Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
randie schreef:Oeh ik heb er nog een.
Vriendin van mij loopt altijd te klagen dat ze in het zelfde cirkeltje mensen zit, en dat ze haar vaak laten zitten. Zich eenzaam voelt etc. Ik heb haar dus al een maand geleden uitgenodigd voor het oud en nieuw feest wat 2 andere vriendinnen van mij organiseren. Komen zon 30 man, waaronder mijn een harstikke toffe meiden groep. Tot vandaag niets gehoord, dus ik maar gesmst wat ze van plan was zodat ik ook kan beslissen of dat ik daar kan blijven slapen of met haar mee terug moet.
Krijg ik een SMS dat ze nog even Utrecht gaat proberen te regelen bij haar zus, en dat dat het waarschijnlijk wel wordt. En anders gaat ze wel met mij mee...PARDON??!!!
punt 1: waarom reageer je niet uit jezelf eerder?
punt 2: Waarom regel je pas zo laat iets, zodat ik last minute ook weer moet wijzigen?
punt 3: Waarom ga je dan elke keer over deze mensen zielig zitten doen bij mij als ze je weer eens laten zitten?
punt 4: Denk je dat ik zin heb om iemand mee te nemen onder het mom van: Er waren geen betere opties??!!
pfff zoo dat lucht even op. Ben ik nou een gek of is het gewoon asociaal gedrag?
Citaat:Ik had der helemaal niet meer meegenomen, stik er maar in dan!
Jij je best doen...
randie schreef:Citaat:Ik had der helemaal niet meer meegenomen, stik er maar in dan!
Jij je best doen...
dankje, fijn dat jij er ook zo over denkt. Ik heb inderdaad gestuurt dat ze niet mee hoeft dat het maar een voorstel was om haar een keer uit die omgeving waar ze altijd over loopt te klagen te halen. Nieuwe mensen te ontmoeten & en dat het vrij banketstaaf over komt om bij gebrek aan beter "wel met mij mee te gaan"..
pff zoek het uit..