die jeans is tof, ook bij de primark?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xDramaQueen schreef:eenitraM netjes ingericht
die jeans is tof, ook bij de primark?
dressagelady schreef:Vielen alle schoenen maar ruim daar! Ik zag laatst echt mooie schoenen, het allerlaatste paar, ergens gevonden in een hoekjemaat 39, ik helemaal blij .. maar ze zaten echt echt te krap heb ze terug moeten zetten
dressagelady schreef:Vielen alle schoenen maar ruim daar! Ik zag laatst echt mooie schoenen, het allerlaatste paar, ergens gevonden in een hoekjemaat 39, ik helemaal blij .. maar ze zaten echt echt te krap heb ze terug moeten zetten
Mikkk schreef:Ik wil die baseball jas, is ie er nog?
Douraque schreef:dressagelady schreef:Vielen alle schoenen maar ruim daar! Ik zag laatst echt mooie schoenen, het allerlaatste paar, ergens gevonden in een hoekjemaat 39, ik helemaal blij .. maar ze zaten echt echt te krap heb ze terug moeten zetten
Bij mij valt maat 39 soms nog te groot. Weet je dat na een dag lopen (shoppen) je voeten enorm gaan zwellen van het vocht. Heb een x een dag geshopt, daarna schoenen in de auto uitgedaan maar kreeg ze thuis niet meer aan.
Mereltje schreef:Die bloemenpumps, OMG![]()
Weet iemand of ze die in Hoofddorp hebben? Zo ja dan ga ik er NU heen!
ilonatjuuh schreef:Heb even een verzoek als iemand dit tegen komt wanneer die naar prikmark gaat of die dit wil mee nemen uiteraard zijn de kosten voor de tas+portomonee+schoenen voor mij.
Deze in maat 40
En deze in het bruin
En deze in deze kleur
@bo0tje even jou foto gejat