Vriendlief zei vanaaf dat ze een 'sneeuwbom' met 25 centimeter sneeuw hebben voorspeld voor deze week

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niezel schreef:De temperatuur hier in Twente is hard gedaald. Was het vanochtend rond tienen nog bijna zes graden, het ging hard naar benee richting -1 om acht uur vanavond. Inclusief de vele strooiwagens
Vriendlief zei vanaaf dat ze een 'sneeuwbom' met 25 centimeter sneeuw hebben voorspeld voor deze week
Niicole__ schreef:Ik ben ook benieuwd.. Helga v Leur zei bij Life for you dat er in het noorden en oosten een paar cm kon vallen, maar buienradar zegt wat anders. Dus maar afwachten wat er gaat gebeuren!
Hier vriest het trouwens al wel een paar uur, auto's zijn alweer helemaal wit door de vorst!
Rienn schreef:Niicole__ schreef:Ik ben ook benieuwd.. Helga v Leur zei bij Life for you dat er in het noorden en oosten een paar cm kon vallen, maar buienradar zegt wat anders. Dus maar afwachten wat er gaat gebeuren!
Hier vriest het trouwens al wel een paar uur, auto's zijn alweer helemaal wit door de vorst!
Mijn buienradar zegt wel het Noorden en het Oosten.
Hiet was het niet eens zo gek toen ik op de fiets zat vanmorgen vroeg. Het was -5, maar voelde niet zo.
8nnemiek schreef:Haha geen idee. Gisteravond was de auto van binnen wat beslagen, daar heb ik toen even met mijn hand over gewreven voordat ik weg reed, maarja ik denk dat er toch nog condens op de raam is geslagen en dat is 's nachts natuurlijk aangevroren![]()
Toch maar even een vochtvreter halen vandaag, dat schijnt te helpen!
NatasjavE schreef:annepaardoes schreef:De gemeente is compleet doorgeslagen!!! Alweer een strooiwagen!! De wegen zijn nu gewoon wit van het zout.
Als er daar genoeg van ligt kan je ook met de slee..![]()