zit ik klaar om lekker lui in de zon te gaan zitten ..is de zon achter een grote donkere wolk verdwenen en ben ik dus maar naar binnen gegaan..was toch iets te koud..
Ik heb al een tijdje een fleece gevoerde regendeken op. Prima als het wat frisser is en prima als het wat warmer wordt. 20C is overigens wel te gek voor die deken, dan doe ik hem af...
Gisteren was het echt prima weer, van mij mag het zo doorgaan, helemaal omdat we vannacht regen (schijnen) te krijgen. Is morgen alles weer lekker fris...
blensink
Geplaatst: 22-04-13 14:26
Heerlijk dat jullie zon hebben daar. Hier is de temperatuur goed maar zwaar bewolkt.
Shirley
Geplaatst: 22-04-13 14:27
Die temperatuursschommelingen zijn niet zo schrikbarend voor de paarden, hoor, die vinden normaliter ook binnen 24 uur plaats
's Middags bijna 20 graden in het zonnetje en dan een nachtvorstje erover, ze schrikken er niet meer van
dipstaartje
Geplaatst: 22-04-13 14:27
AronenLoutje schreef:
Woensdag 20 graden, zaterdag 9 graden juistem Word je toch gek van, dekens op, dekens af, jas aan, jas uit, sjawl in de kast dan weer dr uit haha..
ik wordt er helemaal dol van zit de hele zaterdag middag in een bloedheet zwembad en dan kom je buiten brrrrrrrr en zondag idem fijn als je dochter wedstrijden zwemt maar als je dat zwembad uitkomt en het is buiten koud daar wordt je niet vrolijk van
Die grote temperatuurs verschillen is normaal,het is immers April. Die doet toch wat die wil. Ik zie overal het gras groeien behalve op mijn weiland.Het land heb water nodig. Het was heerlijk op de wei,gemest in me T-shirt.
Nell_
Geplaatst: 22-04-13 17:46
Echt heerlijk weer vandaag! Qua temperatuur was het ook lekker. Soms zelfs mijn jas uitgehad.
tine10
Geplaatst: 22-04-13 17:47
Ik laat de dekens nu ook af hoor. Paarden kunnen er wel tegen. Ik blijf anders bezig. Bovendien in de zomer kun je ook grote verschillen hebben tussen dag en nacht.
Het is hier nog steeds 16 graden met dun zonnetje erbij.
Vanmorgen was het nog aardig bewolkt, maar vanmiddag kwam het zonnetje lekker door. Helaas is de temperatuur nu weer aan het dalen en is het hier nu 14 graden
gohya
Geplaatst: 22-04-13 22:34
Het is frisjes geworden! de maan is wel te zien,maar is niet helder,er zit lichte bewolking voor. Dus geen vorst vanacht.
Marcella
Geplaatst: 22-04-13 22:40
Heerlijk weer 's middags alleen als het zonnetje weg was frisjes. En vanavond slaap ik weer heerlijk in mijn eigen bed.
Shirley
Geplaatst: 22-04-13 22:50
Het koelt hier ook razendsnel af ... heb net de kachel maar aangemaakt
Gelukkig weer thuis werd iedere ochtend met veel pijn wakker, maar wel aan een stuk door geslapen. En in een vreemd huis/bed kan ik ook niet uitslapen en was dus standaard om 7.00 uur wakker ongeacht hoe laat ik naar bed ga.
Ga de kachel hier niet meer laten aanslaan ga zo naar bed, maar krijg het wel koud nu.