Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en de stoptrein naar Nwk was een zielig Mat 64je Plan V. En de intercity naar Utrecht was 10 bakken VIRM
Mat64 hebben we altijd op de lijn Rtd - Uitgeest, maar nooit zo'n kleintje omdat dat altijd heel dramatisch is voor de passagiers
(vooral voor kleine mensen zoals ik). Virm mogen ze best op het traject laten rijden qua intercity. Helemaal geen bezwaar op
Al kan je dan alleen zo zitten dat je tegenover 2 andere stoelen zit, waardoor ik nooit mn benen kwijt kan als er iemand tegenover me zit
, dan zit ik weer liever zoals je in de koplopers hebt met stoelen die achter elkaar staan.
ik was 1 min te laat dus ik dacht he oliebol trein gemist, naja fiets rustig wegzetten en naar perron lopen, inmiddels 2 min te laat. Komt mn trein aanrijden
ik was zo blij
zat al helemaal te bedenken van als er een stoptrein is ga ik richting gouda en dan hopen dat er snel een IC komt naar utrecht maar gelukkig hoefde dat allemaal niet. Maar dan was ik ook sowieso te laat gekomen op school.
)
Ik heb zelf nog geen ov dus weet niet precies hoe het zit maar.. Als je wel een ov kaart hebt maar nog geen ov chipkaart kun je dan wel gratis reizen of is dat echt niet mogelijk?