Het waait hier heel erg hard! hier is het ook nog erf fris,maar straks komt de zon weer en dan word het vanzelf weer warmer.
Sabine schreef:Ik lees dit topic niet meer 't is hier al 2 dagen koud en zwaar bewolkt!Gister was het ook koud bij jou? ongeloofelijk dan,het was gister zelfs 18 graden!
Nou hier zijn de mussen al nest materiaal aan het verzamelen.Takjes en plukken mos in hun snaveltje,das wel erg vroeg zeg.
Daar ben ik ook op aan het wachten, ze zeiden dat hij in de middag door zou breken..Dan ga ik skeeleren (alleen waait het een beetje hard )
Er zijn 2 dingen nu om op te letten,1; Laag vliegende vleermuizen(volgens mij zijn het vleermuizen in de avond)2; Muggen, ze plagen weerVoor de rest aanhet weer is alles aangenaamd.
Hier ook lekker een klein zonnetje, en weinig wind..In tegenstelling tot vanochtend.. Toen ik es zo'n goed idee had om te fietsen ipv met de auto!
Jaaa net lekker geskeelerd in het zonnetje, helaas waaide het wel, maar een voordeel van een rondje skeeleren is dat je ook weer een keer wind mee hebt