[CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ruby1995

Re: [CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 18:34

Ik val even binnen :D Ik wil graag even de mening over deze jas, ik vind hem harstikke leuk, maar ik trek me soms te veel van anderen aan vandaar even de mening.

http://www.wehkamp.nl/damesmode/jassen- ... PI=13&SM=0

Ik krijg hem grotendeels van mijn oma voor mijn verjaardag en moet zelf een deel bijbetalen (heb hem nog niet besteld hoor).

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 18:37

Josien_ schreef:
heeft hier iemand toevallig al ooit via modemusthaves.nl besteld ?

Ja, prima service.
Zij is een kennis van mij trouwens.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 18:37

Ruby1995 schreef:
Ik val even binnen :D Ik wil graag even de mening over deze jas, ik vind hem harstikke leuk, maar ik trek me soms te veel van anderen aan vandaar even de mening.

http://www.wehkamp.nl/damesmode/jassen- ... PI=13&SM=0

Ik krijg hem grotendeels van mijn oma voor mijn verjaardag en moet zelf een deel bijbetalen (heb hem nog niet besteld hoor).

Ik vind het niet zo mooi :o Maar dat is een persoonlijke smaak :j

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 18:38

Als je hem hartstikke leuk vindt moet je hem kopen! Juist als je je teveel aantrekt van andere moet je niet teveel aan anderen vragen wat ze er van vinden. Zou zelf eerder voor een capuchon gaan in de winter, maar met een muts&sjaal kom je ook ver :D

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 18:40

Ruby dat vind ik een hele leuke jas! Mooie kleur ook en ook even anders dan de meeste winterjassen (die gewatteerde dingen die helemaal hip zijn).

Gaaf dat Nelly jurkje!
Weet alleen niet wat ik van zwart met die blauw moet vinden. Ze kunnen er wel bij maar een pump is wel veel mooier! alleen jammer dat je op die andere na 5 min al zere voeten hebt :') (herkenbaar). Als het een druk feest is en je veel moet staan let zowat toch niemand op je schoenen, en je jurk is toch je sexy item waar de ogen naartoe gaan :D

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 18:42

Maar ik hoor graag de mening van anderen haha :) Ja een capuchon is handig, maar dit word dan m'n 2e winterjas. Heb er nog 1 van tommy hilfiger met capuchon, dus met sneeuw enzo kan ik die aan. Ik wil niet meer van die gewatteerde jassen want daar word ik een beetje 'dikkig' in, vind ik dan. En wil niet een te lange jas, dus dit leek me wel een leuke winterjas. De bontkraag is niet overdreven en kan er ook evt. af.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-12 19:20

Ik vind hem erg leuk! :D
Ik heb geen jassen met capuchon, daarom heb ik heel veel mutsen :')

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 19:21

Ik ga hem denk gewoon vanavond bestellen :D Alleen wat ik zo stom vind, het was korting4daagse, toen was hij 100,-, gisteren was het nog een extra kortingsdag en toen was hij 90,- en nu is hij weer 130,- :'( maarja.. scheelt toch wel 40,-

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 20:12

Ahh dat is balen! Maar ik vind het ook een leuke jas :D. Alleen wel kort in de winter? Nou ja, ik draag graag lange jassen omdat ik het snel koud heb (dat bedoel ik). Maar zeker leuk :j

Ik vind je schoenen heel mooi maar ik weet niet of ik het mooi vind staan bij het jurkje en de panty. Maar ik vind het niet vreselijk staan :) Dus als jij je er lekker in voelt kun je het zeker zo dragen.

JuliaaahX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 20:15

Meelezer komt weer even binnenvallen :D Waar halen jullie leuke winterjassen vandaan? Ik wil nog een warme, maar niet te warme winterjas kopen maar ik kan maar geen leuke vinden :+ Het liefst wel een winkel die te vinden is in A'dam, want ik wil 'm het liefst passen! :)

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 20:16

Ik heb hele mooie jassen gezien bij de Vero Moda, maar ik vind het dit jaar wel lastig om een leuke jas te vinden. Ik heb nog een lange jas en een kortere/warmere jas van vorig jaar dus ik heb er niet echt naar gekeken.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 20:21

Mendel schreef:
Ahh dat is balen! Maar ik vind het ook een leuke jas :D. Alleen wel kort in de winter? Nou ja, ik draag graag lange jassen omdat ik het snel koud heb (dat bedoel ik). Maar zeker leuk :j

Ik vind je schoenen heel mooi maar ik weet niet of ik het mooi vind staan bij het jurkje en de panty. Maar ik vind het niet vreselijk staan :) Dus als jij je er lekker in voelt kun je het zeker zo dragen.

Mijn moeder zegt dat ze gaat bellen naar wehkamp haha, dus wie weet haha! Ik hou van korte jassen... lange jassen vind ik me niet staan haha.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 20:28

Mag ik heel even inbreken hier? Weet iemand of ze bij Primark ook broeken hebben in lengtematen? Of hebben ze alleen standaardmaten?
Ik weet niet goed wat ik van Primark kan verwachten... :D

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 20:32

Sommige modellen zijn er in regular of long, maar de meeste
zijn gewoon standaard lengte.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 21:19

Hm, dan geef ik de hoop op een goede broek bij Primark maar gewoon direct op :D

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 21:22

Dames kunnen jullie mij helpen?

Voor de kerst wil ik een jurkje die bij mijn figuur past. Ik vind het lastig om een passend jurkje te vinden.
Ik ben van boven erg smal in mijn schouders. Bij mijn heupen daar in tegen ben ik erg breed en heb een dikke kont :P mijn boven benen zijn ook breed.

Ik vind het erg lastig om dat een passend jurkje te vinden waarin ik niet nog dikker lijk. :=

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 21:30

jurkje met rimpels?

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 21:32

Naar mijn idee maakt rimpels juist breder? Dit wordt vaak toegepast bij dames die juist erg dun zijn, dacht ik altijd.

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 21:34

Oh ik vind juist het tegenover gestelde :+

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 21:54

Astaloca schreef:
Oh ik vind juist het tegenover gestelde :+

O :P hmm

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 22:11

Ik denk voor jou figuur misschien met boven strak en beneden meer uitloopt? :)

mijnfjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 22:21

hoi allemaal ik heb zo'n truitje gekocht van wit kant (beetje brei-achtig) maar wat moet ik hier in godsnaam onderaan trekken??

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 22:26

Cchanny schreef:

Voor de kerst wil ik een jurkje die bij mijn figuur past. Ik vind het lastig om een passend jurkje te vinden.
Ik ben van boven erg smal in mijn schouders. Bij mijn heupen daar in tegen ben ik erg breed en heb een dikke kont :P mijn boven benen zijn ook breed.

Ik vind het erg lastig om dat een passend jurkje te vinden waarin ik niet nog dikker lijk. :=

Zo'n tulp-jurkje. (zoiets: http://st.mngbcn.com/rcs/pics/static/T5 ... 567_03.jpg)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 22:29

Loose schreef:
Cchanny schreef:

Zo'n tulp-jurkje. (zoiets: http://st.mngbcn.com/rcs/pics/static/T5 ... 567_03.jpg)

Dat ga ik is proberen.
Wel in een langere versie :') anders voel ik me er niet echt prettig bij.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 22:31

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding