[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 16:34

DyonS schreef:
Heeft er iemand tips voor mij?? Ik ben nu al bezig met de cadeautjes voor Sinterklaas :+ . Ik moet cadeautjes voor mijn 23-jarige zus zien te vinden, maarja das nog niet zo heel makkelijk. Ze is een koeienfan, dus het liefst geef ik haar iets wat met koeien te maken heeft (we wonen op een boerderij, ze melkt vaak). Mijn budget is 20,- euro. Als iemand iets leuks weet, dan hoor ik het graag :D

Vind ze Wiebe vd Zee misschien leuk? Schilderijtje ofzo? Of anders een leuke koeienkalender, koeiensloffen, koeiendekbed, oid?

Tesseke: ik heb een kettinkje gekregen voor m'n propedeuse, is dat iets?

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 18:25

Tesseke: ik heb een kettinkje gekregen voor m'n propedeuse, is dat iets?[/quote]

men ma stelde zelf voor van een zilveren juweel ofzo, maar heb ondertussen boven een hele verzameling liggen en ik doe bijna altijd hetzelfde aan :o

edit: ik denk dat ik toch voor de kookpotten ga, die heb je later zowiezo nodig :-)

samiratjj

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 19:02

vraagje hoe duur is de gemiddelde slipcursus?

DyonS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 19:20

imd schreef:
DyonS schreef:
Heeft er iemand tips voor mij?? Ik ben nu al bezig met de cadeautjes voor Sinterklaas :+ . Ik moet cadeautjes voor mijn 23-jarige zus zien te vinden, maarja das nog niet zo heel makkelijk. Ze is een koeienfan, dus het liefst geef ik haar iets wat met koeien te maken heeft (we wonen op een boerderij, ze melkt vaak). Mijn budget is 20,- euro. Als iemand iets leuks weet, dan hoor ik het graag :D

Vind ze Wiebe vd Zee misschien leuk? Schilderijtje ofzo? Of anders een leuke koeienkalender, koeiensloffen, koeiendekbed, oid?

Tesseke: ik heb een kettinkje gekregen voor m'n propedeuse, is dat iets?

Dat zou idd kunnen, maar zit nog steeds erg te twijfelen. Koeiendekbed zit je gelijk al aan 20 euro (denk ik), dus dan kun je verder niks meer. Misschien moet ik maar gewoon een leuke ketting of armband ofzo kopen ;)

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 19:37

kimmetje01 schreef:
Douce, waar houdt je vriend van en wat is zijn leeftijd?

Hij houdt van zijn scooter en wordt 17.. Nogal lastig.

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:04

Ik ben op zoek naar een leuk, grappig cadeautje voor een vriendin die 6 weken naar australie gaat. Budget tot ongeveer 50 euro. Iemand een leuk ideetje?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:08

Een mooi boekje waar ze haar verhalen in kan opschrijven? Een overlevingspakketje ofzo? Het moet natuurlijk wel iets zijn wat makkelijk mee te nemen is...

Caiitliin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:12

Ik zoek een cadeautje voor mijn vriend!
Hij wordt 20 jaar, heeft een alfa romeo 155, houd van skiën en auto's :P
Wat ik al heb gegeven: Skiatlas, ventieldopjes voor de alfa, luchtjes, dagje naar auto moto italia.

kan iemand mij uit de brand helpen want hij is zaterdag al jarig :P

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:15

Ja overlevingspakket was ook mijn idee, maar laat je nou net echt NIKS mogen invoeren in australie ;) Ivm rare ziektes, beestjes etc.
T moet inderdaad niet al te groot zijn en mag best grappig zijn, we houden wel van een lolletje hihi. Ze gaat overigens samen met haar vriend.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 23:35

Iemand een leuk idee voor me moeder? Ze word 45. Ivm een evenwichtsstroornis komt ze niet veel buiten, uitjes enzo valen af, net als films of andere bewegende dingen.

Boeken heeft ze al genoeg. Ze vraag sloffen, maar dat is zo saaaai.

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 23:41

samiratjj schreef:
vraagje hoe duur is de gemiddelde slipcursus?

Kijk eens op vakantieveilingen.nl! Daar bieden ze ook slipcursussen aan, waar je dus op kunt bieden. Laatst was er eentje weggegaan voor 70 euro zag ik, maar als je slim speelt (denk midden in de nacht :P ) kan het ook veel minder zijn! :)

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 23:43

WillemYntJee schreef:
Ik ben op zoek naar een leuk, grappig cadeautje voor een vriendin die 6 weken naar australie gaat. Budget tot ongeveer 50 euro. Iemand een leuk ideetje?

Iets persoonlijks vind ik persoonlijk ( ;) ) het leukst om te geven. Dus een leuke foto-collage, een boekje met herinneringen van jullie samen etc... Natuurlijk heel cliché en weet niet of je er iets aan hebt, aangezien je best een aardig budget hebt.

Caiitliin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 09:37

wie heeft hier allemaal wel eens een slipcursus besteld? hoe beviel dat? :)

kimmetje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 09:40

Ik heb zelf een slipcursus gedaan in Rosmalen en vond het super.
Was buiten en het sneeuwde nog volop, dus was een ultieme slipcursus :j

Caiitliin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 09:42

ow gaaf! hoe lang duurde die en vond je dat lang genoeg? want tussen 2 uur en drie uur zit echt een heel groot verschil, het dubbele qua prijs!

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 10:11

Mowoah schreef:
WillemYntJee schreef:

Iets persoonlijks vind ik persoonlijk ( ;) ) het leukst om te geven. Dus een leuke foto-collage, een boekje met herinneringen van jullie samen etc... Natuurlijk heel cliché en weet niet of je er iets aan hebt, aangezien je best een aardig budget hebt.

Heel eerlijk gezegd is dat een beetje te 'zoetsappig', ze gaat maar 6 weken weg dus t is meer voor de lol om haar gewoon wat leuks mee te geven. K ben op zoek naar iets waar ze zeg maar keihard van in lachen gaat uitbarsten (maar ze mag t pas daar open maken :P ).

samiratjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 18:14

ik denk dat ik ook voor een slipcursus ga voor mijn vriend, maar vind het toch nog best lastig zoeken, maar gelukkig heb ik nog een maand :D

kimmetje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 15:00

Caiitliin schreef:
ow gaaf! hoe lang duurde die en vond je dat lang genoeg? want tussen 2 uur en drie uur zit echt een heel groot verschil, het dubbele qua prijs!

Het was eerst theorie, maar die heb ik wegens een hele grote file gemist. Daarna zo'n uurtje, anderhalf uur buiten de cursus.
Ik vond het echt heel leuk, maar het hangt net van het programma af!

Mijn zus en zwager hadden het mij gegeven voor kerst en mijn verjaardag. Ze hadden het gevonden via iBood.nl , daar hebben ze elke dag een nieuwe aanbieding en soms komen ze weleens terug..
Toen hadden ze er €50,- voor betaald

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 15:23

Ik heb ook een slipcursus voor mijn vriend 'gekocht', hij is komende week jarig. (gelukkig kijkt ie nooit op bokt)

Ik heb het via kadopagina.nl besteld, ik vind dat wel een hele fijne site. Staan verschillende slipcursussen op, ik heb er eentje van 55 euro, maar ze beginnen daar geloof ik vanaf 40 euro.

Ik wil mijn vriend behalve die waardebon voor een slipcursus nog wat kleine cadeautjes geven, die ik dan in een mandje kan stoppen, zodat hij een soort kadopakket krijgt. Hebben jullie nog leuke ideeën om in zo'n mand te doen??

kimmetje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 16:29

Wat dacht je van leuke foto's samen?
Liever kaart met een zelfgeschreven gedicht?
Een knuffelbeertje, parfum oid?

Gewoon leuke schattige dingetjes wat niet veel geld hoeft te kosten :D

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 17:05

Trouwens, voor mensen die een leuk cadeautje zoeken voor oma/mama/tante/nicht/etc. in het noorden, misschien is dit wat? http://www.creaatjes.nl

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 17:16

pff moet voor vanavond een kadootje van 5euro voor suprises verzint hebben, wie weet wat? :o

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 17:25

verzonnen ;)

Iets leuks van action? Laatst hadden ze wel lekkere luchtjes voor heeeel weinig. Fotolijstje? Iets voor je hobby?

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 17:26

ja ik dacht ook al aan zoiets, misschien goedkope sierraden of een sjaal ofso.... mr vind zoiets altijd zo moeilijk :')

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 17:32

Sjaal is ook leuk idd. H&M heeft wel leuke & goedkope