Manon_ schreef:Voor mij wordt het ook PVV. Er moet maar eens iets gebeuren in Nederland.
Wat moet er dan gebeuren?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Girl In The Mirror schreef:Manon_ schreef:Voor mij wordt het ook PVV. Er moet maar eens iets gebeuren in Nederland.
Wat moet er dan gebeuren?
MLoeser schreef:D66. Pechtold is een prima politicus. Daarnaast laten ze de klappen van de crisis overal vallen, en niet te sterk bij de zwakkeren van ons land. De VVD maakt wel dat de armere mensen armer zullen worden en de rijkeren nog rijker. Dat is IMO niet helemaal fair. Daarnaast staat D66 voor kwalitatief goed onderwijs. Zeker in de huidige maatschappij en zeker in tijden van crisis is goed onderwijs voor iedereen erg belangrijk.
Rock schreef:Ik denk dat de PVV echt niet goed zal zijn voor Nederland
Tallie1979 schreef:Criminaliteit aanpakken
Betere zorg voor ouderen
Betere rechten voor dieren
Werken tot max 65
Verandering in uigavepatroon van Nederlandse regering ( Ontwikkelingshulp en JSF )
Geen huurverhoging, nog steeds hypotheekrente aftrek
En radicale moslims het land uit/ straffen..
Rock schreef:Tallie1979 schreef:Dat mag jij vinden Rock, ik denk echter exact het tegenover gestelde
Jij denkt dat alles wat Wilders zegt grondwettelijk mogelijk is?
Chubby schreef:Tallie1979 schreef:Criminaliteit aanpakken
Betere zorg voor ouderen
Betere rechten voor dieren
Werken tot max 65
Verandering in uigavepatroon van Nederlandse regering ( Ontwikkelingshulp en JSF )
Geen huurverhoging, nog steeds hypotheekrente aftrek
En radicale moslims het land uit/ straffen..
En hoe gaan we dat allemaal betalen Tallie? Zeker als je bedenkt wat er met de samenleving gebeurt de komende decennia?
In principe wilt elke partij hetzelfde. Niemand vind het leuk om zo te moeten bezuinigen. Elke politicus zou liever alleen populaire maatregelen nemen.
Maar is dat ook het beste voor de toekomst?!
Rock schreef:@ Tallie, jij zei dat je het tegenovergestelde dacht. Dat was in reactie op mijn post waarin onder andere stond dat Wilders dingen roept die grondwettelijk niet mogelijk zijn (en laten nou juist een boel nederlanders speciaal om die partijpunten op hem stemmen)
Niemand weet inderdaad hoe het gaat met Wilders aan de macht, maar de dingen die hij zegt en doet... echt... ik schaam me haast om Nederlander te zijn
Nessah schreef:Hoezo stemmen dierenliefhebbers op PVV? Puur vanwege het omgaan met moslims? Hmm..
Pvv is als 1 van de weinige niet tegen de mega stallen, niet tegen het fokken van pelsdieren en gaat bezuinigen op het milieu..
Die punten vind ik, als dierenliefhebber, belangrijker dan het immigratie beleid.
Geen verwijt, gewoon een vraag..
Tallie1979 schreef:Wil overigens degene met de glazen bol opstaan? Iedereen bedenkt doomcenarios voor "Wilders aan de macht" en er is niemand die daadwerkelijk weet hoe het gaat lopen.
Chubby schreef:Tallie1979 schreef:Wil overigens degene met de glazen bol opstaan? Iedereen bedenkt doomcenarios voor "Wilders aan de macht" en er is niemand die daadwerkelijk weet hoe het gaat lopen.
Morgen valt er een bom en zijn we allemaal klaar...
Maar goed, Wilders was al niet welkom in de UK en wordt niet serieus genomen door zo ongeveer elk land waar we als NL eeuwenlange, belangrijke handelscontacten mee hebben. Wat denk je dat het doet voor onze economie als Wilders hier premier wordt?
Enkele van zijn standpunten deel ik hoor, maar evenzo enkele andere gevestige partijen die wél een rol van betekenis kunnen spelen gezien de internationale betrekkingen, die wél een fatsoenlijke achterban hebben waar verstandige ministers uit betrokken kunnen worden, die wél ervaring hebben met besturen en politiek bedrijven en die wél weten hoe het financieel echt zit...