Ik mag 6 mei afrijden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PrimaDonna_ schreef:Kimberleij; Ik heb ook heel vaak hoofdpijn, had het een keer toen ik rijles had, heb het toen gewoon af moeten zeggen omdat ik geen licht meer kon verdragen.
Ik ging ook een keer rijden toen ik hoofdpijn had, maar toen was het ineens weg, kon dus zijn omdat ik me op de weg concentreerde en niet met mijn hoofdpijn bezig was..
Succes !
riannhuh schreef:helaas, ik ben gezakt voor mn examen...
het uur van tevoren reed ik wat te gehaast en daardoor maakt ik fouten, op het examen moest ik juist vlotter want nu had ik op sommige momenten er nog wel voor langs gekund.
een aantal kinderen stak over waar ik voorrang had dus ik hield in en toen gingen een paar stilstaan dus reed ik weer verder maar daar moest ik dus duidelijker zijn, eerst gewoon doorrijden en als ze niet stoppen dan pas remmen
en iemand op een zebrapad zag ik te laat(die stak links over en ik zag alleen naar het zebrapad op mijn rijbaan)
riannhuh schreef:helaas, ik ben gezakt voor mn examen...
het uur van tevoren reed ik wat te gehaast en daardoor maakt ik fouten, op het examen moest ik juist vlotter want nu had ik op sommige momenten er nog wel voor langs gekund.
een aantal kinderen stak over waar ik voorrang had dus ik hield in en toen gingen een paar stilstaan dus reed ik weer verder maar daar moest ik dus duidelijker zijn, eerst gewoon doorrijden en als ze niet stoppen dan pas remmen
en iemand op een zebrapad zag ik te laat(die stak links over en ik zag alleen naar het zebrapad op mijn rijbaan)
SamSter schreef:Hebben jullie trouwens ook bijgeloven met autorijden?
Ik moet dus morgen ochtend 2 bananen eten omdat ik dan eens gehoord heb haha en ik hem altijd met belangrijke toetsen of examens een rozenkrans om..
riannhuh schreef:succes met je TTT SamSter! ik doe verder niks aan bijgeloof, vind dat met die rozenkrans van jou wel leuk
verder moet je je voor de TTT niet te druk maken, dat valt heel erg mee. Bij mij ging de omkeeropdracht toen wat mis maar toch nog vrijstelling gekregen