Het ik wacht op mijn pakketje-topic deel 2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

01San

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 16:58

Hmm nu is het ook een half uur...

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 17:35

Uur later nog steeds niet 8)7
Ik wacht nog 3 kwartier daarna ga ik echt ff naar kantoor,,,

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 17:39

Is er hier iemand die ervaring heeft met Boozy shop ? Ik heb daar besteld en het zou vandaag in huis moeten zijn, nu blijkt dat ze het pakket nog niet eens hebben afgegeven, vandaar dat het niet bezorgd is. Maar hun klantenservice is nu niet meer bereikbaar, zijn er maar tot 5. Ik nam om 10 voor 5 contact met ze op, toen bleken ze er gewoon al niet meer te zijn. Nou wordt het waarschijnlijk morgen bezorgd, maar morgen ben ik niet thuis en ik heb het zondag al nodig... Lekker handig dus.

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 14:08

sorry geen ervaring mee @mutsie93, inmiddels het pakketje al gekregen?

Ik heb net 2pakketjes binnen gekregen.
Gisteren 2boeken besteld bij Bol.com en vandaag al binnen :)
Ook een jurkje besteld bij bonprix die vandaag binnen is, zit er gewoon het verkeerde jurkje in...baal enorm ;(

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 14:30

Ik wacht op een pakketje uit China! Een onesie voor mijn vriend :=

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 14:36

Ik wacht op m'n nieuwe zori uit UK! Ben erg benieuwd wanneer ze binnen zijn :)

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 17:16

Ja pakketje is inmiddels al binnen hoor haha. Wel te laat, het bedrijf had het gewoon niet afgegeven bij postnl. Vond het erg raar aangezien ik een bezorgdatum had gekozen en ik ook een track & trace had gekregen met de juiste datum.. Ik heb het gemeld bij de webshop, en heb ter compensatie een kortingscodes gekregen zodat ik geen verzendkosten hoef te betalen de volgende keer....

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 01:05

Pakje van United Wardrobe met een leren Zara jasje in! En een Kiala pakketje met een handtas van Essentiel. Beiden aan minder dan de helft kunnen scoren <<)

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 12:05

Ik wacht op mijn nieuwe poetstas van eskadron. Hij zou voor 14.30 vandaag hier moeten zijn :D

Happyhealthy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 15:52

Ik heb al heel vaak pakketjes binnen gekregen maar dit is mij nog nooit gebeurd. Mijn pakketje van Coolblue zou vandaag tussen 15.40 uur en 17.40 uur bezorgd worden maar om 11.30 uur kreeg ik de melding dat mijn pakketje afgeleverd is en dat hier voor getekend is?? Ik ben de hele ochtend thuis geweest en heb de PostNL bus niet gezien. Het pakketje is ook niet afgeleverd bij buren.. Heeft iemand hier ervaring mee of weet wat ik nu kan doen?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 16:30

Bizar! Zou toch ecen bellen anders??

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 20:03

Momenteel wacht ik op 3 broeken en een aantal foto's :D

En mijn secret santa pakketje :')

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 01:39

Even een schopje

Ik wacht op een pakketje van Amazon, met een nieuwe menstruatiecup (jaha, niet het meest fancy om op te wachten ik weet het :+ ).
Heb ik maandag besteld, stond er 27/1 tot 2/2. Ja ik dacht, tot vrijdag is tijd zat.
De track and trace zegt me echter iets anders, het balkje is echt nog niet ver opgegschoven en ik wil gewoon mijn spul hebben :')

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 22:27

Erger dan hier kan het niet haha.

In mei 2016 een zwembad voor in de tuin besteld. Ondertussen wordt de bezorging nog steeds een dag uitgesteld

Nu heeft het bedrijf na 3 weken wel een nieuwe gestuurd die wel netjes aankwam maar die eerst verzonden is nog steeds niet door mij ontvangen of door naar het bedrijf terug gebracht.

Ook echt gezeur hierover gehad omdat ze me verdachten van een misdaad. Heb hem toch echt nooit gehad. Gelukkig heeft de verzekering van post.nl het uiteindelijk na een lange periode opgelost omdat ze schuld erkende

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 22:33

Oh dat is wel heel erg ja!
Kun je ook echt niets aan doen.

Hier nog steeds aan het wachten :+

angrywolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 17:20

Mag ik hier even stoom afblazen -:(-

Had bij zooplus een flinke bestelling gedaan, Die grote gaan helaas vaak met DHL.
DHL is hier echt een ramp, Bijna elk pakket gaat mis en beland bij de buurman omdat we niet thuis zouden zijn.

Dat is dus de grootste onzin, Ben altijd thuis als er een pakket komt.
Zo ook vandaag dus, Pakket zou tussen 2 en 6 komen, Hele dag gewacht en T&T in de gaten gehouden.
Lees ik opeens dat ze om 15.22 aan de deur zijn geweest en niet thuis zou zijn! _-:( -:(-

Heb de hele dag zitten wachten en heb zelfs de tussendeur open gezet zodat ik de bel beter zou horen, Ze hebben niet eens de moeite genomen om überhaupt aan te bellen!!

Ben hier echt pislink om, Kan het pakket nu vrijdag pas verwachten.

Heb ook al via FB en via een contact formulier mn klacht ingediend maar op beide word niet gereageerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 17:21

Wat een eikels :x , hoor je wel vaker erover ><

Ik wacht op een pakketje , had een foto actie gewonnen dus geen idee wanneer en wat ik gewonnen heb

angrywolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 17:34

Het gebeurd hier inderdaad bijna standaard dat we de DHL bezorger "missen" en dat het pakket bij de buurman beland.

Ze zijn gewoon te lui om de bel goed in te drukken -O-

Hoop dat ik mn pakket eerder dan vrijdag mag ontvangen, Maar denk dat dat niet gaat lukken,

{jou ava laat trouwens perfect zien hoe ik me nu voel :') }

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 14:47

Ik had al een pakket verwacht.. tussen half 1 & half 3. Maar natuurlijk staat er weer dat ze vertraging hebben. Dat is hier bijna standaard inmiddels.. Eerder waren ze altijd binnen de tijd. Zo jammer dit..

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 19:48

Ik wacht op mijn nieuwe KPN router... :) Er staat wel bij: Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces ... wat zou dat zijn?

edit woeps, afgifte! :D

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 08:21

Ik wacht om mn plant in weckpot..
Zaterdag besteld maar ng altijd geen t&t :')

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 17:03

Grote schop! ~~}>

Maar ik wacht op een pakketje en moest het even delen!
Van Wish, en daar ben ik altijd zo zenuwachtig van omdat ik ze niet helemaal vertrouw.

Tracker bleef netjes te volgen toen het in China was, en ging allemaal heel snel, in 2 dagen zat het al op het vliegtuig. Maar nu kan ik het niet meer volgen en ik wil weten of het nog voor kerst komt :=

Kan niets anders doen dan wachten en elke dag de brievenbus checken. Gaat over een klein pakketje.

Wie nog aan het stuiteren van het wachten? :):)

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 17:19

Breek me de bek niet open :+
Boek besteld bij Bol, plus nog wat anders dat via Bol van een ander bedrijf af komt. Boek was vrijdag bezorgd volgens track en trace, andere pakje zou dinsdag komen. Per ongeluk naar werkadres laten afleveren, dat doe ik wel vaker en gaat altijd goed, maar was in dit geval niet nodig, want het was brievenbuspost.
Maandag op kantoor: geen boek, wél het pakje van dinsdag. Ik had nog even hoop dat beide berichten omgewisseld waren, maar ook op dinsdag geen boek.
Na een week eindelijk contact met Bol, op twee manieren. Via FB en via webformulier. Beide pas na een dag ipv binnen een paar minuten, maar vooruit.
Via FB emailcontact, aangegeven dat ik het boek nog steeds wilde hebben, met verzoek deze keer naar mijn huisadres te sturen
Via webformulier géén verder contact, maar plots een serie mails met 'retourzending' (?), en 'uw pakketje komt er aan'. Hoera! Volgens track en trace afgelopen zaterdag in de brievenbus van m'n werk afgeleverd. Niet dus.
Vervolgens verdere correspondentie vie email: boek naar huisadres sturen kon niet, dus er zou een boek naar werkadres worden gestuurd?! Dat wás al gestuurd, toch?
Gevolgd door nog een email: boek kon niet worden verstuurd, systeem gaf een foutmelding (joh, misschien omdat de klacht al was opgepakt?), het geld zou worden teruggestort.

Nou, dat hoop ik dan maar := Ondertussen 2 boeken zoek, dus ben benieuwd of ze m'n bankrekening wél kunnen vinden :))

Nou ga ik alleen nog wél klagen dat boek nummer twee óók niet is aangekomen natuurlijk :+

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 18:16

Dat klinkt als een heel avontuur :')
Maar wat vreemd dat die gewoon ‘verloren’ gaan! Slordig toch.
Heb het ook wel eens gehad dat de medewerkster in het post kantoor het verkeerde pakket nummer bij de verkeerde naam geschreven had (of bij het wegsteken gewoon omgewisseld) duurde ook een uur voor die dames eens bij de andere naam gingen kijken :=

Maar hopelijk krijg je je boek toch. Straks krijg je plots een hele hoop boeken in eens. Zou wel balen zijn als het dan allemaal dezelfde zijn :x

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 11:39

Pff hier een Zalando pakketje die zijn weg terug naar z'n moeder niet kan vinden. :(:)
Vorige week woensdag heb ik het pakket retour aangemeld bij Zalando en afgegeven op het PostNL punt. Vervolgens staat er nu al een week 'Sorry, uw pakket komt een dag later doordat het erg druk is'. Volgens de Jumbo (postNLpunt) is het pakket gewoon diezelfde dag meegegaan met de bezorger, Zalando zit om geld te zeuren (afterpay) en PostNL is onbereikbaar.
Ondertussen heb ik maar het deel van de bestelling die ik gehouden heb betaald, maar blijkbaar snappen ze dat bij Zalando niet of kunnen ze mijn retourzending niet zien? :? Of ik dus nog even 350 euro wil overmaken aan kleren die ik niet meer heb. Echt vermoeiend dit. -O-

Overigens is een andere retourzending die ik een dag later heb verstuurd naar Bol.com al wel aangekomen, het komt dus niet door de drukte ofzo.