denies kl ote zeg. Maar dat het je zoveel raakt geeft wel aan dat je kennelijk toch hoop houdt. Maar nu is wel gebleken dat het gewoon een ogelooflijke eikelige zak is. Die je niet waard is. Daarin is het gedicht dat splash schrijft zo erg waar en waardevol ook.
Probeer hem nu echt los te laten en in te zien dat hij je zo helemaal kapot maakt. En je verdient veel beter dan dit gedoe. Er is steeds eenzelfde patroon, hij doet alsof ie veel spijt heeft, jij krijgt daar door hoop op betere tijden en dan blijkt opeens weer het tegendeel.
Ik ben nu een heel eind verder en kom langzaam beter in mijn vel te zitten geestelijk. Ja ik heb nog steeds buien van kwaadheid omdat mijn leven helemaal overhoop is gegooid en alle zekerheid weg is en echt alles anders wordt inclusief woning. Maar denk ook, ik red me ook wel in mijn eentje.convenant is eindelijk getekend afgelopen dinsdag na drie kwart jaar bijna worstelen,
Net een top festivalweekend achter de rug, hetzelfde festival waar ik vorig jaar 2 dagen ervoor er achter kwam dat ex iets had met het kreng die dus al twee jaar liep te klo ien om hem te krijgen. Dat is nu twee maanden eerder gehouden. En veel mensen gesproken inclusief een aantal mannen die er toen ook waren,die meherkenden en waar ik veel mee opgetrokken heb dit jaar. Zowel vrijgezel als met hele gezin of alleen zonder gezin. Gewoon gezellig zonder bijbedoelingen.
Maar heb ook best veel aandacht gehad van jagende vrijgezellen in elke staat van dronkenschap
. Terwijl ik toch niet echt knap charmant of fit ben met mijn kabouter formaat, leeftijd en rolstoel. Maar kennelijk zit ik zo veel beter in mijn vel nu dat het opvalt en er daardoor tot mijn verbazing op gereageert wordt door mannen. Terwijl ik geen behoefte heb aan welke vorm van contact anders dan vriendschappelijk en dat ook niet uitstraal ga ik van uit. Maar kennelijk ben ik ok zoals ik ben. 
Maar eigenlijk nu er wel om kan lachen.
hier heeft er ongeveer 2 weken gezeten tussen ik wil alleen even wat afstand, naar ik stop er helemaal mee en de start van nieuwe relatie en er wel verdriet om hebben. Dat snap ik nu niet en nooit niet denk ik.