Mijn vader zegt zo vaak 'Zit die broek lekker? Want ik kan me niet voorstellen waarom je hem anders zou dragen'. Of m'n broertje "Ga je zo weg??"

Zij zijn gewoon van het simpele spijkerbroek, nikes en een t-shirt. Ach, ik vind het leuk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Vaders!
). We hebben niet zo'n goede band dusja
) kwijt.
Nu heb ik alleen een korte met halflange mouwen. Te koud. Een zwart vestje erop vind ik dan weer minder mooi.
Is ie maat M
En in combinatie met mijn bovenlichaam ziet het er best slonzig uit. Zucht

Dan wel zo dat mensen het niet zien haha. Plakte het vooral aan de binnenkant van de schoen en had toen ook meer steun in plaats van wegglijden. 
"Is dat nieuw? Huh, had je niet al zoiets?"
Ja aan de mijne heb ik ook niks aan! Die vindt mij op een schooldag er nog leuk uit zien. Die vind alles even leuk staan bij mij -.-
Ik shop alleen in paardenwinkels en voor de rest online. Dan heb ik geen meningen om me heen, want dat maakt me onzeker.
Op het eerste gezicht lijkt het erg normaal. Maar ik ben erg breed. Gewoon alles aan mij is breder dan normaal (waardoor de verhoudingen wel ong. hetzelfde blijven, dus op foto's van alleen mij valt het niet op en denkt iedereen dat ik zeik).
) maar ik laat meestal wel iets opvallen: leuke schoenen, een kledingstuk in een felle kleur, iets lekker baggies op een skinny, een simpele broek en blazer met een mooie blouse..

feestdagen zijn dan ook achter de rug Talisa schreef:Pretty sneakers, i like!
En vaders begrijpen idd niks van mode...![]()
Vriendjes trouwens ook niet"Is dat nieuw? Huh, had je niet al zoiets?"

Ben dus heel tevreden over Asos ook! Normaal ging mijn kleedje pas donderdag aankomen!
Ken het hoor, van vrienden... Wil mijn kleding style ook veranderen, ik draag niet de kleding van hoe ik ben, maar hou het op veilig, oude vertrouwde. Heb het ook heel erg kwa make-up en durf(de) ook niet eerlijk mijn mening te geven over iets. Ben nu helemaal bezig dat te veranderen, 2 vriendinnen heb ik die dat echt super vinden, maar ben er ook een paar kwijt door, die bleven maar negatief op mijn inpikken.
Rokje valt inderdaad niet op, juist leuk zo.
Wel goed dat je gaat proberen te veranderen! banketstaaf van die vriendinnen
Maar ik denk dat ik toch geen zin ga hebben te gaan combineren enzo
Eigenlijk ook wel juist hoe ik ben.. En aan de andere kant is het niet zoals hoe ik ben, want zo saai als ik me kleed ben ik niet

! Schoenen zijn ook leuk!
Gaat dan al richting maart/lente en inderdaad de feestdagen zijn dan al geweest.
Daarbij als mensen uit je omgeving negatief blijven geeft dat ook niet erg veel zelfvertrouwen. Goedzo dat je zo toch voor je zelf kiest 
Die schoenen zijn echt geweldig! Leuke aankopen!