Meer mensen die stijldansen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loez1986

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 11:40

Ik dans ook...
In Rosmalen bij danscentrum Rosmalen.

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 12:21

Leuk Loes, da's niet zo ver bij ons uit de buurt! Hoe lang dans je al?

Loez1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 17:32

Ik dans nu inmiddels 1 jaar met mijn nieuwe danspartner en we willen in januari aan de BRADO wedstrijden gaan mee doen.. In totaal dans ik nu 2,5 jaar..
Waar dans jij

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:30

Wat leuk! Ik dans zelf niet meer maar ben tegenwoordig trouwe supporter van mijn zoon Sem. Hij en zijn danspartner hebben latin les in waalwijk, ballroomles in hilversum en trainen 2x per week in hilversum.

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 08:53

Helemaal vergeten te vergeten, kids zijn gepromoveerd naar de open klasse/national amateurs. Nu dus volle bak trainen (al deden ze dat al hoor).

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 10:10

Goed hoor, gefeliciteerd!

Wij moeten nog 4 puntjes in de Brado/NADB :):)

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 11:36

Spannend Bernette, voor je het weet is het zover, leuk!!

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 17:46

Wat goed van Sem en zijn danspartner!

Ik heb zondag onze tweede wedstrijd gedanst. Van de 23 paren zijn we vierde geworden. Twee promotiepunten erbij. Dik tevreden :D De halve finale en de finale dansten alleen niet meer lekker. Op een of andere manier heel verkrampt ofzo. Daarna ook nog gewerkt, dus heb nu echt spierpijn.. Brr.

Wie gaan er volgende week meedoen in Oldenzaal? :)

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 17:58

Oldenzaal slaan wij over, net iets te ver en net iets te veel wedstrijden dan ;)
Al zou het wel leuk geweest zijn daar nog een puntje te halen... In Venray (Brado) zou de druk er dan wat af zijn en kunnen we gewoon relaxt dansen om te promoveren....
Maar helaas, we hadden anders besloten en gaan nu dus hard werken voor Venray en hopen dan toch de laatste puntjes te kunnen pakken voor promotie naar de Amateurs!
Latin ginf afgelopen zondag helaas minder. Wel goed gedanst maar niet super. 5e geworden, beetje balen. Vooral als je de filmpjes terug ziet, in mijn ogen toch niet geheel terecht, maar ja, volgende keer beter ;)

Welke klasse dans je Leonie? Proficiat met het resultaat, super!

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 18:07

Dat zou wel heel leuk zijn om te promoveren in Venray :)

Wij zijn net begonnen. Dus dansen we Debutanten 4.

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 11:08

Proficiat Leonie en Bernette!
Wij hebben een hilarische middag gehad zondag bij de NVAD in Hilversum.
Sem en Liora starten daar voor het eerst in de open klasse en wat denk je, worden ze na de 1e ronde direct doorgeplaatst naar de hoofdklasse....maar dan moet je dus ook paso doble dansen en die hadden ze nog niet.Als ze hem niet zouden dansen zouden ze gediskwalificeerd worden. Sem had ooit op de clubles wel eens een paar passen gedanst, maar L.iora nog nooit. Ze zijn super geholpen door een al bevestigd hoofdklassepaar die ze snel een ieniemienieprogrammaatje in elkaar hebben laten knutselen. Helemaal blauw gegaan bij de laatste highlight, ze vonden het sowieso een grote grap dat ze door hun doorplaatsing herkansing hoofdklasse moesten dansen dus je kan je wel voorstellen wat een plezier wij gehad hebben daar.
In de open klasse dansten 8 paren en daarvan werden er na de 1e ronde direct 3 doorgeplaatst naar de hoofdklasse.
Hilarisch grappig was echt het juiste woord XD

Oldenzaal komen ze niet, wsl eerste wedstrijd weer 12 januari WDC in Nieuwegein i.v.m. vakantie enzo.

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 12:49

Super goed van ze!
En zomaar paso dansen, knap hoor! Kan me wel voorstellen dat t lachen was :P
Hoeveel klasses heeft de NVAD eigenlijk? En moeten ze nu in de NVAD altijd hoofdklasse starten? Is NVAD hoofdklasse gelijk aan NADB hoofdklasse? Of moeten ze bij de NADB dan wel C-klasse starten?
Ik vind t allemaal maar vaag die verschillende bonden en klasses :=

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 13:19

Ja echt helemaal dubbel gelegen van het lachen. NVAD heeft voor amateurs alleen open klasse en hoofdklasse. We gaan zaterdag even overleggen hoe of wat :).

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 14:04

In één wedstrijd een hele klasse doorgeplaatst?!
Lekker bezig :D Wel ontzettend knap van ze!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 16:55

Ik mag zaterdag mijn dansschoenen weer uit de kast halen :D
We hebben een kerstgala op mn oude dansschool !!!

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 17:29

Gezellig!

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 08:51

Hoe gaat het hier met alle dansers? De kids hebben gisteren hun eerste WDC wedstrijd gedanst. National Amateurs gestart en uiteindelijk 6e geworden in de B-poule (er waren 4 poules, D, C, B en A). Een super resultaat dus!
Bernette veel succes op het DENS gala!

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 12:27

Wat een super resultaat Eva!

Wij zijn de Brado in Venray gepromoveerd naar de Amateurs D-klasse :D
Komende zondag hopelijk onze eerste wedstrijd, maar vriendlief heeft nogal last van zijn heup. Hopen dat het wil herstellen!

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 13:01

Thanks, ben ook echt heel trots op ze. Oh jee, dat wordt masseren en hopelijk is hij zondag in topconditie!

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 17:24

Wat goed allemaal! Hopelijk knapt je vriend op voor zondag.

Bij ons gaat alles ook goed. We hebben nu 3 wedstrijden gedanst in de debutanten 4. Alle keren gelijk doorgeplaatst en elke keer een paar punten meegepakt. Nog 3 punten, dan mogen we door naar debutanten 3 :)

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 18:50

Dat gaat super Leonie!

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 12:58

Hallo!

Hoe is het hier met iedereen?

Inmiddels heb ik mijn eerste wedstrijden D-klasse amateurs gedanst. We zijn nog een beetje nerveus steeds, waardoor het dansen niet zo gaat als dat het zou kunnen. Elke keer net naast de halve finale (op 1 plaats ;) ).
Wij hebben er voor gekozen om in latin niet meteen mee te promoveren, we moeten nu nog 8 puntjes. Hopelijk lukt het ons om op het NK debutanten de finale te behalen. Nu dus hard aan het trainen voor het NK :D

Eva, hoe is het nu met Sem? Herstelt zijn blessure weer een beetje?

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 13:17

ik heb me ook weer opgegeven met mijn vriend. Heb 2x eerder mn brons gedanst... maar tja.. vriendlief niet, dus nu weer mn brons... heb wel aangegeven dat ik nu wel wat verder zou willen. Deze pasjes ken ik nu wel :)

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 13:47

Hallo! :D
Ik heb af en toe een foto voorbij zien komen Bernette. Je jurk staat je echt GEWELDIG!
Sem mag gelukkig weer dansen dus het trainen is weer opgepakt en de eerste wedstrijd NDO staat gepland voor 9 maart (daarna op 6 april de Brado in Waalwijk, zijn jullie daar ook Bernette? Zou heel leuk zijn).
Afgelopen NDO in Nieuwegein liep niet zo fijn, naast dat het vreselijk slecht georganiseerd was, kreeg Sem tijdens een ronde 3 enorme klappen tegen zijn hoofd van een volwassen kerel. Eentje kan nog, hij kan hem niet hebben gezien, maar om dan gelijk er maar 2 bij te doen... heel erg sneu. Dat resulteerde dus in heel voorzichtig verder dansen en dat was in de resultaten terug te zien. Ze waren na de eerste ronde wel ingedeeld in de A-poule en na de eerste ronde stonden ze volgens de crossenlijst op een gedeelde 3e plek. Helaas is het daar dus bij gebleven want van de volgende ronde werd niet veel meer gebakken en we gingen best met een vervelend gevoel naar huis.
Wat leuk Damber, nu maar hopen inderdaad dat je vriend het leuk vindt en een uitdaging ziet in verder komen :D

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 15:46

Dankjewel, ik ben er ook suuuuper blij mee :D
Was in eerste instantie bang dat ie zou voelen als de jurk van Wies, maar het is toch echt MIJN jurk, zo voelt ie echt.

Wat jammer dat het zo gelopen is! Nooit fijn om een klap tegen je hoofd te krijgen, laat staan 3!

Wij zijn er waarschijnlijk in Waalwijk ook. Hopelijk dan ook open klasse latin, maar dat is nog even afwachten, pas na het NK gaan we dat weten ;)

Leuk Damber, hopelijk vindt je vriend het ook leuk en kun je verder gaan! :D