Hier ziet het er sprookjesachtig uit. En het sneeuwt weer, grote vlokken. Ik denk alleen niet dat het vriest, dus het zal vanmiddag als ik naar huis moet wel weer zo'n heerlijke plakkerige bende zijn. De grotere wegen zijn trouwens heel goed, dus dat valt weer mee.
Ik zit vlakbij jou mbkaatje! Ben benieuwd wanneer het hier weer begint, t'is nu nog droog.
Coby
Moderator Over Paarden
The one and only
Geplaatst: 30-12-09 11:41
Ben zonet te boodschappen geweest, de wegen zijn hier goed te doen. Het dooit gelukkig, dus deze sneeuw blijft naar verwachting niet heel erg lang liggen!
In Zwolle schijnt ook al 5 cm te liggen, hier gelukkig net een centimeter. Dat mag ook wel zo blijven, ik moet morgen mijn auto van de garage halen. Die heeft het opgegeven met dit weer
magic_lover
Geplaatst: 30-12-09 12:21
quintusgl schreef:
haha, degene die die afspraken maakt heeft wel een klein beetje geluisterd.............hier in het noorden nog weinig en nu in het westen wat meer
dat is waar, maar liever had ik gewoon gehad dat de afspraak van een vroeg voorjaar/zomer door ging
hier ook een laagje sneeuw, de grasprietjes komen er nog net bovenuit. De wegen zijn sinds vanochtend wel al goed vrij. tis hier tot nu toe nog droog. Af en toe een beetje ijzel, maar dat is bijna niks.
Veel sneeuw vanmorgen vroeg! Nu nog sneeuw, maar je ziet dat het een beetje smelt. Het wordt ook goed grijs buiten, hopelijk geen regen! Als ik ergens een hekel aan heb is het regen!
Vanacht was het best leuk, het sneeuwde echt heel hard. Als je wat teut uit de kroeg komt is het heel vermakelijk! Behalve als je 2 keer een sneeuwbal op je neus krijgt en een bloedneus volgt