Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xNathaliee schreef:Ik heb nog een aantal charms te koop, voor info pb!
Ik heb namelijk besloten over te gaan op de essence lijn dus vandaar dat ik de charms voor de gewone armband verkoop. Ik heb 3 jaar bij Pandora gewerkt dus ze zijn allemaal echt.
_lauraaa_ schreef:Ik meld me ook. Ook helemaal fan van pandora. Ik heb zelfs mijn moeder ermee aangestoken. Helaas is pandora hier in de buurt bijna nergens meer te krijgen. Tot n jaar geleden kon je ze hier in het dorp bij 2 juweliers nog krijgen. Inmiddels moet ik een half uur in de auto zitten voordat ik de dichtsbijzijnde juwelier met pandora kan bereiken.
xNathaliee schreef:Ik heb nog een aantal charms te koop, voor info pb!
Ik heb namelijk besloten over te gaan op de essence lijn dus vandaar dat ik de charms voor de gewone armband verkoop. Ik heb 3 jaar bij Pandora gewerkt dus ze zijn allemaal echt.
_lauraaa_ schreef:Ik vraag ze altijd met gelegenheden zoals inderdaad kerst, verjaardag of zoals eind dit schooljaar dat ik zo hard heb gewerkt en op het nippertje toch over kon. Ik geloof dat ik er 3 zelf gekocht had waaronder 1 veiligheidskettinkje
Ik heb trouwens ook alleen maar echte bedels.
Tarenko schreef:Hoe sparen jullie bedels? Kopen jullie voor jezelf? Of alleen met feestdagen en verjaardagen? Ik denk dat ik met feestdagen en verjaardagen nieuwe bedels ga vragen. Want ik weet nooit iets te vragen, en ik krijg veel liever cadeautjes.
En hebben jullie echt alleen pandora? Of ook andere merken bedels ertussen? Ik wil wel alleen Pandora. Ik heb het gevoel dat ik nu heel verwend klink. Maar zo bedoel ik het niet. Ik heb dat altijd met dingen die ik spaar, dan wil ik het "echte" merk.
Ik vind de Eeyore ook heel schattigEn is er iemand bekend met bedels via Ebay bestellen?
Tarenko schreef:Kun je via Ebay gewoon veilig bestellen? Ik heb er nog nooit besteld. Ik zou ook echt niet weten hoe die site werkt. Ik ga denk ik ook de Eeyore kopen.
En ik denk dat ik voor de 17 cm armband ga. Ik heb sowieso een hekel aan te grote armbanden. En als hij nog 1 cm uitrekt, komt hij alsnog op 18 cm uit.
Van de nieuwe collectie vind ik, de charm met strikken heel leukVooral die met roze strikken.
Hihi, jezelf verwennen moet ook zo nu en dan