Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
raket schreef:Werte in een verpleeghuis en een bewoonster (ook een beetje klant toch), die had zo'n echt oma knot...
Elke dag was het een probleem, want wij als zustertjes konden dat niet, waren allemaal te jong etc etc. Dus ze ging wekelijks naar de kapper. Kapper was alleen ziek en haar haar was1 janboel....
Ik gebluft dat ik erg goed kan vlechten en ook knotten maken, omdat ik een paard heb...![]()
![]()
Had nog nooit zo'n knot gemaakt, maar bleek niet zo moeilijk te zijn gelukkig. Ze vond mij ook beter dan de kapster...
Ze bleef wel ELKE zuster vragen of ze een paard hadden...
Tijdens het vlechten had ze prachtige verhalen..
Dat ze sjans had tijdens de bingo van een leuke vent, maar dat de buurvrouw haar leeftijd had verraden. (94 ofzo)![]()
![]()
raket schreef:Werte in een verpleeghuis en een bewoonster (ook een beetje klant toch), die had zo'n echt oma knot...
Elke dag was het een probleem, want wij als zustertjes konden dat niet, waren allemaal te jong etc etc. Dus ze ging wekelijks naar de kapper. Kapper was alleen ziek en haar haar was1 janboel....
Ik gebluft dat ik erg goed kan vlechten en ook knotten maken, omdat ik een paard heb...![]()
![]()
Had nog nooit zo'n knot gemaakt, maar bleek niet zo moeilijk te zijn gelukkig. Ze vond mij ook beter dan de kapster...
Ze bleef wel ELKE zuster vragen of ze een paard hadden...
Tijdens het vlechten had ze prachtige verhalen..
Dat ze sjans had tijdens de bingo van een leuke vent, maar dat de buurvrouw haar leeftijd had verraden. (94 ofzo)![]()
![]()
BSensation schreef:Werk ook bij een supermarkt waar we bij de servicebalie ook een 'snelkassa' hebben voor mensen met mandjes voor als het echt heel druk is. Nadeel is dus dat ik aan twee verschillende kanten mensen moet helpen. De mensen met de boodschappen en de mensen met sigaretten/vragen/klachten. Hoe vaak ik wel niet shagerijnige mensen aan de beide kanten heb staan omdat het te lang duurt; hij/zij er langer stond als degene die ik voor hem/haar aan het helpen was etc...
haleyjames schreef:ik werk ook pas bij de appie
zat achter de kassa waar je fruit en groente moest wegen
vrouw kwam met gember.. ik heb het nog nooit gegeten dus vraag
wat is dat (anders heb ik de code niet)
moet je toch es aan je moeder vrage zei ze
toevallig is me moeder doodziek en had er gelijk de eerste dag van me werk al over de kassa heen wille sleure maar me gelukkig heel professioneel gedragen
woofie schreef:haleyjames schreef:ik werk ook pas bij de appie
toevallig is me moeder doodziek en had er gelijk de eerste dag van me werk al over de kassa heen wille sleure maar me gelukkig heel professioneel gedragen
Wel even bedenken dat die klant jou noch je moeder kent meid!!
Bovendien getuigd "iemand over de kassa heen wille sleure" nou niet bepaald van klantvriendelijk gedrag......
zap schreef:BSensation schreef:Werk ook bij een supermarkt waar we bij de servicebalie ook een 'snelkassa' hebben voor mensen met mandjes voor als het echt heel druk is. Nadeel is dus dat ik aan twee verschillende kanten mensen moet helpen. De mensen met de boodschappen en de mensen met sigaretten/vragen/klachten. Hoe vaak ik wel niet shagerijnige mensen aan de beide kanten heb staan omdat het te lang duurt; hij/zij er langer stond als degene die ik voor hem/haar aan het helpen was etc...
Dat heb ik idd ook. Heel vervelend.
En ook heel veel mensen die zelf wel bepalen dat het druk is of niet. Wij kunnen de kassa afsluiten voor klanten, zodat het alleen een servicebalie is. Echter duwen de mensen gewoon door. Als je de mensen dan aankijkt is het:
-Ja ik mocht het gister ook
-Het hekje stond open hoor (tuurlijk)
-het is zooo druk (kassa 1 is helemaal leeg)
-ja ik heb maar 1 dingetje (andere klanten ook)
-ik heb haast
woofie schreef:haleyjames schreef:ik werk ook pas bij de appie
Wel even bedenken dat die klant jou noch je moeder kent meid!!
Bovendien getuigd "iemand over de kassa heen wille sleure" nou niet bepaald van klantvriendelijk gedrag......