Het is hier (Veenendaal) net begonnen met sneeuwen. Ik ben wel blij dat ik er vandaag niet uit hoef, dan vind ik sneeuw een stuk leuker Zo lekker op de bank met een kop thee lezen voor studie terwijl het buiten langzaam wit wordt
Ik wou nog met de trailer naar club, maar als ik al lees dat het in Lunteren/ Veenendaal etc, 20 minuten bij ons vandaan, al sneeuwt blijf ik toch maar thuis. Of ga staprondje doen hier thuis dat ik ook zo terug ben.. Met de trailer op pad met sneeuw, vind ik geen heel fijn idee.
En van buienradar ga ik niet echt uit, die heeft het vaak zat fout.
Hier in Schoonebeek dichtbij emmen (drenthe) sneeuwt het al vanaf 11 ofzo. De ene keer heel zachtjes, daarna best veel! Ben nog niet buiten geweest, maar moet zo even met de hondjes naar buiten. Alles is in ieder geval wel wit!
Hopen (of niet) dat de treinen blijven rijden ivm de sneeuw en bevroorde wissels als we echt -10 krijgen 's nachts deze week!
Rienn
Geplaatst: 29-11-10 16:03
Veerle90 schreef:
Rienn schreef:
De sneeuw vlokken worden steeds groter. En het blijft goed liggen.
dat is niet om te lachen
Onassa
Geplaatst: 29-11-10 16:04
Ik heb net de vijver even staan open hakken. was al flink dicht gevroren en ben altijd als de dood dat de katten of honden erop gaan lopen (wat ze doen) en dat het dan nog niet dik genoeg is om ze te dragen. maar het was al best een dikke laag ijs wat erop lag, moest flink bikken.
Niicole__
Geplaatst: 29-11-10 16:04
Hier sneeuwt het helaas al een tijdje niet meer.. Terwijl buienradar net ineens aangaf dat het hier nog moest sneeuwen
En het sneeuwt nóg harder... dadelijk maar met dochterlief naar buiten denk ik
Blacky
Geplaatst: 29-11-10 16:12
heeft iemand ook foto's van hoe het er daar nu uitziet ? want hier bij ons smelt het allemaal alweer.
iefke
Geplaatst: 29-11-10 16:13
Cyn, welke kant staat de wind op?
Sannnn
Geplaatst: 29-11-10 16:14
Is hier ook lichtjes begonnen met sneeuwen.. Had nog zo gehoopt dat ik nog mijn paard kon rijden, maar dat zit er dus niet meer in. Hopelijk blijft het dan bij vandaag en blijft het niet liggen..