Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hoop zo dat m'n Engels intact blijft haha

We zaten op dezelfde school en zagen elkaar wel zitten, onwetend dat we familie waren. Dit omdat mijn overgrootoma 9 kinderen had en zelf ook uit een gezin van 7 kwam, en ik de grote meerderheid van mijn nichten en neven dus gewoon niet ken. 
Resistance schreef:Wanneer je met je achterneef aan het daten bent...
Geen zorgen! We zijn er op tijd achtergekomen.![]()
We zaten op dezelfde school en zagen elkaar wel zitten, onwetend dat we familie waren. Dit omdat mijn overgrootoma 9 kinderen had en zelf ook uit een gezin van 7 kwam, en ik de grote meerderheid van mijn nichten en neven dus gewoon niet ken.
Uiteindelijk stierf mijn overgroot oma waardoor ik dus naar de begrafenis ging, en ik tot mijn grote verbazing mijn date - nee - mijn achterneef tegenkwam. Oh well.

zijn woorden ' het is dat je familie bent, anders wist ik het wel.' Verdomme
Resistance schreef:Wanneer je met je achterneef aan het daten bent...
Uiteindelijk stierf mijn overgroot oma waardoor ik dus naar de begrafenis ging, en ik tot mijn grote verbazing mijn date - nee - mijn achterneef tegenkwam. Oh well.
Winged schreef:Resistance schreef:Wanneer je met je achterneef aan het daten bent...
Hahah ach een achterneef schijnt te kunnen
uitgezocht nadat ik ontdekte dat mijn achterneef wel erg interessant iszijn woorden ' het is dat je familie bent, anders wist ik het wel.' Verdomme
Gelukkig kon hij er wel om lachen
Winged schreef:Hahah ach een achterneef schijnt te kunnen
uitgezocht nadat ik ontdekte dat mijn achterneef wel erg interessant iszijn woorden ' het is dat je familie bent, anders wist ik het wel.' Verdomme
dat is balen Winged
Heb toch vriendelijk geprobeerd van hem af te komen maar na 3 weken afwijzen is het eindelijk gelukt om van meneer af te komen.. Houd je vingers lekker in je eigen neus xxcleeoo schreef:Laatst gedate met een jongen die op de eerste date zn vingers in mijn neus en oren stopte..Heb toch vriendelijk geprobeerd van hem af te komen maar na 3 weken afwijzen is het eindelijk gelukt om van meneer af te komen.. Houd je vingers lekker in je eigen neus

Selina schreef:xxcleeoo schreef:Laatst gedate met een jongen die op de eerste date zn vingers in mijn neus en oren stopte..Heb toch vriendelijk geprobeerd van hem af te komen maar na 3 weken afwijzen is het eindelijk gelukt om van meneer af te komen.. Houd je vingers lekker in je eigen neus
Haha omg
Misschien had je een vieze neus en wilde hij hem voor je schoonmaken.
xxcleeoo schreef:Laatst gedate met een jongen die op de eerste date zn vingers in mijn neus en oren stopte..Heb toch vriendelijk geprobeerd van hem af te komen maar na 3 weken afwijzen is het eindelijk gelukt om van meneer af te komen.. Houd je vingers lekker in je eigen neus
_Reneee schreef:Ik heb ooit een date gehad met een man... Op een gegeven moment staat 'ie op, haalt ie z'n piemel uit zijn broek en zwaait hem in mijn gezicht. Of ik er aan wilde sabbelen.![]()
En hij had écht verwacht dat ik dat zou doen
Aria_zz schreef:xxcleeoo schreef:Laatst gedate met een jongen die op de eerste date zn vingers in mijn neus en oren stopte..Heb toch vriendelijk geprobeerd van hem af te komen maar na 3 weken afwijzen is het eindelijk gelukt om van meneer af te komen.. Houd je vingers lekker in je eigen neus
Wel, ik ken er een die doodleuk in zijn neus peutert waar iedereen (nuja, meestal ik, familie, dichte vrienden) bij zit![]()
Oh, en boven zijn bed hing het vol neuspeuters... Afknapper genoeg?