Istie afgeblazen? Zo dat is echt sneu, ja ik moet morgen afrijden hoop dat het door gaat!!!
XFiemoX
Geplaatst: 10-02-10 09:55
HUH ?!? Ondanks de sneeuw is het bij jullie ook glad dan ?? Hier bij ons is net maar een heel klein/dun laagje sneeuw gevallen maar volgens mij niet glad, tenzij het gaat regenen ... I hope so dat het voor mij gewoon doorgaat
En dat terwijl ik niet zo heel gek ver van Alkmaar vandaan woon ... Is er hier maar een klein/dun laagje sneeuw gevallen en is nu alweer gestopt. Maar duim voor je dat het doorgaat, hopen dat het niet gaat regenen want als het dus alleen bij sneeuw blijft en niet gaat regenen krijg je ook geen gladheid ... Alvast succes.
Ti_Amo
Geplaatst: 10-02-10 10:05
Het is al over 9 en ik heb om 9 uur les, maar ben nog niet gebeld, ben benieuwd. Hoeveel sneeuw moet er liggen dat je examen niet doorgaat?
kensha
Geplaatst: 10-02-10 10:12
Heyhey ik had gisternavond weer autorijles en ik had even een paniek aanval met de koppeling weer met het afslaan. Stom genoeg wilde mijn instructie mij niets meer uitleggen na 4 keer afslaan kreeg ik hem weer te pakken. Wel stom na meer dan 30 lessen toch weer af te slaan.
Vorige les hielp die mij wel maar toen kreeg ik meervoudig het afslaan nu die niet hielp was het maar even op 1 plek.
Waarom heb ik dit? Leg ik mijn hand nog teveel op mijn instructeur ofzo? Wat kan ik hier tegen aan doen?
Ik moet over een uurtje weg om te lessen.... Van 4 tot 6... pfff precies in de spits, en dan ook nog eens weer een late bus terug, dus om half 8 ben ik pas thuis
Prince_
Geplaatst: 10-02-10 13:45
Mijn rij examen ging niet door! Cheeky komt hij jou niet gewoon thuis ophalen?
Ik heb morgen les, van half 5 tot half 7 dus ook flink in de spits! Gelukkig word ik thuis opgehaald. En dat gaat sowieso wel door, sneeuw of geen sneeuw!
Hihi ja, ik les nu 2 keer in de week Hoop dat vol te kunnen houden, dan zou ik over 3 maanden m'n rijbewijs kunnen hebben! Overigens lessen we hier in de regio maar 1 uur per keer, in sommige regio's werken ze alleen met 2 uur per les. Misschien dat daar verschil ligt?
Wij werken met 1,5 uur vooral, en als het in de planning kan, mag je ook 2 uur als je dat wil. Hier is heel weinig sneeuw gevallen, Op de wegen is niets te zien Zal voor de zekerheid mn instructeur even sms'en.. Maar neem aan dat er in Hoorn niet zoveel meer gevallen is als hier
Ik les ook 2x in de week. Ben op 20 november begonnen en heb vandaag mn 16e les... En heb nu (dus in 15 lessen) 21 3/4 uur les gehad.