Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NehnaDagmar schreef:Die in de Z bijvoorbeeld, Z is leuk om naar te kijken
TequilaRos schreef:Ik had je vraag wel gelezen Nynke, maar de jury's staan nog niet voor 100% vast. Dus vandaar ff geen antwoord. Alleen de jury voor de L2 paarden M en Z staat 100% vast (tenzij er iets ergs gebeurt natuurlijk)
Welshfanatic schreef:Goed nieuws!
Heb vandaag mijn nieuwe camera binnen gekregen en ben hard aan het oefenen om het goed te laten gaan zondag!!:D
magic_lover schreef:hier de wachtlijst als er mensen niet opstaan die zig op hebben gegeven (sorry daarvoor) zouden die mij even een pb willen sturen met info dan
me inbox van hotmail deed een beetje vaag en waren er ineens berichten weg vandaar..
Gjilke schreef:Welshfanatic schreef:Goed nieuws!
Heb vandaag mijn nieuwe camera binnen gekregen en ben hard aan het oefenen om het goed te laten gaan zondag!!:D
Super!!!
Ik wil ook een foto!
He Marije, ff over de prijsuitreiking he? Is die te paard?Dan neem ik witte bandages mee, je weet maar nooit, de wonderen zijn de wereld nog niet uit![]()
Amanniej schreef:magic_lover schreef:hier de wachtlijst als er mensen niet opstaan die zig op hebben gegeven (sorry daarvoor) zouden die mij even een pb willen sturen met info dan
me inbox van hotmail deed een beetje vaag en waren er ineens berichten weg vandaar..
Ok. Heb de wachtlijst naar der toe 'gestuurd'
.
Rieta schreef:jah idd vind ik ook leukprijsuitrijking te paard maar kijk om dan foto's te maken worden ze dan wel helder>>??
Rieta schreef:jah idd vind ik ook leukprijsuitrijking te paard maar kijk om dan foto's te maken worden ze dan wel helder>>??
En hoeveel was die fotoshoot nou>?