.

Maar heb ook best veel aandacht gehad van jagende vrijgezellen in elke staat van dronkenschap :+ . Terwijl ik toch niet echt knap charmant of fit ben met mijn kabouter formaat, leeftijd en rolstoel. Maar kennelijk zit ik zo veel beter in mijn vel nu dat het opvalt en er daardoor tot mijn verbazing op gereageert wordt door mannen. Terwijl ik geen behoefte heb aan welke vorm van contact anders dan vriendschappelijk en dat ook niet uitstraal ga ik van uit. Maar kennelijk ben ik ok zoals ik ben.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 23:17

In een bepaalde zin had ik ook wel hoop. Maar wie heeft dat uiteindelijk niet als je tot drie keer toe wordt omhelst als je terug naar de trein gaat en vol overtuiging te horen krijgt, 'Tot de volgende keer!'. Als je dan ook nog afspreekt dat ie op vakantie langs zou komen om met de honden te wandelen en hij vol overtuiging zegt, 'Ja lijkt me leuk!' ... dan blijft dat hoopje branden heh.

1,5 week geleden nog contact gehad. Dat ik aan het aftellen was. Gewoon normaal, neutraal.
Merkte de laatste tijd al dat ik geen reactie meer terug kreeg. Of nouja laatste tijd .. je snapt t wel.
Maar schijnbaar kan je halverwege april nog het ene meisje veel hoop geven, en eind mei met de volgende verder gaan. En in december nog 'under construction' zijn en niet kunnen houden van iemand ...

Yeah right.
Houdoe.

Ik ben vooral boos omdat ik mij gebruikt voel. In de zin van, 'Ik moet nu praten met iemand, wil jij komen?'. En als dan alles weer op het goede spoor zit krijg ik een trap onder m'n hol en kan ik oprotten.
Gelukkig was ik dat al qua gevoel voor :D

Edit: Ik had mijn leven vorig jaar al weer opgepakt. Vandaar dat ik mij ook stabiel genoeg voelde om af te spreken. Vandaar dat ik nu ook niet in een hoekje lig te janken :') Maar eigenlijk nu er wel om kan lachen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 23:24

Toch raakt het je anders zou je er niet zo boos om worden. En ja helaas de wispelturigheid is dat iets waar ik ook nog steeds moeite mee heb en wat mij ook bij tijden razend maakt. -:(- hier heeft er ongeveer 2 weken gezeten tussen ik wil alleen even wat afstand, naar ik stop er helemaal mee en de start van nieuwe relatie en er wel verdriet om hebben. Dat snap ik nu niet en nooit niet denk ik. :n

xDenies

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 23:27

Tuurlijk zit er gevoel bij! Ik ben niet direct gevoelloos geworden. Natuurlijk had ik een uur geleden nog gehoopt dat het een andere wending zou nemen. Maar mijn roze bril is weer even van m'n kop geslagen.
En dat is prima.

Maar doe ik er om treuren? Of ben ik verdrietig? Nee. Dat in nog geen honderd jaar. Dat heb ik drie kwart jaar gehad. Daar ben ik nu wel klaar mee.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 23:29

Doet gewoon even gemeen au dus :(:) en nu weer door met je leven zoals je die had,

Maar kennelijk is een maand of 9 a 10 de tijd die je nodig hebt om de ergste pijn weg te werken. Hoor die tijd van meer mensen wel, man of vrouw

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 23:34

Jaa, de één zegt drie maanden en de ander 2 jaar. Maar op een begeven moment is het gewoon een soort van weg.

Komt met ons allemaal echt wel helemaal goed :)

En ik roep ook al een poos dat ik geen vent nodig heb om gelukkig te worden. :)

C_estmoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 12:51

Ik meld mij ook.
De naarste gesprekken zijn die, waarin je weet dat je praat met iemand waar je van houdt, die van jou houdt, in het volledige besef dat het nooit meer goed gaat komen.
Voor de buitenwereld hebben wij nooit bij elkaar gehoord, dus bijna niemand beseft wat dit voor mij betekent, maar we pasten perfect. Ik zal het nooit vergeten, maar de wetenschap dat het van beide kanten nog zo aanwezig is maakt het extra moeilijk.
Loslaten is niet mijn ding, maar ik zal wel moeten nu...

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 15:23

Jeetje sterkte :(:)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 01:31

Pfff en ik meld mij ook..

Vanmiddag vrij plotseling ontslagen en vanavond heeft mijn vriend na ruim 8 jaar totaal onverwacht een punt achter onze relatie gezet. Ik was vanaf mijn 16e bij hem en we hebben samen een koophuis. Wonen inmiddels 4 jaar samen. Geen idee wat er nu gaat gebeuren en hoe mijn leven er überhaupt volgende week uit ziet. Mijn hele wereld staat op zijn kop en niks is meer zeker. Mijn grote liefde.. Dit doet zoveel pijn. |(

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 05:25

Jeetje wat zuur op 1 dag
Sterkte!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 08:05

:(:) jemig lekkere timing ook nog van je ex zeg. Als je al een dergelijke beslissing neemt doe dat niet op zo n moment. Hork. Heeft hij nog gezegd waarom? Zeker met jullie eigen huis zul je aardig wat regelwerk op je af krijgen. Zorg voor een goede mediator desnoods. Een die je kan ondersteunen in de afwikkeling. :j

Hier weer wat nieuws. Ben officieel gescheiden nu, alleen moet nog bij gemeente worden ingeschreven. En ik heb langzaam maar zeker mijn leven en hersens weer op orde. Kom goed in mijn vel te zitten ook. Ja natuurlijk denk ik nog vaak waarom en loop ik tegen dingen aan zoals nu de zwarte cross kan er heen maar weet dat ex en kreng daar drie dagen rondlopen waarvan twee als medewerkers. Risico op tegenkomen is te groot. Ex niet erg kreng vlieg ik aan. Dus geen zwarte cross voor me dit jaar is beter denk ik.

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 09:38

Hallo meiden, leef dit topic nog?
Ik heb dit topic wel meerdere keren meegelezen en wil nu toch wat posten.

Sinds dinsdagavond is het uit met mijn vriend. Ik heb hier van tevoren dik 2/3 maand wel over getwijfeld waarin de relatie eigenlijk stil stond, wanneer we afspraken bracht ik dit steeds op. Hij is een lieve, rustige jongen waar ik nu 2 jaar mee heb gehad. De twijfels kwamen vooral omdat ik bijvoorbeeld niet altijd blij ben om hem te zien, te weinig voel. Ondanks dat we het wel gezellig samen hebben. Ik begon me steeds meer af te vragen of ik met hem wel een toekomst zie en dat zag ik niet. Uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt en het uitgemaakt. Iets wat me veel pijn doet. Ik heb lang getwijfeld omdat de relatie altijd wel 'prima' was, hij is gemakkelijk en ik werd dat ook steeds meer. We zijn beide vrij rustig van onszelf, maar doordat hij zó zachtaardig is lijkt het alsof ik een harde tante ben. Terwijl dat totaal niet zo is. We hebben nu nog fijn contact en ook samen de leuke momenten opgehaald, wat het extra moeilijk maakt omdat ik me dan afvraag waarom het nu niet meer zo kon zijn. We hebben altijd wel up en downs gehad, ik ben nooit echt tot over mijn oren verliefd op hem geweest en hij is vrij gesloten over zijn gevoelens.
Het is nu zo rot, omdat ik zeker wil weten dat ik er goed aan heb gedaan en niet achteraf spijt wil krijgen. Ergens voel ik me opgelucht en aan de andere kant ontzettend verdrieting dat 'ons' er niet meer is.

Het is misschien een beetje een vaag verhaal voor mensen die erbuiten staan, heb ook geen idee wat ik hiermee wil bereiken. Het is gewoon fijn om het van me af te kunnen schrijven, ik heb al zolang het gevoel dat het puinhoop in mn hoofd is wat betreft dit.

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 09:43

Jildau schreef:
Pfff en ik meld mij ook..

Vanmiddag vrij plotseling ontslagen en vanavond heeft mijn vriend na ruim 8 jaar totaal onverwacht een punt achter onze relatie gezet. Ik was vanaf mijn 16e bij hem en we hebben samen een koophuis. Wonen inmiddels 4 jaar samen. Geen idee wat er nu gaat gebeuren en hoe mijn leven er überhaupt volgende week uit ziet. Mijn hele wereld staat op zijn kop en niks is meer zeker. Mijn grote liefde.. Dit doet zoveel pijn. |(

Graa wil ik jou veel sterkte wensen!
Echt een rot timing ook zeg :(:)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 12:01

Origineel schreef:
Hallo meiden, leef dit topic nog?
Ik heb dit topic wel meerdere keren meegelezen en wil nu toch wat posten.

Sinds dinsdagavond is het uit met mijn vriend. Ik heb hier van tevoren dik 2/3 maand wel over getwijfeld waarin de relatie eigenlijk stil stond, wanneer we afspraken bracht ik dit steeds op. Hij is een lieve, rustige jongen waar ik nu 2 jaar mee heb gehad. De twijfels kwamen vooral omdat ik bijvoorbeeld niet altijd blij ben om hem te zien, te weinig voel. Ondanks dat we het wel gezellig samen hebben. Ik begon me steeds meer af te vragen of ik met hem wel een toekomst zie en dat zag ik niet. Uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt en het uitgemaakt. Iets wat me veel pijn doet. Ik heb lang getwijfeld omdat de relatie altijd wel 'prima' was, hij is gemakkelijk en ik werd dat ook steeds meer. We zijn beide vrij rustig van onszelf, maar doordat hij zó zachtaardig is lijkt het alsof ik een harde tante ben. Terwijl dat totaal niet zo is. We hebben nu nog fijn contact en ook samen de leuke momenten opgehaald, wat het extra moeilijk maakt omdat ik me dan afvraag waarom het nu niet meer zo kon zijn. We hebben altijd wel up en downs gehad, ik ben nooit echt tot over mijn oren verliefd op hem geweest en hij is vrij gesloten over zijn gevoelens.
Het is nu zo rot, omdat ik zeker wil weten dat ik er goed aan heb gedaan en niet achteraf spijt wil krijgen. Ergens voel ik me opgelucht en aan de andere kant ontzettend verdrieting dat 'ons' er niet meer is.

Het is misschien een beetje een vaag verhaal voor mensen die erbuiten staan, heb ook geen idee wat ik hiermee wil bereiken. Het is gewoon fijn om het van me af te kunnen schrijven, ik heb al zolang het gevoel dat het puinhoop in mn hoofd is wat betreft dit.

Je verhaal doen lucht vaak al op :)
Je weet nooit of je er goed aan doet, ik weet ook nog steeds niet of ik er goed aan heb gedaan. Maar als je nu denkt dat het de juiste keuze was is het goed denk ik zo. Over een jaar is toch alles anders en dan zie je maar weer verder. Als hij echt de juiste was komen jullie uiteindelijk weer bij elkaar, als hij het niet is vind je een andere leuke vent.

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 12:29

Fijne feedback, dankjewel Colien!

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 13:00

Ik vind dat je er goed aan hebt gedaan, Original! Het feit dat je nooit over je oren verliefd was, zegt al genoeg. Nu mis je iemand die er voor je is, maar ik gok meer dat je de gewenning mist dan hij zelf als persoon. Vergeet ook niet dat jij al langer twijfelde en dat gevoel komt ergens vandaan. Onderneem leuke dingen en ook jij komt ooit de ware tegen! +:)+

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 15:32

Bedankt voor je reactie, goed om te horen!
Dat geeft me weer moed om verder te gaan en inderdaad het wennen aan het 'alleen zijn'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 02:57

Ik meld mij ook. Misschien hebben sommigen van jullie mn topic over hem wel gelezen.
Maar zal het verhaal even kort uitleggen.
Ben 3 maand samen geweest met een jongen. Na twee maand begon hij te twijfelen en heeft er toen een punt achter gezet.
Maar na praten, toch weer verder gegaan.
Leek ook eindelijk meer serieus te worden. Anderhalve week geleden ben ik terug gekomen van vakantie en heeft hij het weer uit gemaakt.

Eerst viel mijn verdriet mee maar de laatste dagen is het erger. Ik ben boos, ene keer op hem, andere keer op mezelf.
Er flitsen regelmatig herinneringen door mn kop, dat is het moeilijkste. Dan kan ik echt spontaan beginnen te janken. Komt ook wel omdat ik het nog niet helemaal accepteer. Voor de vakantie was alles koek en ei, ik kom terug en hij maakt het uit. Dat stuk snap ik gewoon niet en kan me boos en verdrietig maken.

Het ene moment hoop ik dat hij spijt krijgt en terug komt. Het andere moment ben ik zo kwaad dat ik het liefst naar hem toe ga om hem eens flink de waarheid te zeggen.

Hoe zijn jullie met herinneringen omgegaan? Ik ben een keer met hem naar het Zuiderzeemuseum geweest. Ik hoef daar maar aan terug te denken of iets van het Zuiderzeemuseum te zien en je kan me opvegen.

Iig even lekker om van me af te schrijven!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 05:06

Niet leuk amoj!
Je verdient het niet?

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 19:44

ik kom me hier helaas melden. Mijn vriend heeft het zojuist uitgemaakt... niet geheel onverwachts maar toch. Hij voelde het al een tijdje niet meer en wilde me niet aan het lijntje houden. Opzich heb ik gemengde gevoelens. Waarschijnlijk besef ik het nog niet helemaal, maar het is beter zo.

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 20:29

Sterkte.. het is en blijft echt zwaar klote altijd. Als je je ei kwijt wilt mag je me gerust pb-en!

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 20:52

Hier precies hetzelfde, 2 dagen geleden. Hij was de laatste tijd al wat afstandelijker en hij twijfelde al een tijd. Ik heb nu even geen contact met hem, maar wil hem wel bellen over een paar dagen. Ik heb nog vragen en dingen die ik kwijt wil. We zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan. En omdat ik hem toch wel ga zien (we zitten sinds kort bij dezelfde studentenvereniging), wil ik dit goed afsluiten en niet ongemakkelijk met hem omgaan. Hij zal ook altijd speciaal blijven, hij was m'n eerste in alles.

Het doet zo'n pijn, en van alle armen om me te troosten verlang ik het meest naar de zijne. Huil veel, gevoel ligt overhoop, weinig eetlust, alles is even zwart. Het moet geloof ik nog een beetje tot me doordringen. Stuk toekomstbeeld is weg, een stabiele factor is weg.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 14:02

Sterkte :(:)
Hou er wel rekening mee dat je misschien geen antwoorden op je vragen krijgt... Ik had ook vragen maar daar heb ik ook geen antwoord op gekregen. Bij het begin zat dat me echt dwars. Nu denk ik er heel simpel over: hij hield gewoon niet van mij. Klaar.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 20:57

Dankjewel!
Mijn hart hoopt dat hij spijt krijgt, mijn verstand zegt dat dit hoogstwaarschijnlijk niet meer goed komt. Allemaal zo lastig, die tegenstrijdige gevoelens.

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 21:23

Ik meld me hier helaas ook.. Na 6 jaar relatie hebben we besloten apart van elkaar verder te gaan.