Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pivanti schreef:Annette balen zeg!
Sander, gefeliciteerd! Wat een service, gelijk je rijbewijs!
Chann, mooi dat je je TTT hebt gehaald! Letten ze echt alleen op hoe je de bijzondere verrichtingen uitvoert of ook op kijkgedrag, bediening auto e.d.?
Kimbereij, balen zeg! alleen op dat ene foutje gezakt?

Pivanti schreef:Zoals Pasamba al zei wordt idd overal op gelet, het gaat verder precies als bij 'n echt examen, maar je krijgt gewoon je vrijstelling als je de bijzondere manoeuvres goed (genoeg) uitvoert.Chann, mooi dat je je TTT hebt gehaald! Letten ze echt alleen op hoe je de bijzondere verrichtingen uitvoert of ook op kijkgedrag, bediening auto e.d.?

Geeft een goed gevoel, al kan ik in februari pas op vanwege mijn Zuid-Afrika reis.
(maar dat heb ik er wel voor over
) 

Nu moet ik nog op tijd handelen, en niet haperen omdat ik nadenk etc
maar misschien veranderd het nog wel, duurt nog een week 

magic_lover schreef:gefeliciteerd voor alle geslaagden!
Ik mag morgen om half 11 weer rondje rijden, hopenlijk gaat het wat beter dan afgelopen keer, toen was ik er even niet helemaal goed bij met mijn hoofd geloof ik
En dan nog een weekje... dan moet ik er ook aan geloven
Alleen de weersvoorspelling wordt ik écht niet blij van.... voorspelt steeds meer sneeuw t/m volg. woensdag ...
lnda_ schreef:hou er rekening mee dat het dan afgelast kan worden ivm met gladheid etc.
Als het afgelast word krijg je van het CBR een nieuwe datum om af te rijden.
uiteraard hoef je niet nog een keer te betalen natuurlijk
les nu toch ook terwijl het vriest (en dadelijk sneeuwt)
De vorige keer was ik gezakt met 1 foutje te veel dus ik hoop écht dat het dit keer goed gaat.