Het is pijn dat diep zit. Heb namelijk al massageolie, spiroflor en midalgan geprobeerd. We hebben nu tantum en die werkt een heel klein beetje, want afgelopen nacht nu wel redelijk geslapen.
Die spray is echt super, ik heb het leren kennen toen ik eens zo'n verschrikkelijke lage rugpijn had waarbij niets hielp ... toen kwam iemand met deze tip en ik gebruik nooooooit meer wat anders
mbkaatje
Geplaatst: 29-01-13 14:55
Marcella schreef:
Regen, droog en grijs, regen, enz.
Maak me toch even helemaal niks uit zit namelijk ziek thuis met spit in mijn nek.
Ai, dat lijkt mij heel pijnlijk. Sterkte ermee.
Hier is alle sneeuw nu zo'n beetje ook wel weg. Dat ging lekker snel. Verder is het grijs, "niets aan weer".
Mijn buienalarm zegt dat het nu gaat hooooozen! Oeps! Beetje slechte timing... Mijn paard is nu net naar buiten en staat dus precies in die hoosbui. Ik moet boodschappen doen... precies in die hoosbui... even aankijken maar...
NatasjavE
Geplaatst: 29-01-13 15:53
Marcella schreef:
Regen, droog en grijs, regen, enz.
Maak me toch even helemaal niks uit zit namelijk ziek thuis met spit in mijn nek.
Ibuprofen spray kopen en warmtepleister op plakken.
Laatste keer dat ik ibu gebruikt (zondag avond voor het slapen) heb ik helemaal verrot geslapen. Hou me eerst aan de diclofenacnatrium en kijk even hoe die werkt mag ik namelijk 3x per dag innemen. En liep al met een kol rond wegens blijvend spier probleem nek alleen nu dus te lang doorgelopen.
Vanmiddag begon het te motregenen op de wei,maar dat was helemaal niet erg. Daarna begon het ioets harder maar dat duurde niet lang.Als dit de héél veel regen is die ze voorspelde? dan teken ik ervoor.Nix mis mee met dit weer,oke zon erbij zou idealer zijn.
Rienn er komt ook nog wel vorst en sneeuw hoor,maar geen lange periode meer.
Het giet hier al de hele middag.... Zuid Gelderland.....
quartel
Geplaatst: 29-01-13 17:47
Tussen de buien door regent het ook steeds, soms wat harder en soms wat zachter tot miezer. Maar echt droog is het nog niet geweest. Nou ja......het is al snel beter dan ijs en sneeuw hoor. Plassen kan je doorheen met je paard.....ijsvlaktes niet