Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babeau schreef:Haha ! Geweldige verhalen hier !
Vandaag kwam ik van de paarden en rij langs een poortje opzij van ons huis de tuin in om m'n fiets weg te zetten, dus mijn fiets weggezet en toen moest ik langs de garage poort naar binnen, want ik was alleen thuis. Dus ik ga terug naar het poortje om naar de garagepoort te lopen, vooraan ons huis. Zie ik. Daar ineens een spin VLIEGEN! (Er was heel veel wind en die spin hing aan zijn/haar webdraad te bengelen) Ik ben superbang voor spinnen, dus ik durfde er niet langs.
Eerst ben ik aan alle ramen en deuren gaan voelen aan de achterkant van het huis, helaas... Alles op slot. Dan heb ik nog allerlei vluchtroutes gezocht en ja hoor ! Ik had een plan ! (Langs de ene kant van ons huis is een carport die grenst aan de buren.) Dus ik klim op de schutting, ik sta op het dak en ik begin heeeel voorzichtig langs het dak naar de voortuin te lopen. Zie ik daar ineens ook een spin ! Nog een veel grotere dan die aan het poortje...
Dus ik draai me om en spring er terug af. Ik ga terug naar het poortje en zag geen spin meer !
Toen had ik mijn kap omgedaan, rits tot boven dicht geritst, handen tot in mijn mouwen en stapje voor stapje naar het poortje... Ik doe het poortje open en ren erdoor ! EINDELIJK!
![]()
Maar toen zag ik de buren wel heel raar naar me kijken...Toen schaamde ik me toch ook wel !
Ik denk dat ik voortaan een sleutel van de achterdeur meeneem !
Babeau schreef:Haha ! Geweldige verhalen hier !
Vandaag kwam ik van de paarden en rij langs een poortje opzij van ons huis de tuin in om m'n fiets weg te zetten, dus mijn fiets weggezet en toen moest ik langs de garage poort naar binnen, want ik was alleen thuis. Dus ik ga terug naar het poortje om naar de garagepoort te lopen, vooraan ons huis. Zie ik. Daar ineens een spin VLIEGEN! (Er was heel veel wind en die spin hing aan zijn/haar webdraad te bengelen) Ik ben superbang voor spinnen, dus ik durfde er niet langs.
Eerst ben ik aan alle ramen en deuren gaan voelen aan de achterkant van het huis, helaas... Alles op slot. Dan heb ik nog allerlei vluchtroutes gezocht en ja hoor ! Ik had een plan ! (Langs de ene kant van ons huis is een carport die grenst aan de buren.) Dus ik klim op de schutting, ik sta op het dak en ik begin heeeel voorzichtig langs het dak naar de voortuin te lopen. Zie ik daar ineens ook een spin ! Nog een veel grotere dan die aan het poortje...
Dus ik draai me om en spring er terug af. Ik ga terug naar het poortje en zag geen spin meer !
Toen had ik mijn kap omgedaan, rits tot boven dicht geritst, handen tot in mijn mouwen en stapje voor stapje naar het poortje... Ik doe het poortje open en ren erdoor ! EINDELIJK!
![]()
Maar toen zag ik de buren wel heel raar naar me kijken...Toen schaamde ik me toch ook wel !
Ik denk dat ik voortaan een sleutel van de achterdeur meeneem !
FjordHorse schreef:Had niet gezien dat er al zo'n topic was! Sorry modjes.
Bij deze voeg ik mijn genante verhalen hierbij:
* Luidop voor heel de gang een immitatie doen van je "niet zo vriendelijke" baas en dan plots merken dat het muisstil is op de gang. Trots denken dat iedereen je verhaal grappig vindt, tot je je omdraait en merkt dat je "oh zo vriendelijke" baas vlak achter je staat Oeps..
* Een pikanter berichtje sturen naar je vriend en per ongeluk naar je schoonvader versturen.. Genant is wel het juiste woord.
* Hoe weet je dat je een nieuwe broek nodig hebt? Als je je in de winkel bukt om iets op te rapen en iets hoort scheuren. Ja hoor, scheur in de broek vanachter. En dan nog the walk of shame naar de auto moeten doen met een scheur vanachter op je broek. Vreselijk
* Tijdens mijn examen EHBO? Kan het wel genant? Oh ja hoor, je kan zoeits doen als struikelen over de voeten van je slachtoffer en zelf met de ambulance weggevoerd worden. Genant? Neen hoor.
* Te vroeg thuiskomen met je vriend (die je ouders voor de eerste keer zou zien) en je ouders in de zetel aantreffen, poedelnaakt.
* Tegen glazen deur lopen en al even hard terug achteruit kaatsen terwijl je hele schoonfamilie verbaasd aan de andere kant van de deur staat toe te kijken.
Ohja EDIT: ik herinner me er nog net eentje. Met mijn hondje (rip) gaan wandelen en stoppen om bij te praten met je buurman. Tot de buurman zegt "eikes er drupt iets op mijn been".. Had mijn hond toch niet doodleuk tegen zijn been geplast?
FjordHorse schreef:Had niet gezien dat er al zo'n topic was! Sorry modjes.
Bij deze voeg ik mijn genante verhalen hierbij:
* Luidop voor heel de gang een immitatie doen van je "niet zo vriendelijke" baas en dan plots merken dat het muisstil is op de gang. Trots denken dat iedereen je verhaal grappig vindt, tot je je omdraait en merkt dat je "oh zo vriendelijke" baas vlak achter je staat Oeps..
* Een pikanter berichtje sturen naar je vriend en per ongeluk naar je schoonvader versturen.. Genant is wel het juiste woord.
* Hoe weet je dat je een nieuwe broek nodig hebt? Als je je in de winkel bukt om iets op te rapen en iets hoort scheuren. Ja hoor, scheur in de broek vanachter. En dan nog the walk of shame naar de auto moeten doen met een scheur vanachter op je broek. Vreselijk
* Tijdens mijn examen EHBO? Kan het wel genant? Oh ja hoor, je kan zoeits doen als struikelen over de voeten van je slachtoffer en zelf met de ambulance weggevoerd worden. Genant? Neen hoor.
* Te vroeg thuiskomen met je vriend (die je ouders voor de eerste keer zou zien) en je ouders in de zetel aantreffen, poedelnaakt.
* Tegen glazen deur lopen en al even hard terug achteruit kaatsen terwijl je hele schoonfamilie verbaasd aan de andere kant van de deur staat toe te kijken.
Ohja EDIT: ik herinner me er nog net eentje. Met mijn hondje (rip) gaan wandelen en stoppen om bij te praten met je buurman. Tot de buurman zegt "eikes er drupt iets op mijn been".. Had mijn hond toch niet doodleuk tegen zijn been geplast?
karuna schreef:Heerlijk deze foute verhalen en sommigen akelig bekend ook.
Wel erg dat je bij een oefening zelf slachtoffer wordt.
Ook hier een hoog lompheidsgehalte en iets te veel impulsief gedrag soms. En een hoop genante situaties.
Een korte samenvatting, 4 jaar, jarig trots naar huis rennen met een papieren kroon op je hoofd. Je moeder roept kijk uit, je draait om en loopt vol tegen een fietser aan die wel valt en ikzelf niet.
Een garage putje dat vernieuwd werd, de hele vloer is leeg op een stukje van 30 bij 30 cm na. Goed afgezet en jahoor ik krijg het voor elkaar om er met 2 benen in te komen en ik zat goed vast. Ze hebben me met twee man eruit moeten trekken. Schade viel mee, twee flinke schaafplekken en een blijvend lidtekentje.
Op wedstrijd met mijn puberpony toen. Ik stond te wachten bij de ponyspelen tot ik aan de beurt was. Voor me stond een nette mevrouw met een smetteloos witte rok aan. Mijn pony vond het opeens nodig om met zijn grasmond de rok vast te pakken en hem met een ruk omhoog te trekkenmevrouw stond in haar onderbroek, pony met een groen bevlekte rok tussen zijn tanden onschuldig te kijken. Ik ik schaamde me kapot.
Weer op wedstrijd, andere pony die lang dekhengst was geweest. Achttalproef met het laatste gesloten gelid voor de jury. De pony voor me was de leidmerrie van de kudde van mijn pony en die was goed hengstig. Ipv gesloten gelid ernaast was het gesloten gelid erop.ik kon nog net een brul geven dat mijn vriendin op tijd van haar pony kon komen en ik kon niets anders meer doen dan dom glazig met een rood hoofd me vastklemmen op een dekkende pony.
.
Met afdansen rock en roll met het betere gooi en smijtwerk had mijn eigen danspartner zich geblesseerd. Ik moest daardoor afdansen met de vriend van mijn zus die ruim 30 cm kleiner was. Een van de bewegingen die erbij zat was omhoog geduwd worden met je benen en daarna naar beneden en met je benen en je lichaam onder de gespreide benen van je partner door glijden. Dat ging dus altijd netjes goed. Alleen als je partner 30 cm kleiner is en je bent het niet gewend, tsja dan eindig je met je gezicht vol in zijn kruis.![]()
En de ergste 3 zijn toch deze. De eerste een wildwaterbaan, ik verloor mijn evenwicht en greep in een reflex het eerste vast wat ik kon pakken, het kruis van een wildvreemde meneer.
Maar de ergste is toch een van de heftige glijbanen in het tikibad. Ik was mijn orientatie kwijt aan het einde en ik had echt het idee ik verdrink hier, voelde alleen maar water en kreeg geen lucht meer. Blinde paniek, spartelen, proberen te schreeuwen maar ik kwam niet boven water. Voel ik een bezorgde arm me omhoog trekken, mevrouw u bent er al hoor. Lag ik te spartelen in 30 cm water of zo.![]()
En een van afgelopen najaar, de nieuwe achtbaan in Movie world van Helsing. Ik ben geen echte achtbaan fan omdat ik met naar beneden gaan echt beroerd wordt en in paniek dreig te raken. Maar mijn mannetje en nog twee mensen hadden hem voor me uitgeprobeert en nee hij ging niet hard naar beneden.dus ik kon hem gerust doen.
Dat heb ik geweten ook, ik stap heel blij in, we gaan de bocht om en mijn mannetje kon me nog net tegenhouden. Ik was al half uitgestapt omdat ik de baan omhoog zag gaan en de paniek sloeg in een keer toe. De eerste reactie was keihard gillen en krijsen, al erg genoeg. Mijn mannetje heeft me echt strak moeten vasthouden en halverwege ben ik zo verstijfd dat ik bij het einde nog steeds helemaal stijf in het karretje zat. Met een kennelijk nogal lachwekkende uitdrukking in mijn gezicht omdat de medewerkers en de eerste wachtenden in de rij dubbel lagen van het lachen.
Het duurde even voor ik het karretje uitwas en de medewerker zei ook. U mag er nooit meer in voor uw en onze veiligheid. Achteraf viel hij idd wel mee omdat je vooral hard gaat en dus niet naar beneden. Mar ja dat wist ik ook niet, de paniek was zo erg dat ik niet meer kon genieten van de rest. Jammer ik zou hem graag nog eens doen. Maar ja mag niet meer.
Marjoow schreef:Oh men ik lig stuk hierbijBen je werkelijk met de ambulance weggevoerd?? Wat gebeurde er dan?? xD
Frankaas schreef:Geweldige verhalen hier![]()
Vanmiddag met gym moesten we rondjes gaan hardlopen. Een vriendin en ik gingen maar naast elkaar, we waren allebei nooit zo snel. Er liepen een groepje jongens uit mijn klas achter ons hard. Zegt er één: 'Ik ga inhalen,' Gaat hij gewoon links langs mij heen. Ik hard schreeuwen: 'He, je mag niet links inhalen!' Na een paar seconden denken kwam ik er achter dat je niet rechts in mag halen in plaats van links
...
Vanmiddag toen ik terug fietste was ik nogal 'vreemde bewegingen' aan het maken tijdens het terugfietsen. Ik fietste een keer in mijn eentje. Maar ik werd aangevallen door heel veel vliegjes (gelukkig heb ik een bril) en er sprong ook een sprinkhaan op mijn fiets... Ik gilde dus heel hard aan een hele drukke weg. Gelukkig geen fietsers
Voor de rest zat ik de hele tijd vliegjes van mij af te halen en zitten er nu dus wat remsporen van de gevleugelde op mijn broek... Ik kwam thuis, mam zei dat er wat in mijn haar zat. Ik spring heel snel naar haar toe en zei vol paniek: HAAALL HET ERUITTTTTTT. Blijken er twee in te zitten
Vanaf nu haat ik vliegen en eigenlijk alles wat vliegt... Er had dus ook een vogel op mijn tas gepoept
FjordHorse schreef:Jep ik heb er nog een absoluut gene-moment (x2) bij. Vreselijk, ik schaamde me rot!
Ik had vreselijke haast daarnet en ik loop dus snel snel de winkel in. Ik loop er snel doorheen en wil een scherpe bocht naar links nemen (recht voor je zijn de kassa's, links van je is de eigenlijke ingang naar de winkel). Maar helaas was het regenachtig weer vandaag en was de vloer vochtig en nuja.. glad. Dus ikke wil heel snel de bocht naar links nemen om in alle haast vervolgens uit te schuiven en plat op mijn zij (zo'n baby-houding) te vallenHeel de winkel staarde me aan (want het was natuurlijk rond 18 uur, volle winkel dus). Hebben paar kassiers mij overeind geholpen. Genant? Neen hoor, het kan nog erger..
Bij het weggaan uit de winkel kwam ik op een ander obstakel nl de schuifdeuren. Ik -nog steeds héél veel haast- betaal snel snel en ren richting uitgang. De schuifdeuren gingen net toe achter de meneer die erdoor was gegaan voor mij maar ik denk "die gaan wel terug open als ik ervoor sta"... Hmmm, niet dus. Ik was net iets breder dan ik dacht en bots dus gewoon uit alle macht met tegen die 3/4 gesloten schuifdeuren en val terug naar achterTerug dezelfde kassierster die mij overeind kwam helpen. Ze grapte nog iets, maar ik ben al vergeten wat. Als je iets genants wil doen, doe je het meteen goed hé