[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Davinia_

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 12:29

Ik heb inmiddels al geleerd dat ik me niets moet aantrekken van commentaar van het gezin :+
Mijn vader zegt zo vaak 'Zit die broek lekker? Want ik kan me niet voorstellen waarom je hem anders zou dragen'. Of m'n broertje "Ga je zo weg??" :')
Zij zijn gewoon van het simpele spijkerbroek, nikes en een t-shirt. Ach, ik vind het leuk :D

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 12:59

Haha dat is hier ook hoor, vooral m'n vader. 'Heb je die nieuw? Goh...' Ze begrijpen niks van mode :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 14:15

_O- Vaders!

Maar dat vind ik heel moeilijk bij mijn gezin (maar juist niet met vader :P). We hebben niet zo'n goede band dusja :o

Ik ben m'n blazer (naja die van me zus :+) kwijt. -O- Nu heb ik alleen een korte met halflange mouwen. Te koud. Een zwart vestje erop vind ik dan weer minder mooi.

Vond ik een leuke trui in m'n kast voor oud en nieuw, zwart met een groot goud hart en met een wijde hoezegjedat, opening voor je hoofd ? :') Is ie maat M -O- En in combinatie met mijn bovenlichaam ziet het er best slonzig uit. Zucht :')

Maar ik ga hem waarschijnlijk toch aan doen met nieuwjaar, met een donkerblauwe skinnyskinny. En dan met tweede kerstdag doe ik dezelfde broek aan, en dan met een roze/zalm-achtig topje met dat blazertje en zwarte gympen (met witte onderkant).

Ik denk dat ik vanavond wel foto's in het topic kan zetten, als mijn vriend komt en ik ze via zijn mobiel kan overzetten. Als ik het durf :+

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 14:29

Het zijn deze *\o/*
Afbeelding

LETS en Geryon, Dankje! Combinatie van beide is misschien net wat té ordinair haha.

Rosannee_ : Wat ik soms heb gedaan is de binnenkant beplakken met pleisters en watjes _O- Dan wel zo dat mensen het niet zien haha. Plakte het vooral aan de binnenkant van de schoen en had toen ook meer steun in plaats van wegglijden.

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 15:01

Pretty sneakers, i like!

En vaders begrijpen idd niks van mode... :')
Vriendjes trouwens ook niet :') "Is dat nieuw? Huh, had je niet al zoiets?" >;)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 15:14

Leuke sneakers inderdaad :D

Haha _O- Ja aan de mijne heb ik ook niks aan! Die vindt mij op een schooldag er nog leuk uit zien. Die vind alles even leuk staan bij mij -.-

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 15:15

Ah Geryon :(:) Ik vind het naar om je berichten te lezen.. Heb je geen goede, lieve, eerlijk vriendin die je mee kunt nemen om wat je wilt kopen te beoordelen? Of vertel hier eens wat over je figuur en wat je graag zou willen hebben dat juist niet saai is, hier kun je ook genoeg advies krijgen!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 15:26

Het is ook wel naar, maar aangezien ik er toch vaak bewust voor kies om er saai uit te zien (is warmer, makkelijker etc.) heb ik ermee leren leven :P Ik shop alleen in paardenwinkels en voor de rest online. Dan heb ik geen meningen om me heen, want dat maakt me onzeker.

Mijn figuur.. Die is erg misleidend :P Op het eerste gezicht lijkt het erg normaal. Maar ik ben erg breed. Gewoon alles aan mij is breder dan normaal (waardoor de verhoudingen wel ong. hetzelfde blijven, dus op foto's van alleen mij valt het niet op en denkt iedereen dat ik zeik).
Plat van voor, maar wel een huge kont en ook nog eens gekantelde bekken, lekkere holle rug erbij... Van voor dus erg breed, maar vanaf de zijkant best smal en een eend. Heb ook brede bovenbenen. En best gespierde armen en brede schouders, waar ik écht altijd veel commentaar over krijg.

Sorry, heel verhaal geworden :P

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 16:09

Jammer! Warm en makkelijk hoeft niet per se saai te zijn. Zo draag ik meestal ook simpele dingen (helemaal als ik zie wat sommigen hier dragen, wat zij simpel noemen is voor mij alledaags := ) maar ik laat meestal wel iets opvallen: leuke schoenen, een kledingstuk in een felle kleur, iets lekker baggies op een skinny, een simpele broek en blazer met een mooie blouse..
Ik kan me niet voorstellen dat je een saai persoon bent, dus laat zien wie je bent met je kleding :D

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 16:11

mijn nieuwe aankopen:

Afbeelding
jurkje, alleen op de foto ziet hij er heel anders uit. Maar doe hem met een colbertje eroverheen dat sowieso.
Afbeelding
tshirtje en mijn heerlijke trui :)
Afbeelding
sjaaltje en armbandjes
Afbeelding
mijn pyjama :)
Afbeelding

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 16:23

Haha je pyjama ook op de foto! :D

Ik ga 5 januari shoppen met mam in A'dam. Uitverkoop zal dan al wel gestart zijn toch?

Schoenen van Rozanne op de foto van paar pagina's terug superleuk!

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 16:34

Haha ja joh die was ook nieuw dus dan hoort die er tenslotte ook bij he :))

Volgens mij is 5 januari inderdaad de uitverkoop wel gestart :)) feestdagen zijn dan ook achter de rug

lisantjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 17:20

Heb net zo een super gave jas gezien bij the sting!
Alleen jammer dat hij 90 euries was. hopen dat hij snel in de uitverkoop komt. want ik moet hem hebben!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 17:23

Talisa schreef:
Pretty sneakers, i like!

En vaders begrijpen idd niks van mode... :')
Vriendjes trouwens ook niet :') "Is dat nieuw? Huh, had je niet al zoiets?" >;)

'Waarom moet je persé hogere zwarte laarzen als je ook al zwarte enkellaarsjes heb?' :')

Van mij geen spectaculaire outfits deze kerst, heb de buikgriep -O-

fetisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 18:11

Ik heb mijn jurkje! *\o/*

Dit is hem (Hij is kort, maar op de eerste foto heb ik er een zwart rokje onder, dit valt vind ik zelf, niet op want onder het kanten stuk zit er eigenlijk zelf een zwart kleedje!) Op de tweede foto had ik dat rokje nog niet aan! Maar ik zal het dus wel aandoen!

Verder past hij heel goed! Zit lekker <3 Ben dus heel tevreden over Asos ook! Normaal ging mijn kleedje pas donderdag aankomen! *D

http://imageshack.us/photo/my-images/829/kleedje2.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/827/kleedje.jpg/

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 18:13

@Cisca: anders kom je hier heen en gaan we samen shoppen :D :D :D Ken het hoor, van vrienden... Wil mijn kleding style ook veranderen, ik draag niet de kleding van hoe ik ben, maar hou het op veilig, oude vertrouwde. Heb het ook heel erg kwa make-up en durf(de) ook niet eerlijk mijn mening te geven over iets. Ben nu helemaal bezig dat te veranderen, 2 vriendinnen heb ik die dat echt super vinden, maar ben er ook een paar kwijt door, die bleven maar negatief op mijn inpikken.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 18:19

Hij past je inderdaad goed, staat je mooi :D Rokje valt inderdaad niet op, juist leuk zo.

Haha Gina shoppen in het echt is écht niets voor mij!! :') Wel goed dat je gaat proberen te veranderen! banketstaaf van die vriendinnen :(:)
Ik denk dat ik wat met je mee ga proberen te doen met behulp van dit topic :D Maar ik denk dat ik toch geen zin ga hebben te gaan combineren enzo :o Eigenlijk ook wel juist hoe ik ben.. En aan de andere kant is het niet zoals hoe ik ben, want zo saai als ik me kleed ben ik niet :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 18:35

Ik heb ook ge-kerst-shopt!

Afbeelding
Clutch is in het echt iets donkerder.

Afbeelding

Afbeelding

Gilet met pailletten: paris today
Blouse: vila
Pumps: van haren
Oorbellen + clutch: plaatselijk sieraden winkeltje

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 18:45

Ik had gister gewinkeld, een spijkerjasje van de only, een blousje van de only, een tommy hilfiger t-shirt en een topje voor daar onder van de vero moda en niet te vergeten een Blond Amsterdam shopper haha!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-12 19:38

Jullie hebben veel gekletst zeg! Ik ben ook weer terug uit Zaandam. Wilde eigenlijk naar Almere gaan, maar mijn trein was laat en miste ik mn aansluiting op Utrecht. Dus maar blijven zitten en in Zaandam uitgestapt.

Best wat leuke dingen geshopt en een heel mooi jurkje gescoord bij de Vila voor de kerst <3

Ik ga nu even goed teruglezen en reageren.

lisantjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 19:39

Ik heb vandaag een rode blazer gekocht bij de coolcat, vond hem echt super mooi en hij was maar 15 euro!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 19:50

Slim dat je niet bent gewrest, was absurd druk, minimaal half uur wachten voor je de winkel in kon !!

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 20:10

Talisa : Dankje! Haha herkenbare opmerking _O-

kelliiee1993 : Dat jurkje ziet er wel heel gaaf uit :oo ! Schoenen zijn ook leuk!

Britt90 : Leuk! Denk dan wel dat er uitverkoop is :j Gaat dan al richting maart/lente en inderdaad de feestdagen zijn dan al geweest.

Davinia_ : Ahh dat is jammer, beterschap!

fetisje : Echt een leuke jurkje! Jurkje staat je ook mooi!

Gianti : Dat is jammer maar het komt vast wel goed! :) Daarbij als mensen uit je omgeving negatief blijven geeft dat ook niet erg veel zelfvertrouwen. Goedzo dat je zo toch voor je zelf kiest :j

Blijf me soms verbazen hoe negatief mensen kunnen zijn.. En vind het ook ontzettend zonde voor sommige. Daarbij als mensen alleen maar negatief kunnen reageren, lijkt er mij iets niet te kloppen. Maargoed dat is mijn mening.

Flying_Angel : :oo Die schoenen zijn echt geweldig! Leuke aankopen!

lisantjuuh : Leuk als je zo wat kan vinden wat je super mooi vind :D

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 20:13

Wow Fetisje, leuk jurkje! Staat je goed! <3

Verder hebben mensen lekker geshopt en zijn goed geslaagd :)

Leuke aankopen, FA! :j

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 20:17

@likepink 9.95 bij van haren! :)