Kan me niet heugen dat ik je eerder gezien heb hier?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kan me niet heugen dat ik je eerder gezien heb hier?
_Roxanne schreef:Ik heb hier een tijdje geleden met jullie meegekletst. Een vorig jaar heb ik op twee kleine modeshows gelopen, en een (niet-professionele) shoot gehad. Daarna kreeg ik het heel erg druk, en door de medicijnen was ik mijn lijf kwijt. Inmiddels heb ik bijna vakantie, en dus weer tijd om wat vaker voor de lens te staan. Ik wil me eigenlijk liever niet aanmelden bij een bureau.
[ Afbeelding ]
Op de runway. Kleding vond ik nogal euh.. apart, en de opdracht was ''strak kijken''
Iemand trouwens meer tips om gezichtsuitdrukkingen te oefenen?
Wat is jullie ervaring met het plaatsen van een oproepje op facebook/andere social media?
Ik heb namelijk een, denk ik, heel gaaf idee. Maar daar heb ik een fotograaf, kleding, en waarschijnlijk ook een visagiste bij nodig. Zijn er in deze tijd nog mensen te vinden die op TFP-basis willen werken met een onervaren model?
Whooeps, hele waslijst![]()
Whoop!
Succes Courses en veel plezier!
Laat je te zijner tijd de resultaten ook zien?
) Om geen 'doods' beeld te krijgen zul je je kwetsbaar op moeten stellen, je legt eigenlijk je ziel bloot. (klinkt wel heeeel dramatisch zo).
Idee was vrolijk en flirty. Vind ik de minst moeilijke emotie om uit te beelden, omdat ik normaal gesproken een open en vrolijk persoon ben.

Idee was om breekbaarheid te tonen.

Hasiinaaax schreef:^ leuke foto's
Ik vroeg me af : kunnen foto's die je op tfp - basis gemaalt wordt, verkocht worden zonder toestemming van je model?
Ik zou bijvoorbeeld nooit toestaan dat iemand "zomaar" geld gaat verdienen met foto's die met mij op tfp-basis zijn gemaakt.
ik heb er zin in!
Ben benieuwd!
Naar mijn idee had je bij de laatste dan alleen wat "pittiger" kunnen kijken, tenminste ik vind het nu niet heel erg vechtlust uitstralen.
Had m'n dag niet echt qua hoe ik keek ofzo
Maar kan even kijken of ik er een paar kan plaatsen voor tips.
, ik kon niet verder naar achter leunen want dan kiepte het dingetje waar ik op zat om
Had wel graag wat meer expressie willen zien