tja het is even droog geweest en op voor de volgende bui het zal ook een niet.
Iris82
Geplaatst: 12-08-14 21:49
Wat een vaag weer vandaag. Ben regelmatig gaan kijken of mijn tuinraad niet door de tuin heen vloog zo hard stormde het opeens. En dan voordat ik een app gestuurd had naar een vriendin hoe het daar ging, scheen de zon weer. En dat keer 4 vandaag. Nouja zeg.
Hoop dat het morgen wat droger blijft.
magda_90
Geplaatst: 12-08-14 21:50
quartel schreef:
Ik ga net mijn paard binnen halen en dan blijkt hij bijna met zijn kont in een regenboog te staan Een dubbele nog wel.....schitterend hoor
Vannacht kun je tussen 4 & 5 uur vallende sterren zien met een gemiddelde van 1 per minuut.
beetje jammer dat het regent steeds
Anoniem
Geplaatst: 12-08-14 23:57
Voor de vallende sterren blijf ik niet wakker Is wel leuk wanneer mijn zus thuis is, midden in de nacht hebben we wel eens buiten gezeten om sterren te kijken, haha!
Hier een beetje wind. En ver weg zie ik af en toe een flits dus nog lekker rustig hierzo!
BR is in de war... gaat tot 23:50... Net met de hond uitlaten was er in het westen constant geluid. Zwaar geluid, zoals een vliegtuig dat overvliegt maar dan non stop en dezelfde plek. Ik denk dus dat er weer onweer in de lucht zit in het westen. Boven mij nog steeds redelijk helder, maar er komt wel bewolking aan.