Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pascal schreef:Mijn vriend zei vorig jaar ook, ik heb geen cadeautje voor je.. Je moet maar met mij mee de stad in en dan zwaai je maar even met mijn pinpas.
Twee weken later kreeg ik te horen dat ik een vakantie naar bulgarije kreeg van hem!!
suikermeisje schreef:Pascal schreef:Mijn vriend zei vorig jaar ook, ik heb geen cadeautje voor je.. Je moet maar met mij mee de stad in en dan zwaai je maar even met mijn pinpas.
Twee weken later kreeg ik te horen dat ik een vakantie naar bulgarije kreeg van hem!!
dat is al minder erg, van ja geen cadeautje bla we gaan samen stad in, heb je gelijk gezellig dagje samen met zijn pinpas, nooit erg
zou ik iig niet erg vinden haha
maar die vakantie is natuurlijk helemaal super
JessAndHope schreef:Ik dus welVind het een beetje jammer als er geen moeite voor word gedaan. Ik probeer altijd uit te vinden wat m'n vriend leuk vind en probeer daar creatief en origineel in te zijn. Niet van 'goh hier hejje een tientjuh en kijk ma'.....
Courses schreef:Varekaj, sorry maar ik heb echt hardop zitten lachen hier
Hahaha, vooral 3, ik zou echt flippen als m'n ex dat geflikt had!
suikermeisje schreef:Pascal schreef:
dat is al minder erg, van ja geen cadeautje bla we gaan samen stad in, heb je gelijk gezellig dagje samen met zijn pinpas, nooit erg
zou ik iig niet erg vinden haha
maar die vakantie is natuurlijk helemaal super
Ik dus welVind het een beetje jammer als er geen moeite voor word gedaan. Ik probeer altijd uit te vinden wat m'n vriend leuk vind en probeer daar creatief en origineel in te zijn. Niet van 'goh hier hejje een tientjuh en kijk ma'.....
Varekaj schreef:Ik heb er ook eentje van een scharrel van zo'n week geleden.
Had een jongen die ik vroeger al kende terug ontmoet, en dat klikte super. Die klik hadden we vroeger ook al, maar niets mee gedaan. Nu zijn we elk zo'n 7 jaar ouder (en wijzer, dacht ik toch), hij woonde intussen ook dichterbij dus tjah, wil je toch wel een kansje geven.
Nou blunder nummer 1: Kussen als een lekkende wasmachine. En dan nog even doodleuk echt met z'n tong half over m'n wang smeren met de woorden "da's toch zooooo kinky"... God wat was ik geshockeerdHeb ddaar maar gelijk even korte metten mee gemaakt dat als ik afgelebberd wilde worden, ik m'n hond nog had en dat ik me netjes elke dag douch
![]()
Blunder nummer 2: Gelijk heel erg klef gaan doen. Zaniken "ik mis je wil nu bij je zijn je bent mijn alles". Zo'n type dat snel een trein neemt om 5 minuten bij je te zijn en dan met de laatste trein terug nog meer dan een uur onderweg is. Heel erg leuk, maar niet als jij toevallig de dag erna om 5u uit je bed moet en ze staan om 23u nog aan je deur...
Blunder nummer 3: plots niets meer laten horen en zo'n beetje via FB die week zijn acties moeten volgen. Om als grootste nachtmerrie te moeten ontdekken dat zijn lekker stoere sexy uiterlijk en heerlijke zwarte korte golvende haar is gemillimeterd met als overschot een mohawk-hanenkam waarvan hij ook nog eens de topjes in barbieblond heeft laten kleuren.![]()
Blunder nummer 4: op zaterdagochtend doodleuk een sms sturen "morgenavond kom ik denk ik wel even langs om bij je te blijven slapen, mis je". Nadat je net dus een hele week niks van 'm hebt gehoord? Dacht ik niet...
Met dan plots de vraag wat je van drugs denkt. Ben ik dus radicaal tegen, genoeg slechte dingen van gezien. (een jointje af en toe ga ik niemand op veroordelen). Dus ik zeg dat ook gelijk, drugs = buiten. Had meneer het geniale idee om daarop te antwoorden "nou en wat dan met drugs die niet lang ik je bloed blijft zoals ketamine, amfetamines, lsd, xtc... heb namelijk 2 feestjes dit weekend en geen tijd om te slapen tussendoor".
Nou DOEEEEEG![]()
Varekaj schreef:Blunder nummer 3: plots niets meer laten horen en zo'n beetje via FB die week zijn acties moeten volgen. Om als grootste nachtmerrie te moeten ontdekken dat zijn lekker stoere sexy uiterlijk en heerlijke zwarte korte golvende haar is gemillimeterd met als overschot een mohawk-hanenkam waarvan hij ook nog eens de topjes in barbieblond heeft laten kleuren.![]()
Blunder nummer 4: op zaterdagochtend doodleuk een sms sturen "morgenavond kom ik denk ik wel even langs om bij je te blijven slapen, mis je". Nadat je net dus een hele week niks van 'm hebt gehoord? Dacht ik niet...
Met dan plots de vraag wat je van drugs denkt. Ben ik dus radicaal tegen, genoeg slechte dingen van gezien. (een jointje af en toe ga ik niemand op veroordelen). Dus ik zeg dat ook gelijk, drugs = buiten. Had meneer het geniale idee om daarop te antwoorden "nou en wat dan met drugs die niet lang ik je bloed blijft zoals ketamine, amfetamines, lsd, xtc... heb namelijk 2 feestjes dit weekend en geen tijd om te slapen tussendoor".
Nou DOEEEEEG![]()
Mioux schreef:Ik lees het stukkie net hier, maar sommige zijn wel heel erg ! haha
Ik zal mijn ex' zijn blunder eens even neerzettenHet is gewoon een super blonde blunder eigenlijk (en ik kan het weten ben zelf zo blond als maar kan!)
Mijn toenmalige vriend, zo'n 6 jaar geleden, hadden in de eerste 2 jaar super goede tijden.. toen we na 2 jaar samen gingen wonen merkte we toch dat het even nog niet ging en ik ging weer terug naar mijn ouders' huis. Mijn vriend wilde soms ook uit met zijn vrienden, geen probleem.. toch? of wel..
Op een avond dat hij uitging hoorde ik niks, we smste altijd als we thuis aankwamen voor beide wel zo veilig gevoel. De volgende dag kwam hij op msn dus ik vragen oh, hoe was het? ja gezellig etc.. niet veel informatie. Omdat ik hem kende vroeg ik me toch af wat er was en begon even na te gaan dat er niks ergs gebeurd was. Op een gegeven moment krijg ik een mailtje van n meisje dat mijn toenmalige vriend met haar was wezen klooien en via hyves achter kwam dat hij dus een vriendin had (ik) en me wel dit wilde laten weten omdat ze zich super banketstaaf voelde.. Ik heb het heb gevraagd en hij maar ontkennen dus op een gegeven moment liet ik hem het mailtje zien dat het meisje gestuurd was.. Tsja toen kon hij niet veel meer als bekennen, en ik heb het zonder pardon uitgemaakt. Ook al moest hij huilen het deed me ineens helemaal niks meerEn ik heb nu een super lieve nieuwe vriend en hij... hij is nog steeds single .. rara hoe komt het
Kwanyin schreef:Haha Varekaj![]()
Mijn vriend dit weekend:
We zaten in de auto, hij was aan het rijden, en ik keek hem even van opzij aan. Hij keek terug en fronste.
Ik: "Wat?"
Hij: "Je keek met een heel rare blik, net alsof je een lijk bent"
Ik: "Ah, oei"
*korte stilte*
Hij: "Kijk nog zo eens naar mij. Dat was eigenlijk best wel mooi."
Ik:![]()
![]()
"Oh neee, wacht, nee, zo bedoel ik het niet, ik bedoel..!"