Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pytje schreef:Ik neem aan dat straks iedereen met chipkaart moet gaan reizen en de papierentreinkaartjes o.a. verdwijnen. Maar als er dan iemand met je mee wilt reizen (en dus die 40% korting krijgt), hoe zou dat dan gaan? Of kan dat straks 'gewoon' niet meer?
rakkertjuuhh schreef:Nou twijfel ik weer of ik het nou goed heb gedaan..
Gister mijn bestelling gehaalt,deed mijn ov chipkaart erin,en stond er bestellingen ophalen,toen heb ik op knopje gedrukt,en was die laden ofzo..en toen stond er 2bestellingen en klik op oke enz..
en deed ik hem er later weer in stond er kaart herkend.
Maar hoe weet ik nu of ik een week er op heb gezet??? want dat gaf die niet aan.
Arielle_ schreef:Jongens, ik heb vandaag iets heel raars meegemaakt!
Ik heb afgelopen dinsdag m'n ov-chipkaart binnen gekregen. Ik heb hiervoor nog geen OV gehad, ben pas vanaf oktober 18.
Dit was een pas met pasfoto en alles erop, naar mijn weten dus een definitieve pas.
Nou kreeg ik vandaag met de post, mijn tijdelijke ov-chipkaart?
Dus die pas zonder pasfoto enzo. In de brief stond dat ik voorlopig deze moest gebruiken tot dat ik m'n definitieve had, etc.
Maar welke moet ik nou gebruiken dan, en is die eerste ook wel echt m'n definitieve?
Lein_ schreef:Heb zelf dus nog steeds die kaart niet..
Zit al 5 minuten te wachten op een medewerker aan de ov chip lijn...tikt lekker aan zo!!!!
Klasgenootje is hier en is vergeten uit te checken in de bus... Wat nu??
_Tara_ schreef:Waarom moet ik in 't weekend wel inchecken dan? Ik ga echt niet en een kaartje kopen en ook nog eens in en uitchecken
Weet niet waar je de informatie vandaan haalt, maar op http://www.studentenov-chipkaart.nl staat ook heel duidelijk dat je in de trein niet hoeft in en uit te checken.
milatje schreef:Nikki__ schreef:Even een vraagje, als jullie hem nu (de gene die hem al opgehaald hebben) langs het apparaat halen, wat komt er dan voor teks? Bij mij kwamen er heel veel cijfertjes bij inchekken en bij uitchekken kan ik me niet goed meer herrineren!
Goede reis!
Stud. week.
Jolliegirl schreef:hier zijn ze momenteel enorm streng!!
als iemand bijvoorbeeld met achternaam letter B begint, had ie 'm al moeten activeren..
iemand had het nog neiet gedaan...
die heeft dus een boete gekregen