was het alweer vergeten. Nou ja zal er vast niks aan missen.Ik dacht op het water te kunnen ontsnappen aan oranje gekte maar er waren zelfs boten compleet oranje
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
was het alweer vergeten. Nou ja zal er vast niks aan missen.
felle zon en een verkoelend briesje gaan niet samen vuurneon schreef:Is er weer voetbal?is het wk nog niet voorbij?

vind dat zo sneu he... iedereen dankt het elftal af want maar 3e/4e...

), maar áls het moet vind ik het minder erg dan voetbal. Bij de Tour heb je tenminste nog af en toe mooie vergezichten en met een beetje geluk komen er zelfs paardjes langs. Mijn hilarische oude moedertje volgt het wel eens een beetje, maar is dan hevig teleurgesteld als er niemand van een berg is gestort. O, niet dat ze er in moeten blijven, das ook weer zo sneu, maar het is zo'n leuk gezicht, vindt ze
. Gut, wat had mijn vader altijd de pest in als we meekeken. Hij was de enige die naar de sportieve prestaties van de fietsers keek en kreeg de zenuwen van 'O kijk, paardjes!' en 'O, daar gaat ie? Ah, weer niet!'
.
. Al valt 't hier wel mee met vervelende snelfietsers, het zijn meer de sjaggerijnige ligfietsers waar ik de zenuwen van krijg.