paardensnuit schreef:Zwarte leren rijlaarzen maat 45
Geen idee van welk merk
Zijn niet meer de nieuwste maar kunnen nog prima mee
Op te halen in Leende
Deze zijn nog beschikbaar!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alwiene schreef:Ik heb een code te vergeven voor draagdoek.nl waarmee je wel 30% korting krijgt op een baby/kinder draagsysteem naar keuze. Het gaat hier om systemen om ergonomisch te dragen. Ik weet niet of de code eenmalig is, maar voor de zekerheid wil ik hem eerst aan 1 persoon weggeven, mocht iemand het daarna alsnog willen proberen is mij dat prima natuurlijk.
Bestel op http://www.draagdoek.nl een draagsysteem naar keuze en ontvang 30% korting! Gebruik actiecode >>"Die kan je bij mij per pb krijgen dus"<<
(niet geldig i.c.m. andere aanbiedingen en acties. Kortingscode geldig t/m 1 augustus)
Graag alleen reageren als je hem zeker voor die tijd gaat gebruiken, het is een fikse korting en ik zou het zonde vinden als hij blijft liggen
Jespri schreef:Voor iemand die het goed kan gebruiken heb ik een big shopper tas vol met baby kleding (unisex en jongen). Vooral veel rompertjes, boxpakjes, sokjes maar ook shirtjes en broekjes. Alles is heel en zonder vlekken, sommige zijn wel iets verwassen, maar nog prima te gebruiken. Maat 50/56 t/m 74.
Zwerte schreef:Ik heb in de aanbieding: een mobiele airco!
Ja werkelijk. Ik heb nu zelf een vaste dus deze staat werkeloos in de berging. Moet er wel nadrukkelijk bij vermelden dat ie verre van perfect werkt, maar hij werkt! Vorig jaar iig nog wel, zou em kunnen testen voor de (serieuze) liefhebber. Er is echter ook dusdanig veel 'mis' mee, dat ik er geen geld voor durf te vragen. Maar weggooien vind ik ook weer zonde!
Kabel is gefixt met tape (had konijn aan geknaagd maar dit werkt al jaren prima) en de luchtslang is echt zwaar versleten, die breekt onder je handen en zit al overal met ductape vast. Maar ik denk dat je met een nieuwe luchtslang er nog best plezier van kan hebben! Ook wil het nog wel eens gebeuren dat het luchtinlaatgebeuren (rooster aan de achterkant) bedekt raakt met ijs en de temperatuurmeter zit daar ook, dus dan koelt ie niet meer. Zodra dat weer ontdooit is (met dit weer 10 min ofzo?) gaat ie gewoon weer verder met koelen. Kan best te maken hebben met de luchtinstroom, de slang is vrij kort dus er komt niet erg veel warme lucht bij.
Kortom: een oud beestje met gebruiksaanwijzing, daarom gratis.
Edit: op te halen in Alteveer, oost-groningen