Probeer hem nu echt los te laten en in te zien dat hij je zo helemaal kapot maakt. En je verdient veel beter dan dit gedoe. Er is steeds eenzelfde patroon, hij doet alsof ie veel spijt heeft, jij krijgt daar door hoop op betere tijden en dan blijkt opeens weer het tegendeel.
Ik ben nu een heel eind verder en kom langzaam beter in mijn vel te zitten geestelijk. Ja ik heb nog steeds buien van kwaadheid omdat mijn leven helemaal overhoop is gegooid en alle zekerheid weg is en echt alles anders wordt inclusief woning. Maar denk ook, ik red me ook wel in mijn eentje.convenant is eindelijk getekend afgelopen dinsdag na drie kwart jaar bijna worstelen,
Net een top festivalweekend achter de rug, hetzelfde festival waar ik vorig jaar 2 dagen ervoor er achter kwam dat ex iets had met het kreng die dus al twee jaar liep te klo ien om hem te krijgen. Dat is nu twee maanden eerder gehouden. En veel mensen gesproken inclusief een aantal mannen die er toen ook waren,die meherkenden en waar ik veel mee opgetrokken heb dit jaar. Zowel vrijgezel als met hele gezin of alleen zonder gezin. Gewoon gezellig zonder bijbedoelingen.
Maar heb ook best veel aandacht gehad van jagende vrijgezellen in elke staat van dronkenschap