Secret Santa Surprise

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 19:56

Het is een beetje zoals Nuvel al aangeeft.
Als je zelf even terug leest zal je misschien ook opvallen dat het gewoon allemaal wat anders overkomt als misschien bedoeld was?
Het is een forum en de berichten zijn geschreven en kunnen verschillend gelezen worden.
Als de post hierin gewoon fout is kunnen we misschien ook met elkaar nog iets betekenen.
Maar dat het raar over komt is gewoon een feit.......en wie zijn schuld dat dan weer is vind ik helemaal niet belangrijk.

Laten we het gewoon lekker oplossen desnoods met elkaar en met een glimlach terug kijken op hoe leuk het was.

Rubber duck.....als de fout bij hun ligt plaats ik wel een berichtje mee daar hoor }>

Mariett
Blogger

Re: Secret Santa Surprise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 20:02

Nou, vergeet sowieso maar dat ik volgende keer nog mee doe, op deze manier hoeft het van mij echt niet. Ik heb geluk dat ik zo'n vriendelijk persoon als Lian getrokken heb, die me gewoon gelooft en waarmee ik gewoon dingen kan afspreken wat we gaan doen.
Ik zal even een bericht naar hun facebook sturen, had daar nog niet aan gedacht. Moet dat op de tijdlijn of als privébericht?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 20:03

Ik zou het vooral op de tijdlijn schrijven Mariett! Dan krijg je zeker snel bericht omdat het openbaar staat en ze qua klantvriendelijkheid dan graag snel reageren :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 20:04

Tijdlijn eerst maar :j

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 20:08

Jupp tijdlijn! Die van mij staat er ook nog en kreeg bericht dat ze er een klacht van gingen maken, binnen een uur had ik een prive bericht van de bezorger :')

Ik vond het overigens niet raar overkomen, zowel Lian als Mariet reageerden niet altijd en direct maar dat heb ik zelf ook wel eens. Daarom hou ik het maar op anders interpreteren :) Ik hoop echt dat het opgelost wordt!

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 20:14

Nou, staat op de tijdlijn hoor, nu kunnen ze me niet negeren :Y)

Al zou het natuurlijk kunnen dat mijn mail ook dáár niet aangekomen is, maar die staat gewoon bij mijn verzonden emails dus dat lijkt me toch niet..(?)

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 20:19

Goedzo Berber!
Laat je niet gek maken :)

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-15 20:22

Wow wow wow. Dit gaat ineens wel heel erg hard.
Mensen uitsluiten op basis hiervan wil ik niet gaan doen, hoewel er een paar dingen zijn waar vraagtekens bij worden gezet, wat ik begrijp en zelf ook deed, vind ik t fijn dat we hier nu wat meer openheid over hebben.

Marriet heeft mijn pb ook beantwoord en we wachten gewoon nog eventjes af wat er nu verder gebeurd met PostNL als er een bericht op FB komt en als Mariett vrijdag belt. Gebeurd er dan nog niks of kunnen ze t niet vinden gaan we idd wel even verder kijken of we iets kunnen regelen voor NailB.
Tis natuurlijk super verrot dat Mariett dr geld zo *weg* is en NailB niks heeft.

Vooralsnog zoek ik de fout bij PostNL, al had ik het wel fijn gevonden als ik eerder op de hoogte was geweest van het PB contact tussen Mariett & NailB, dan had het niet geleken alsof er nog niks was ondernomen

Gewoon nog even afwachten dus.
Tis al vervelend genoeg dat het op het laatste moment nog zo'n vervelende domper op de leuke actie legt.

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 20:28

Het voelde voor mij persoonlijk gewoon een soort van pret verpesten voor zo'n topic. Omdat iedereen zelf al zijn pakketje had gekregen of het pakketje aangekomen was had ik niet het idee dat het echt wat toevoegde als ik alles ging delen met dit topic, daarom praatte ik gewoon even met Lian via pb ;)

En dankjewel Deef, je bent zo lief :)

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 20:31

Dott schreef:
.

Vooralsnog zoek ik de fout bij PostNL, al had ik het wel fijn gevonden als ik eerder op de hoogte was geweest van het PB contact tussen Mariett & NailB, dan had het niet geleken alsof er nog niks was ondernomen

Gewoon nog even afwachten dus.
Tis al vervelend genoeg dat het op het laatste moment nog zo'n vervelende domper op de leuke actie legt.

Compleet mee eens. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 20:33

Quartel, ik bedoelde daarmee: er doen zoveel mensen mee (stuk of 40 toch? ) dan gaat het vaak niet helemaal vlekkeloos.. Helaas is dat in dit geval een pakketje wat hélemaal niet aankomt, erg jammer -O-
Hopelijk komt het nog goed, en verder ga ik me nergens in mengen :o

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 20:37

Ik ben iemand die zegt wat ze denkt....gewoon in alle eerlijkheid.
En zo te lezen was ik niet de enige die er zo over dacht.
Komt misschien doordat er prive verder werd gepraat en het hier een beetje in het niets bleef hangen met alle goede bedoelingen die ik net lees.
Als ik het fout heb krijg je mijn excuses ook gewoon hier en niet prive.

Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt nu en nogmaals....als wij je hiermee op welke manier ook kunnen bijstaan zou dat misschien alleen maar fijn zijn.

@xZiva_......hoeveel weet ik zo niet uit mijn hoofd maar het waren er behoorlijk wat inderdaad.
Tuurlijk komt het goed.......en het is ook een beetje jammer maar niet onoverkomelijk

NailB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 22:51

Even dat jullie het weten, Mariett heeft een reactie op haar fb berichtje, en ze hebben een klacht ingediend. Ze zouden contact met haar opnemen.
Ik typ dit om te voorkomen dat jullie denken dat er niets gebeurt, als Mariett haar telefoon het weer laat afweten. ;)

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-15 23:41

Dank je voor de update

_black_rose_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 09:32

beetje late reactie: met mijn zadel kon ik als ontvanger met verzendbewijs zelf bellen en alles opvragen:
-afzender+adres afzender
-Datum en tijd van het afleveren op het postkantoor
-Mijn eigen adres :+
-Huidige locatie van het pakket
-mogelijke acties om het pakket toch bij mij terecht te laten komen.

De afzender had een foutje gemaakt in mijn adres waardoor het pakket ergens in Tilburg zat in plaats van Zuid-Limburg. Ik geloof dat de afzender wel zelf moest bellen om het adres aan te passen, dat mocht ik als ontvanger dus niet.

Goed dat er een klacht ingediend is en ik hoop dat het pakket snel terecht is!

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 09:46

Nou ja, het probleem is hier dat alles klopt volgens de geadresseerde. Bovendien staat er alleen dat het al afgeleverd is, om kwart voor zes om precies te zijn. Toch liggen er geen briefjes en geen pakketje, ook niet bij de buren.

Daarom is het ook zo raar. Postnl zei dat ze niks meer konden doen behalve een klacht indienen. Dat hebben ze nu gedaan en ze houden me op de hoogte. Als ik geen reactie krijg moet ik zelf steeds vragen wat er gebeurd is.

Ik hoop heel erg dat het pakketje nog terecht komt en bij Nialb aankomt. Ik vind het zelf ook vreselijk dat hij daar niet is aangekomen.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-15 10:48

Ook zo raar dat er staat dat het is afgeleverd.. >;)
Maar goed ik heb dat ook een x gehad. Stond erbij dat t pakket bij mij was afgeleverd. Maar ik had niks.
Kwam het later die dag ook nog. Maar toen stond ik al op tilt :')

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 10:54

Als t op facebook staat gaat het vaak snel ja. Ben benieuwd of ze verder nog wat ondernemen om het pakket terug te vinden!

Edit: Hmpf. Ik hoop oprecht dat het pakketje nog te voorschijn komt.. :(

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-15 11:00

Ik ook. Maar twijfel er een beetje aan :(

NailB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 17:38

Oke, het is geregeld. Mariett maakt een nieuwe tekening/boekje, en stuurt die gewoon op als brief. Dus jullie hoeven allemaal geen nieuw pakket te maken :P

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-15 18:31

weet je het zeker? vind het dan wel banketstaaf dat je niks hebt verder.

NailB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 18:57

Ja, ik weet het zeker, vind het hartstikke leuk dat ze zoiets maakt :j

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 21:13

Lijkt me ook wel een leuk cadeautje! Goed verzonnen.. iets leuks en het kost je niet nog eens heel veel mariett! Ben heel erg benieuwd... top oplossing *\o/*

Rhyddid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 23:47

Is het allemaal nog goed gekomen?

NailB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 20:40

Alles is helemaal goedgekomen. :j