Pandora. Wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 21:23

Ik kon verder geen actief topic meer vinden. Maar zijn er hier nog dames die Pandora armbanden hebben of bedels sparen?

xNathaliee

Re: Pandora. Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 21:25

Ik heb nog een aantal charms te koop, voor info pb!
Ik heb namelijk besloten over te gaan op de essence lijn dus vandaar dat ik de charms voor de gewone armband verkoop. Ik heb 3 jaar bij Pandora gewerkt dus ze zijn allemaal echt.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 21:45

xNathaliee schreef:
Ik heb namelijk besloten over te gaan op de essence lijn dus vandaar dat ik de charms voor de gewone armband verkoop. Ik heb 3 jaar bij Pandora gewerkt dus ze zijn allemaal echt.

Oh dat lijkt me echt zo leuk. Zit elke keer online te zoeken naar de nieuwe collectie's :')
Essence heeft ook erg mooie charms! Mijn moeder spaart ze :)

Lisamartine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 22:27

Angelaa2 schreef:
Ik kon verder geen actief topic meer vinden. Maar zijn er hier nog dames die Pandora armbanden hebben of bedels sparen?

Jaaaa ikke!

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 23:25

Lisamartine schreef:
Angelaa2 schreef:

Jaaaa ikke!

Eind mei komt de nieuwe zomer collectie weer uit :)) . Vind er dit keer wel erg veel bling bling bij zitten moet ik eerlijk bekennen..

Lisamartine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 23:52

Ik vond de lente collectie ook leuker die witte geëmailleerde bloemetjes <3
Zal wel even kijken of ik mijn collectie op de foto kan zetten trouwens :)

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 09:37

Mijn collectie is al te erg haha :')

Heb van de week Eeyore besteld uit australie en wil eigenlijk ook nog de Ariel shell bestellen en nog een murano :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 19:41

Ik meld me ook. Ook helemaal fan van pandora. Ik heb zelfs mijn moeder ermee aangestoken. Helaas is pandora hier in de buurt bijna nergens meer te krijgen. Tot n jaar geleden kon je ze hier in het dorp bij 2 juweliers nog krijgen. Inmiddels moet ik een half uur in de auto zitten voordat ik de dichtsbijzijnde juwelier met pandora kan bereiken.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 22:52

_lauraaa_ schreef:
Ik meld me ook. Ook helemaal fan van pandora. Ik heb zelfs mijn moeder ermee aangestoken. Helaas is pandora hier in de buurt bijna nergens meer te krijgen. Tot n jaar geleden kon je ze hier in het dorp bij 2 juweliers nog krijgen. Inmiddels moet ik een half uur in de auto zitten voordat ik de dichtsbijzijnde juwelier met pandora kan bereiken.

Oh wat vervelend! Wij moeten ook wel 20 minuten rijden maar wij wonen ook wel in n gat :)) En we rijden naar Amstelveen voor de nieuwe collectie := Mn moeder is mede verslaafd (dan de essence)

Foto van Eeyore. Heb er 1 besteld uit Australie <3
(Foto is van google)
Afbeelding

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 11:19

xNathaliee schreef:

Het gaat trouwens om bicolor charms en een murano met goud.

Lisamartine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 12:15

Dit is mijn armband nu :)
Afbeelding

Tarenko

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 20:46

Hoi, ik schop dit topic even omhoog. Ik wil graag ook Pandora gaan sparen. Ik zag de zilveren bangle armband, die lijkt me wel heel mooi. Alleen ik twijfel over de maat, mijn pols strak gemeten is 15 cm. Er staat dat als je 15-16 cm omtrek heb, je de 17 cm armband nodig heb. Maar in de maatadvies staat dat je beter de 19 cm dan kan nemen, omdat er nog bedels bijkomen. Wat is jullie ervaring? Kan ik beter de 17 of 19 cm nemen?

En iets anders, zijn er nog steeds veel Pandora verzamelaars? Ik ben wel benieuwd, alvast bedankt!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 21:21

Je kan inderdaad beter een wat grotere nemen. Ik weet niet precies hoe lang die van mij is, maar nu is hij helemaal vol en er is ongeveer nog een halve centimeter ruimte over. Ik zou dus inderdaad wel twee centimeter langer nemen dan de omtrek van je pols is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 21:32

Ik meld me hier ook even! Ik spaar ook al een tijdje en heb hem bijna vol. Zelfs mijn moeder is nu helemaal fan van pandora. Ik heb zelf een iets grotere armband. Mij hebben ze toen niet echt advies gegeven maar ik zat ook met het idee dat er inderdaad nog bedels bijkomen. Nu die bijna vol is zit die veel beter.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 21:35

1 tip, ga op je eigen gevoel af. De eerste keer hebben ze mij een te grote armband aangesmeerd.. Dat is ook echt niet fijn.

Daarnaast heb ik nu een trollbeads armband + slot met Pandora bedels. Veel fijner om te dragen vind ik :D

Tarenko

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 21:44

Ja, ik twijfel heel erg want er staat bij dat hij ook nog 1cm uitrekt. Lastig...

Tarenko

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 22:14

Hoe sparen jullie bedels? Kopen jullie voor jezelf? Of alleen met feestdagen en verjaardagen? Ik denk dat ik met feestdagen en verjaardagen nieuwe bedels ga vragen. Want ik weet nooit iets te vragen, en ik krijg veel liever cadeautjes.

En hebben jullie echt alleen pandora? Of ook andere merken bedels ertussen? Ik wil wel alleen Pandora. Ik heb het gevoel dat ik nu heel verwend klink. Maar zo bedoel ik het niet. Ik heb dat altijd met dingen die ik spaar, dan wil ik het "echte" merk.

Ik vind de Eeyore ook heel schattig <3 En is er iemand bekend met bedels via Ebay bestellen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 22:17

Ik vraag ze altijd met gelegenheden zoals inderdaad kerst, verjaardag of zoals eind dit schooljaar dat ik zo hard heb gewerkt en op het nippertje toch over kon. Ik geloof dat ik er 3 zelf gekocht had waaronder 1 veiligheidskettinkje

Ik heb trouwens ook alleen maar echte bedels.

Tarenko

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 22:57

_lauraaa_ schreef:
Ik vraag ze altijd met gelegenheden zoals inderdaad kerst, verjaardag of zoals eind dit schooljaar dat ik zo hard heb gewerkt en op het nippertje toch over kon. Ik geloof dat ik er 3 zelf gekocht had waaronder 1 veiligheidskettinkje

Ik heb trouwens ook alleen maar echte bedels.

Top, dat je toch over ging!

Ik denk dat je de bedels, zeg maar ook meer "waardeert" als je ze met speciale gelegenheden krijgt :)

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 23:12

Tarenko schreef:
Hoe sparen jullie bedels? Kopen jullie voor jezelf? Of alleen met feestdagen en verjaardagen? Ik denk dat ik met feestdagen en verjaardagen nieuwe bedels ga vragen. Want ik weet nooit iets te vragen, en ik krijg veel liever cadeautjes.

En hebben jullie echt alleen pandora? Of ook andere merken bedels ertussen? Ik wil wel alleen Pandora. Ik heb het gevoel dat ik nu heel verwend klink. Maar zo bedoel ik het niet. Ik heb dat altijd met dingen die ik spaar, dan wil ik het "echte" merk.

Ik vind de Eeyore ook heel schattig <3 En is er iemand bekend met bedels via Ebay bestellen?

Ja Eeyore is zo cute <3 Heb hem besteld via ebay (nouja mn moeder)

Ik ga meestal naar de winkel als de collectie uit is :o En vraag inderdaad voor mijn verjaardag en andere gelegenheden pandora's. Heb inmiddels al een flinke collectie dus ik koop niet zo veel meer. Wel binnenkort even naar Amstelveen om de collectie te bekijken met moeders, die gaat voor de Essence :)) En ik wil ook alleen maar echte pandora's. Koop ze eigenlijk altijd in de winkel. Heb er wel een paar 2e hands gekocht omdat die niet meer te krijgen waren of als het veel geld scheelde.

Ik zou echt niet een té grote maat nemen. Ze rekken nog wel iets uit en ik heb een hekel aan te grote armbanden. Hij zit in het begin wel losser natuurlijk, maar na het dragen wordt hij ook wijder. Dan komt er wat meer ruimte tussen.

Edit; https://morapandora.wordpress.com/2015/ ... -pictures/ de nieuwe collectie is zo gaaf, vooral die sneeuwvlok als hanger en oorbellen <3

Daarnaast vind ik het leuk om ze te krijgen maar koop ze ook net zo lief zelf. Moet mezelf af en toe verwennen :D

Tarenko

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 06:13

Kun je via Ebay gewoon veilig bestellen? Ik heb er nog nooit besteld. Ik zou ook echt niet weten hoe die site werkt. Ik ga denk ik ook de Eeyore kopen.

En ik denk dat ik voor de 17 cm armband ga. Ik heb sowieso een hekel aan te grote armbanden. En als hij nog 1 cm uitrekt, komt hij alsnog op 18 cm uit.

Van de nieuwe collectie vind ik, de charm met strikken heel leuk <3 Vooral die met roze strikken.

Hihi, jezelf verwennen moet ook zo nu en dan :D

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 08:13

Tarenko schreef:
Kun je via Ebay gewoon veilig bestellen? Ik heb er nog nooit besteld. Ik zou ook echt niet weten hoe die site werkt. Ik ga denk ik ook de Eeyore kopen.

En ik denk dat ik voor de 17 cm armband ga. Ik heb sowieso een hekel aan te grote armbanden. En als hij nog 1 cm uitrekt, komt hij alsnog op 18 cm uit.

Van de nieuwe collectie vind ik, de charm met strikken heel leuk <3 Vooral die met roze strikken.

Hihi, jezelf verwennen moet ook zo nu en dan :D

Ja, natuurlijk zit er wel een risico aan. Het kan natuurlijk dat het niet aan komt. Hier is alles gelukkig aangekomen. Mijn moeder die regelt dat altijd. Die heeft al een paar keer een aantal bedels besteld voor een leuke prijs :) Ze koopt wel alleen bij mensen die een goed cijfer/review (hoe noem je dat op ebay) hebben gekregen en als het voor een leuke prijs is (vaak ook gratis verzending) Let wel op dat ze naar Europa verzenden en wat het kost.
En volgens mij moet je met paypall/creditcard betalen.. Het kan wel maar het blijft goed opletten.

Eeyore is van de disney collectie en is hier niet te verkrijgen helaas, dus dan moet je hem wel bestellen of kijken of ze hem via marktplaats verkopen (let goed op het keurmerk en de stempel!)

Dat cadeautje met strikjes is ook erg leuk ja! Ze hebben een een spacer met sterretjes, die is ook zo leuk!

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 09:03

Afbeelding

Mijn roze armband (een stukje dan)

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 10:44

Zijn er hier ook mensen die meerdere armbanden hebben? Mijn armband is inmiddels vol maar eigenlijk wil ik er een tweede bij :') of hebben jullie meerdere bedels die je dan afwisseld?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 10:49

Ik heb er 2... maar heel eerlijk draag ik ze echt te weinig.... :=
Heb er zelf 1 aangeschaft zo'n uhm jaar of 8 geleden??? En toen mijn tante overleed heeft ze aan alle nichtjes 1 armband gegeven. Mijne zijn allebei overigens niet vol.